Орієнтовне календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» ІІ семестр (за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук)

Про матеріал

Орієнтовне календарне планування для НУШ 1 клас на ІІ семестр з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" складено з урахуванням підручника (за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук).Надані матеріали сприятимуть поліпшенню умов щодо підготовки та проведення уроків з вищезазначеної дисципліни.

Перегляд файлу

Орієнтовне календарно-тематичне планування
інтегрованого курсу
«Я досліджую світ»

ІІ  семестр

(за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук)
1 клас (Частина 2)

3 год/тиждень

з/п

Зміст  уроку

Дата

Сторінки підручника

49

Святковий  календар  зими. Практична робота . Виготовлення  власноруч  привітальної листівки.

 

С. 76 ( І частина)

50

Як святкують  Новий рік  у  різних країнах світу. Янголятко –символ Нового  року  та  Різдва.

 

С.78

51

Новий рік і  Різдво. Як зустрічають  зимові свята  у  твоїй  родині.

 

С.79

52

Жива  і  нежива  природа  взимку.

 

С.68-69

53

Навчальний  проект «Як допомогти  тваринам  взимку»

 

С.70

54

Навчальний  проект (продовження) «Щоб пташка  голосно  співала» Виготовлення годівничок  власноруч.

 

С.71

55

Навчальний  проект (узагальнення  матеріалів)

 

 

57

Зимові розваги. Як дбати  про  своє  здоров’я  взимку 

 

С.72-73

58

Дбай  про  своє здоров’я  взимку (продовження). Як зробити,  щоб  не  боліло  горлечко.

 

С.74

59

Дбай про  своє здоров’я  взимку (продовження) Складання  пам’ятки «Як слід  вдягатися  взимку»

 

С.75

60

Зміни  в  природі  взимку. Як зимують тварини.

 

С.4  (ІІ частина)

61

Сторінка дослідника . Про  що  розкаже  лупа? Виготовлення  сніжинки-витинанки

 

С. 6

62

Сторінка  дослідника .  Що  розкаже тобі термометр? Що  собою  уявляє лід?

 

С.6-7

63

Праця  людей  узимку. Чим  займаються  люди  в  селі  та  у  місті. . Як доглядають  за  свійським  та  дикими  тваринами

 

С.8-9

64

Людина – от що найцікавіше  у  світі. Хто  така  людина? А  що  називають  суспільством?

 

С.10-11

65

Я та  інші. Найближчі  для  тебе люди. Наші  рідні  під  час  подорожі  у  часі.

 

С.12

66

Я і моя  родина . Практична  робота «Моє  родовідне  дерево»

 

С.13

67

Почуття  людини,  емоції. Складання  пам’ятки «Як навчитися  стримувати  емоції»

 

С.14-15

68

Який  буває  в  мене  день. Що  впливає  на  зміни  у  настрої?

 

С.16-17

69

Моє  улюблене  заняття. Ми  усі  різні  й  неповторні. Складання  колажу «Світ  наших  захоплень»

 

С.18-19

70

Винаходи,  які  придумали  діти. Винаходи  людства,  які  змінили  світ. Гра «Ми – винахідники»

 

С.20-21

71

Я  тут  живу. Конструювання  з  конструктора «Оселя  моєї  мрії»/ «Дитяча  кімната моєї мрії» (за  вибором  учнів)

 

С. 22-23

72

Я живу  в  місті. Які  місця  називають  громадськими? Правила  поведінки у  громадських  місцях. Розв’язування  ситуаційних  задач  та  моделювання  з  власного  досвіду,  пов’язаних  із  правилами  поведінки  у  громадських  місцях. 

 

С.25-26

73

Я  живу  в  селі. Практична  робота «Мапа  нашого  села»

 

С.26-27

74

У музеї.  Правила  поведінки  у  музеї.

 

С.28-29

75

Запрошуємо  до  театру. Моделювання  правил  поведінки  за  серією  сюжетних  зображень.

 

С.30-31

76

У супермаркеті. Складання  пам’ятки «Правила  поведінки  у  супермаркеті»

 

С.32-33

77

Дбаю  про  свою  безпеку.  Виховний  потенціал   наших  улюблених  казок.

