Орієнтовне календарно -тематичне планування

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування з математики для 3 класу закладів загальної середньої освіти за Типовою освітньою програмою , розробленою під керівництвом О.Я Савченко, та підручником Заїка А. М., Тарнавська С.С.,Математика : підручник для 3 кл. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020 ІІ семестр, 5 годин на тиждень ( 20 тижнів) 100 годин
Перегляд файлу

 

 

Орієнтовне календарно-тематичне планування

з математики для 3 класу закладів загальної середньої освіти

за Типовою освітньою програмою , розробленою під керівництвом О.Я Савченко, та підручником Заїка А. М., Тарнавська С.С.,Математика : підручник  для 3 кл. – Тернопіль : Підручники  і посібники, 2020

ІІ семестр, 5 годин на тиждень ( 20 тижнів)

100 годин

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

Тема уроку/Короткий

 зміст/

За сторінками підручника

 

 

 

 

 

Методичний коментар

 

Розділ 7. Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди

1-2

 

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ

90 + 30, 150 – 70. Обернені задачі

(П. С. 126–128)

 

 

 

 

 

 

Ключові поняття, терміни, математичні компетентності. Круглі трицифрові числа. Способи обчислення сум і різниць укрупненням розрядних одиниць: виділення кількості десятків у числі; виконання усних і письмових обчислень. Складання і розв’язування обернених задач (на основі зв’язку та залежності між компонентами арифметичних дій).

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Визначення загальної кількості одиниць третього, другого розрядів у числі; додавання і віднімання двоцифрових чисел; складання числових рівностей при порівнянні числових виразів. Ознаки

прямокутника, їх використання для розв’язання практичних завдань.

 

3

 

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ КРУГЛИХ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ 340 + 220, 340 + 270, 34 дес.+27 дес.,

340 220, 340 270, 34 дес. 27 дес.

(П. С. 129–130)

 

 

Ключові поняття, терміни, математичні компетентності. Способи обчислення суми і різниці круглих трицифрових чисел укрупненням розрядних одиниць; виконання усних і письмових обчислень. Використання навичок обчислень для розв’язання проблемної ситуації.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Розв’язування   простих рівнянь   виду

х b = с, а х= с,х а = b,

а : х = с способом добору розв’язку та на основі правила знаходження невідомого компонента арифметичної дії; співвідношення між одиницями довжини.

4-5

 

ФОРМУЛА ПЕРИМЕТРА ПРЯМОКУТНИКА. Периметр прямокутника. Додавання і віднімання чисел вивчених видів (П. С. 130–132)

 

 

 

 

Ключові поняття, терміни, математичні компетентності. Обчислення значень виразів вивчених видів на всі арифметичні дії (додавання, віднімання, множення і ділення). Читання і записування математичних тверджень, використовуючи буквену символіку. Розв’язування рівнянь, права частина яких є числовим виразом.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Сполучний закон додавання; розв’язування задач на знаходження суми двох добутків, розв’язування рівнянь.

 

6

 

ОБЧИСЛЕННЯ     ВИРАЗІВ     ВИДУ

230 + 70, 230 + 170, 300 70, 300 170

(П. С. 132–134)

 

 

 

 

 

Ключові поняття, терміни, математичні компетентності. Розряди чисел. Розрядний склад трицифрових чисел; додавання (віднімання) суми до (від) числа, числа до (від) суми; додавання і віднімання частинами.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Побудова прямокутника за розмірами його сторін; розв’язування задач на збільшення, зменшення числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння; визначення послідовності чисел за визначеною умовою (збільшення, зменшення).

 

7

 

ЗАЛЕЖНІСТЬ ЗМІНИ СУМИ ВІД

ЗМІНИ ДОДАНКА. Дослідження залежності результату додавання від зміни одного з доданків. Задачі з буквеними даними (П. С. 134–136)

 

 

 

 

Ключові поняття, терміни, математичні компетентності. Ілюстрування та формулювання залежності суми двох доданків від зміни одного з доданків (при сталому іншому). Використання залежності між компонентами і результатом дії для розв’язання математичних і життєвих ситуацій. Запис розв’язання задачі у вигляді виразу зі змінною.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Читання виразів на додавання; обчислення значень виразів за допомогою результатів подібних виразів виду 50 + 40 і 52 + 40, 350 + 70, 349 + 70, порівняння їх значень; повторення табличних випадків множення і ділення. Обчислення

значень виразів на 2–3 дії різного ступеня без дужок і з дужками.

8

 

ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ

360 +70, 40 + 270

(П. С. 136–138)

 

 

 

 

Ключові поняття, терміни, математичні компетентності. Способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд десятків, їх аргументація. Робота за планом.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Розрядний склад трицифрових чисел. Додавання суми до числа. Укрупнення розрядних одиниць. Взаємообернен і задачі.

 

9

 

 

 

 

 

ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ 580 + 240

(с. с. підручника 4 – 7)

 

 

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд десятків, їх коментування. Розв’язування задач з буквеними даними.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Властивості дій додавання: додавання суми до числа, порозрядне додавання (додавання суми до суми).

Округлення чисел. Побудова прямокутників за даними його сторін

 

 

 

 

10

 

ЗАЛЕЖНІСТЬ ЗМІНИ РІЗНИЦІ

ВІД ЗМІНИ ВІД’ЄМНИКА

(с. с. підручника 7 – 9)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Дослідження залежності різниці (результату) від збільшення і зменшення від’ємника. Використання залежності результату віднімання для спрощення обчислень у навчальних і практичних цілях. Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Круглі числа. Округлення чисел. Розв’язування задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів

11-12

 

ОДИНИЦІ ДОВЖИНИ. КІЛОМЕТР

(с. с. підручника 10 – 13)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Розширення діапазону знань про одиниці вимірювання довжини. Ознайомлення з одиницею довжини — кілометр, співвідношенням її з іншими відомими одиницями.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Обчислення значень виразів вивчених видів. Розв’язування задач на знаходження суми, різниці відстаней

13

 

ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ 420 - 70

(с. с. підручника 13 – 15)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд.

Обирання способів для знаходження значення числового виразу.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на збільшення числа у кілька разів та кратне порівняння. Запис та читання математичних тверджень, записаних буквеною символікою

14

 

ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ 450 - 290

(с. с. підручника 15 – 18)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Розв’язування задач з використанням властивостей

 

 


 

 

 

арифметичних дій (віднімання суми від числа, числа від

суми)

15-16

 

ЗАЛЕЖНІСТЬ ЗМІНИ

РІЗНИЦІ ВІД ЗМІНИ ЗМЕНШУВАНОГО

(Віднімання чисел способом округлення) (с. с. підручника 18 21)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Залежність результату віднімання від зміни зменшуваного: її дослідження та використання для розв’язання навчальних і життєвих проблем.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розв’язування задач на різницеве порівняння двох часток. Вимірювання довжини, відстані на місцевості

17

 

ФОРМУЛА ПЕРИМЕТРА КВАДРАТА

(с. с. підручника 21 23)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Дослідження і складання формули (форми) для обчислення периметра квадрата. Порівняння числових виразів і їх значень.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Аналіз змісту задачі та плану її розв’язання за допомогою блок-схеми

18

 

ДОДАВАННЯ І

ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ СПОСОБОМ ОКРУГЛЕННЯ

(с. с. підручника 24 –27)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Дослідження і формулювання висновків щодо округлення при додаванні і відніманні чисел на основі зміни результату від зміни одного з їх компонентів. Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Аналіз схем та пояснення способів розв’язання проблемної ситуації за ними

19

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ

Обчислення значень числових виразів.

Спрощення обчислень. Розв’язування задач.

Периметр многокутника. Обчислення сторони многокутника за відомими іншими та його периметром

(с. с. підручника 28 29)

 

20

 

 Тематична діагностувальна робота з теми «Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди».

21

 

 Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Проведення корегування навчальних досягнень учнів. Повторення, закріплення математичних знань, навичок та компетентностей.

 

 


РОЗДІЛ 8. Множення і ділення круглих чисел. Частини.

22

 

МНОЖЕННЯ І

ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ. ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК

(с. с. підручника 30 – 32)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Розкриття суті множення й ділення чисел. Множення і ділення розрядних чисел, круглих чисел на основі укрупнення їх розрядів. Розв’язування задач, які є комбінацією вивчених видів простих задач. Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Укрупнення розрядних одиниць. Знаходження невідомих компонентів дій множення й ділення

23

 

ПЕРЕСТАВНИЙ І

СПОЛУЧНИЙ ЗАКОНИ МНОЖЕННЯ. ПЕРЕВІРКА МНОЖЕННЯ

(с. с. підручника 33 – 34)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Дослідження суті переставного і сполуч- ного законів на конкретних зразках обчислень виразів.

Узагальнення висновків.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розпізнавання знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації на малюнках.

Розв’язування навчальних і життєвих проблем, пов’язаних з часом

24

 

МНОЖЕННЯ З

ЧИСЛАМИ 1 ТА 0

(с. с. підручника 35 37)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Дослідження індуктивним способом результатів множення з числами 1 та 0. Ознайомлення з результатами множення на 1 та 0.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач з буквеними даними на знаходження відстані

25

 

ДІЛЕННЯ З ЧИСЛАМИ

0 і 1.

ДІЛЕННЯ РІВНИХ ЧИСЕЛ

(с. с. підручника 37 – 40)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Знаходження результату ділення числа на 1 на основі знаходження невідомого компоненту множення. Формулювання знаходження частки рівних чисел. Запис тексту математичного завдання за допомогою таблиці.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Взаємозв’язок між арифметичними діями додавання і віднімання. Перевірка правильності виконання дій

26

 

ДІЛЕННЯ З ЧИСЛОМ 0.

(Неможливість ділення на 0 (узагальнення)

(с. с. підручника 37 –40)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетнтності. Дослідження зв’язку між множенням числа на 0 і ділення нуля на число, що не дорівнює нулю. Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Розв’язування задач на знаходження суми двох часток, на різницеве порівняння числа і числового значення виразу. Істотні ознаки прямокутників

27-28

 

ЧАСТИНИ ЦІЛОГО.

УТВОРЕННЯ, ЧИТАННЯ Й ЗАПИС. ДРІБ З ЧИСЕЛЬНИКОМ 1

(с. с. підручника 40 – 43)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Ціле, частини: рівні, нерівні. Дріб, чисельник, знаменник. Дріб з чисельником 1. Читання й запис частин.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розв’язування задач на знаходження різниці двох часток, суми двох часток. Многокутники, їх розрізнення

 

 


29

 

МНОЖЕННЯ І

ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ НА 10, 100

(с. с. підручника 43 – 46)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Способи обчислення добутків та частки з числами 10, 100. Читання й аналіз інформації за таблицею.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Десятковий склад числа. Зв’язок множення і ділення. Розв’язування задач на зведення до одиниці, на знаходження четвертого пропорційного. Коло, круг, радіус кола, круга

30

 

ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ

ВИДУ 40 : 20,

400 : 200. ОДИНИЦІ ДОВЖИНИ

(с. с. підручника 47 – 49)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Способи ділення розрядних чисел. Добір частки. Число рівних частин у цілому.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Співвідношення між одиницями довжини. Обернені задачі

31

 

ПОРІВНЯННЯ ЧАСТИН

(с. с. підручника 50 – 52)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Порівняння частин за допомогою моделей. Узагальнення висновків — формулювання правила порівняння.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Читання і запис дробових чисел. Порівняння чисел. Складання й розв’язування обернених задач за таблицею

32-33

 

ОДИНИЦІ ДОВЖИНИ. МІЛІМЕТР

(с. с. підручника 52 – 55)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Ознайомлення з міліметром. Співвідношення між одиницями довжини.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Одиниці довжини. Вимірювання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на знаходження невідомого за сумою двох добутків

34

 

ЗНАХОДЖЕННЯ

ЧАСТИНИ ВІД ЧИСЛА

(с. с. підручника 56 – 57)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Дослідження способу знаходження частини від числа.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Побудова відрізків, заданої довжини. Порівняння частин. Знаходження сторони квадрата за його периметром.

Розв’язування задач на знаходження не- відомого за сумою двох добутків

35-36

 

ОДИНИЦІ МАСИ.

ГРАМ. ТОННА

(с. с. підручника 58 – 62)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Одиниці маси. Ознайомлення з грамом, тонною. Співвідношення між одиницями маси.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Порівняння величин. Розв’язування задач практичного змісту на різницеве порівняння. Розв’язування рівнянь. Геометричні об’ємні фігури. Конструювання

37-38

 

ЗНАХОДЖЕННЯ

ЧИСЛА ЗА ЗНАЧЕННЯМ  ЙОГО ЧАСТИНИ

(с. с. підручника 62 – 65)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Суть значення частини. Дослідження способу знаходження числа за значенням його частини. Розв’язування практично зорієнтованих задач.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Утворення, читання і запис частин. Порівняння дробів

/частин

 

 

 


39

 

ДОБА. ТИЖДЕНЬ.

МІСЯЦЬ. РІК

(с. с. підручника 65 – 67)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Робота за календарем. Співвідношення між одиницями часу.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Знаходження частини числа і числа за значенням його частини. Розв’язування задач

40

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ

(с. с. підручника 67 – 69)

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Знаходження частини числа і числа за значенням його частини. Розв’язування задач на різницеве і кратне порівняння. Куб, його істотні ознаки

41

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Множення і ділення круглих чисел. Частини»

42

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Проведення корегування навчальних досягнень учнів. Повторення, закріплення математичних знань, навичок та компетентностей.

РОЗДІЛ 9. Письмове додавання і віднімання чисел

43

 

ПИСЬМОВЕ

ДОДАВАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

(с. с. підручника 69 – 71)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Ознайомлення з прийомом додавання трицифрових чисел у стовпчик.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Одиниці довжини, маси, вартості

44-45

 

ПИСЬМОВЕ

ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

(с. с. підручника 71 – 73)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Ознайомлення з прийомом віднімання трицифрових чисел у стовпчик.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Розрядний склад числа. Одиниці часу. Порівняння чисел

46

 

ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ

(с. с. підручника 74 – 75)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Письмове додавання і віднімання і їх перевірка

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Взаємозв’язок додавання і віднімання. Обчислення.

47

 

АЛГОРИТМ

ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ, ЯКЩО СУМА РОЗРЯДНИХ ОДИНИЦЬ ДОРІВНЮЄ 10

(с. с. підручника 76 – 78)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Дослідження кроків виконання письмового додавання чисел. Складання алгоритму додавання.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Добір розв’язків нерівності. Периметр квадрата, поділ геометричної фігури на частини.

Розв’язування задач, що містять частини

 

 

 

 

 

 

 

 


48

 

АЛГОРИТМ

ПИСЬМОВОГО ВІДНІМАННЯ, ЯКЩО В РОЗРЯДІ 0 ОДИНИЦЬ

(с. с. підручника 78 – 80)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Дослідження кроків виконання письмового віднімання чисел. Складання алгоритму віднімання.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розв’язування рівнянь. Знаходження частини іменованого числа, вираженого в одиницях часу

49

 

ОДИНИЦІ ЧАСУ.

ГОДИНА. ХВИЛИНА. СЕКУНДА

(с. с. підручника 80 – 82)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Секунда. Одиниці часу та їх співвідношення. Розв’язування задач практичного змісту на обчислення часу.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Письмове додавання і віднімання. Перевірка дій

50-51

 

ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ДОБИ

(с. с. підручника 82 – 84)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Читання й запис часу за 24-годинним відліком.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Обернені задачі. Виконання дій з іменованими числами

52

 

ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ОДИН РОЗРЯД

(с. с. підручника 84 – 86)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Розширений алгоритм письмового додавання.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Одиниці часу. Розв’язування задач з одиницями часу

53-54

 

ПИСЬМОВЕ

ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИ- СЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ОДИН РОЗРЯД

(с. с. підручника 86 – 88)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Розширений алгоритм письмового віднімання. Робота з таблицями.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Розв’язування задач із взаємопов’язаними величинами

55

 

ТРЕНУВАЛЬНІ

ВПРАВИ

(с. с. підручника 88 – 90)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Частини. Їх читання. Розв’язування задач, пов’язаних з часом.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Побудова прямокутників

56

 

Самостійна робота. Повторення, закріплення математичних знань, навичок та компетентностей.

57

 

ДОДАВАННЯ

ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯДНІ ОДИНИЦІ

(с. с. підручника 90 – 91)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Алгоритм додавання.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Обчислення відстаней в кілометрах. Задачі, пов’язані з часом. Порівняння виразів

58

 

ВІДНІМАННЯ

ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯДНІ ОДИНИЦІ

(с. с. підручника 92 – 93)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Алгоритм віднімання. Складання і розв’язування задач за виразом.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Одиниці довжини, вартості, маси; співвідношення між відповідними одиницями. Перетворення і порівняння іменованих чисел

 

 


59

 

СКЛАДАННЯ І

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАВДАНЬ.

(с. с. підручника 93 – 95)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач, рівнянь.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Порівняння виразів та їх значень

60

 

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ

СЮЖЕТНИХ ЗАДАЧ

(с. с. підручника 95 – 96)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Розв’язування задач вивчених видів.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Складання задач за коротким записом. Задачі, пов’язані з часом

61

 

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ СПОСОБОМ ОКРУГЛЕННЯ

(с. с. підручника 96 – 98)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Правила округлення. Використання округлення при обчисленнях.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Круглі числа. Округлення. Істотні ознаки квадрата

62

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ

(с. с. підручника 98 – 100)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Правила про порядок дій у виразах з дужками і без них.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Розв’язування рівнянь. Читання і запис числових виразів

63

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Письмове додавання і віднімання чисел»

64

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Проведення корегування навчальних досягнень учнів. Повторення, закріплення математичних знань, навичок та компетентностей.

РОЗДІЛ 10. Позатабличне множення і ділення

65-66

 

МНОЖЕННЯ І

ДІЛЕННЯ. ЇХ ВЛАСТИВОСТІ

(с. с. підручника 100 – 102)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Сутність множення і ділення. Властивості множення чисел на 0 та 1.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розв’язування задач. Порівняння й аналіз текстів і розв’язань задач

67-68

 

Множення і ділення на

розрядне число

(с. с. підручника 102 – 104)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Способи множення й ділення. Властивості дій як основа способів.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Властивості дій множення і ділення. Послідовне множення й ділення. Рівняння, їх розв’язування

69-70

 

ПЕРЕВІРКА

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ

(с. с. підручника 105 – 107)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Формування обчислювальних навичок шляхом здійснення перевірки дій.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Зв’язок множення і ділення. Знаходження невідомих компонентів множення і ділення. Поділ фігури на частини і дослідження їх властивостей

71-72

 

МНОЖЕННЯ СУМИ

НА ЧИСЛО

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Способи множення суми на число.

 


 

 

(с. с. підручника 107

109)

Використання цих способів при обчисленнях Повторення,

закріплення та поглиблення вивченого. Периметр многокутника. Частини цілого

73

 

МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ

ВИДУ 24 · 3, 240 · 3,

242 · 3

(с. с. підручника 110 – 111)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Використання розподільного закону (множення суми на число) як способу обчислення добутку дво- і трицифрового числа на одноцифрове. Способи множення одноцифрового числа на дво-, трицифрове число.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Читання і запис числових виразів. Переставний закон множення. Складання та розв’язування задач, що містять групи взаємопов’язаних між собою величин, за таблицею, блок-схемами

74-75

 

ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ. ВЛАСТИВІСТЬ ОСТАЧІ

(с. с. підручника 112 – 114)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Розкриття суті ділення з остачею. Властивість остачі. Розв’язування навчальних та практичних задач на ділення.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Табличні випадки множення. Зв’язок множення і ділення. Обчислення решти

76-77

 

ПЕРЕВІРКА ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ

(с. с. підручника 114 – 116)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Формулювання висновку щодо знаходження діленого у випадку ділення з остачею на основі виконання практичних вправ.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розв’язування задач на зведення до одиниці, знаходження суми двох часток, збільшення числа в кілька разів

78

 

ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ

ВИДУ 39 : 3, 42 :3

(с. с. підручника 117 – 118)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Способи позатабличного ділення двоцифрового числа на одноцифрове.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розрядний склад чисел. Уточнення поняття «зручні» доданки. Розв’язування рівнянь і нерівностей

79

 

СПОСОБИ ДІЛЕННЯ

ЧИСЕЛ

(с. с. підручника 119 – 120)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Способи ділення суми на число. Прийоми ділення дво- та трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач на пропорційний поділ. Обчислення значення виразів зі змінною.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Побудова квадрата. Обчислення значень виразів на 1, 2 дії з дужками і без них

80

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ

(с. с. підручника 120 – 122)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Дослідження й аналіз математичних виразів на основі даних проблемної ситуації.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Обчислення значень виразів на 2 – 3 дії без дужок. Дії з простими іменованими числами. Зміна результату від зміни одного з множників

81

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Позатабличне множення і ділення»

 


82

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Проведення корегування навчальних досягнень учнів. Повторення, закріплення математичних знань, навичок та компетентностей.

РОЗДІЛ 11. Способи усних обчислень частки

83-84

 

ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ

ВИДУ 420 : 20

(с. с. підручника 122 – 124)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Способи ділення чисел на основі властивостей дій. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Розклад числа на добуток двох множників. Укрупнення розрядних одиниць. Ділення суми на число

85-86

 

ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ

СПОСОБОМ ДОБОРУ ЧАСТКИ

(с. с. підручника 124 – 126)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Добір одноцифрової частки на основі зв’язку множення і ділення.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Зв’язок множення і ділення. Табличні випадки множення і ділення

87-88

 

ОБЧИСЛЕННЯ

ЗНАЧЕНЬ ЧИСЛОВИХ ВИРАЗІВ

(с. с. підручника 126 – 128)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Розв’язування задач, що містять частини, складання й розв’язування обернених задач за таблицями.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Зв’язок множення і ділення. Табличні випадки множення і ділення. Знаходження частини від числа

89-90

 

ЗНАХОДЖЕННЯ

ЧАСТКИ СПОСОБОМ ПОСЛІДОВНОГО ДІЛЕННЯ

(с. с. підручника 128 – 131)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Дослідження способу ділення числа на добуток. Використання способу ділення як прийому обчислення. Розв’язування практико зорієнтованих задач на знаходження частини числа.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Розклад числа на добуток двох множників

91

 

ТРЕНУВАЛЬНІ

ВПРАВИ

(с. с. підручника 130 – 131)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Обчислення значень числових виразів.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Одиниці довжини, часу, їх порівняння. Розв’язування сюжетних задач

92-93

 

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ З

ЧИСЛАМИ

В МЕЖАХ 1000

(с. с. підручника 131 – 132)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Складання, запис числових виразів. Обчислення значень числових виразів.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

Побудова прямокутника за заданими сторонами

94

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ

(с. с. підручника 132 – 134)

Ключові поняття, терміни, математичні

компетентності. Обчислення значень числових виразів. Дії з іменованими числами.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого

95-96

 

ПОВТОРЕННЯ вивченого

(с. с. підручника 134 – 137)

 

 

 

97

 

Тематична діагностувальна робота з теми « Способи усних обчислень частки»

 

 

 

98

 

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Проведення коригування навчальних досягнень учнів. Повторення, закріплення математичних знань, навичок та компетентностей.

99

 

Підсумковий урок за ІІ семестр

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

 

 

 

100

 

Підсумок за рік

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Котельнікова Катерина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
2710
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку