Орієнтовне календарне планування для НУШ 1 клас на ІІ семестр з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" складено з урахуванням підручника (за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук).Надані матеріали сприятимуть поліпшенню умов щодо підготовки та проведення уроків з вищезазначеної дисципліни.
Орієнтовне календарно-тематичне планування
інтегрованого курсу
«Я досліджую світ»
ІІ семестр
(за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук)
1 клас (Частина 2)
3 год/тиждень
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата |
Сторінки підручника |
49 |
Святковий календар зими. Практична робота . Виготовлення власноруч привітальної листівки. |
|
С. 76 ( І частина) |
50 |
Як святкують Новий рік у різних країнах світу. Янголятко –символ Нового року та Різдва. |
|
С.78 |
51 |
Новий рік і Різдво. Як зустрічають зимові свята у твоїй родині. |
|
С.79 |
52 |
Жива і нежива природа взимку. |
|
С.68-69 |
53 |
Навчальний проект «Як допомогти тваринам взимку» |
|
С.70 |
54 |
Навчальний проект (продовження) «Щоб пташка голосно співала» Виготовлення годівничок власноруч. |
|
С.71 |
55 |
Навчальний проект (узагальнення матеріалів) |
|
|
57 |
Зимові розваги. Як дбати про своє здоров’я взимку |
|
С.72-73 |
58 |
Дбай про своє здоров’я взимку (продовження). Як зробити, щоб не боліло горлечко. |
|
С.74 |
59 |
Дбай про своє здоров’я взимку (продовження) Складання пам’ятки «Як слід вдягатися взимку» |
|
С.75 |
60 |
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини. |
|
С.4 (ІІ частина) |
61 |
Сторінка дослідника . Про що розкаже лупа? Виготовлення сніжинки-витинанки |
|
С. 6 |
62 |
Сторінка дослідника . Що розкаже тобі термометр? Що собою уявляє лід? |
|
С.6-7 |
63 |
Праця людей узимку. Чим займаються люди в селі та у місті. . Як доглядають за свійським та дикими тваринами |
|
С.8-9 |
64 |
Людина – от що найцікавіше у світі. Хто така людина? А що називають суспільством? |
|
С.10-11 |
65 |
Я та інші. Найближчі для тебе люди. Наші рідні під час подорожі у часі. |
|
С.12 |
66 |
Я і моя родина . Практична робота «Моє родовідне дерево» |
|
С.13 |
67 |
Почуття людини, емоції. Складання пам’ятки «Як навчитися стримувати емоції» |
|
С.14-15 |
68 |
Який буває в мене день. Що впливає на зміни у настрої? |
|
С.16-17 |
69 |
Моє улюблене заняття. Ми усі різні й неповторні. Складання колажу «Світ наших захоплень» |
|
С.18-19 |
70 |
Винаходи, які придумали діти. Винаходи людства, які змінили світ. Гра «Ми – винахідники» |
|
С.20-21 |
71 |
Я тут живу. Конструювання з конструктора «Оселя моєї мрії»/ «Дитяча кімната моєї мрії» (за вибором учнів) |
|
С. 22-23 |
72 |
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. Розв’язування ситуаційних задач та моделювання з власного досвіду, пов’язаних із правилами поведінки у громадських місцях. |
|
С.25-26 |
73 |
Я живу в селі. Практична робота «Мапа нашого села» |
|
С.26-27 |
74 |
У музеї. Правила поведінки у музеї. |
|
С.28-29 |
75 |
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. |
|
С.30-31 |
76 |
У супермаркеті. Складання пам’ятки «Правила поведінки у супермаркеті» |
|
С.32-33 |
77 |
Дбаю про свою безпеку. Виховний потенціал наших улюблених казок. |
|
С.34-35 |
78 |
Оглядаю моє житло. Школа самообслуговування. Що мені можна і чого неможна робити у оселі? |
|
С.36 |
79 |
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Небезпечні предмети будинку. |
|
С.37 |
80 |
Коли гаджет заважає. Моделювання ситуацій за сюжетними зображеннями. Диспут «Гаджет чи гра?» |
|
С.38 |
81 |
Коли гаджет заважає (продовження). Основне призначення телефону. |
|
С. 39 |
82 |
Які ви вдома. Складання пам’ятки «Щоб сяяла кімната» Які ви вдома.(продовження) Обговорення вірша В.Симоненка. Коло думок «Чому діти скаржаться на рідних?» |
|
С.40-41 |
83 |
Турбуюся про здоров’я. Корисна та шкідлива їжа. Практична робота «Складання меню для дитини молодшого шкільного віку» |
|
С.42 |
84 |
Турбуюся про здоровя (продовження). Гігієна. Засоби гігієни. Дослідження «Як правильно чистити зубки» |
|
С.43 |
85 |
Як дізнатися, що вже весна. Практична робота «Створюємо «Книжку весни»» |
|
С.43 |
86 |
Сторінка дослідника. твій город на підвіконні. |
|
С.46-47 |
87 |
Турботи тварин навесні. Складання розповідей про турботи тварин навесні. |
|
С.48-49 |
88 |
Свійські тварини навесні. Чим схоже і чим різняться життя диких та свійських тварин навесні. |
|
С.50-51 |
89 |
Весняні роботи в місті та в селі. Практична робота «Складання плану роботи на тиждень із врахуванням погодних умов». |
|
С.52-53 |
90 |
Святковий календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка. |
|
С.54 |
91 |
Святковий календар весни (продовження). Мамине свято. Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна привітати маму)
|
|
С.55 |
92 |
Як ставитися до інших. Не будь жадібним. Коло думок «Чому не слід випрошувати в інших?» |
|
С.56-57 |
93 |
Умій дружити. Що таке дружити? Коло вибору для друзів. |
|
С.58-59 |
94 |
Чемним треба бути скрізь. Чарівні слова відкривають серця. Абетка ввічливості. |
|
С.60-61 |
95 |
Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком) . Хто такий громадянин, європеєць, житель Землі? |
|
С.62-63 |
96 |
Державні символи –прапор, герб, гімн. Де можна побачити Державний Прапор України? Де можна побачити Державний Герб України? Де можна почути Державний Гімн України? |
|
С.64-65 |
97 |
Я маю право на права . У світовій Книзі прав дитини зазначено, що… (обговорення сутності піктограм) |
|
С.66 |
98 |
Я маю право на права (продовження) Про порушення прав дитини сторінками улюблених казок. Складання пам’ятки « Правила поводження із незнайомцями» |
|
С.67 |
99 |
Про акуратність. П’ять кроків до акуратності. Конкурс «Найохайніший портфель класу»/ «Найохайніша парта класу» Конкурс «Зошити всміхаються» (за вибором вчителя) |
|
С.68-69 |
100 |
Зустрічаємо літо. Практична робота «Створюємо «Книжку літа»». Як зберегти здоров’я влітку. |
|
С.70-71 |
101 |
Сторінка дослідника. Як у домашніх умовах можна отримати веселку? |
|
С.72-73 |
102 |
Тварини улітку. Як доглядають за свійськими тваринами улітку. |
|
С.74-75 |
103 |
Праця людей улітку. Практична робота «План роботи на тиждень з урахуванням погодних умов» |
|
С.76-77 |
104 |
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
|
С.78-79 |
105 |
Підсумковий урок за семестр. |
|
|