 

С.34-35

78

Оглядаю  моє  житло. Школа  самообслуговування. Що мені   можна  і  чого  неможна робити у  оселі?

 

С.36

79

Коли  ми  самі  вдома. Служби  допомоги. Небезпечні  предмети  будинку.

 

С.37

80

Коли  гаджет  заважає. Моделювання  ситуацій  за  сюжетними  зображеннями. Диспут «Гаджет  чи  гра?»

 

С.38

81

Коли  гаджет  заважає (продовження). Основне  призначення  телефону.

 

С. 39

82

Які  ви  вдома. Складання  пам’ятки «Щоб  сяяла  кімната» Які ви  вдома.(продовження)  Обговорення вірша В.Симоненка. Коло  думок «Чому діти  скаржаться на  рідних?» 

 

С.40-41

83

Турбуюся  про  здоров’я. Корисна  та  шкідлива  їжа.

Практична робота «Складання  меню  для  дитини  молодшого  шкільного  віку»

 

С.42

84

 Турбуюся  про  здоровя (продовження). Гігієна. Засоби  гігієни. Дослідження «Як правильно  чистити  зубки»

 

С.43

85

Як дізнатися,  що  вже  весна. Практична  робота  «Створюємо  «Книжку весни»»

 

С.43

86

 Сторінка  дослідника. твій  город  на  підвіконні.

 

С.46-47

87

Турботи  тварин  навесні. Складання  розповідей про  турботи  тварин навесні.

 

С.48-49

88

Свійські  тварини  навесні. Чим  схоже  і  чим  різняться  життя  диких  та свійських  тварин  навесні.

 

С.50-51

89

Весняні  роботи  в  місті  та  в  селі. Практична робота «Складання  плану  роботи  на  тиждень із  врахуванням  погодних умов».

 

С.52-53

90

Святковий  календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка.

 

С.54

91

Святковий  календар  весни (продовження). Мамине  свято.  Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна  привітати  маму)

 

 

С.55

92

Як  ставитися до  інших. Не  будь  жадібним.  Коло  думок «Чому не  слід випрошувати  в  інших?»

 

С.56-57

93

Умій  дружити. Що  таке  дружити? Коло  вибору для  друзів.

 

С.58-59

94

Чемним  треба  бути  скрізь. Чарівні  слова  відкривають  серця.  Абетка  ввічливості.

 

С.60-61

95

Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком)  . Хто такий  громадянин, європеєць, житель  Землі?

 

С.62-63

96

Державні  символи –прапор, герб,  гімн. Де можна  побачити Державний Прапор України? Де  можна  побачити  Державний Герб України? Де  можна  почути Державний  Гімн України?

 

С.64-65

97

Я  маю  право на  права . У  світовій Книзі  прав  дитини  зазначено,  що… (обговорення  сутності  піктограм)

 

С.66

98

Я  маю право на  права (продовження) Про  порушення  прав  дитини  сторінками  улюблених  казок. Складання пам’ятки «  Правила  поводження  із  незнайомцями»

 

С.67

99

Про  акуратність. П’ять  кроків  до  акуратності. Конкурс «Найохайніший  портфель  класу»/ «Найохайніша  парта  класу» Конкурс «Зошити  всміхаються» (за  вибором  вчителя)

 

С.68-69

100

Зустрічаємо  літо. Практична  робота «Створюємо «Книжку літа»». Як  зберегти  здоров’я  влітку.

 

С.70-71

101

Сторінка  дослідника. Як  у  домашніх умовах можна  отримати  веселку?

 

С.72-73

102

Тварини  улітку. Як доглядають  за  свійськими  тваринами улітку.

 

С.74-75

103

Праця  людей улітку. Практична  робота «План  роботи на  тиждень  з  урахуванням  погодних  умов»

 

С.76-77

104

Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві.

 

С.78-79

105

Підсумковий  урок  за  семестр.

 

 

 

doc
Додано
1 січня 2019
Переглядів
13346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку