Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету
« Я досліджую світ » 4 клас II семестр
(За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С.
Остапенко – К. : Світич 2021)
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Інтегрована тема «Світ невидимий» |
|
113. |
Спогади про зимові канікули |
|
114. |
Вступ до теми |
|
115-116. |
Пригода 1. Незвичайні гості |
|
117-118. |
Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби? |
|
119-120. |
Як захиститися від вірусів? |
|
121-122. |
Готуємо проєкт. Розмови мікробів |
|
123-124. |
Пригода 2. Робота мрії для кожного вірусу |
|
125-126. |
Де живуть бактерії? |
|
127-128. |
Чи всі мікроби шкідливі? |
|
129-130. |
Досліджуємо разом. Вирощування чайного гриба |
|
131. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 5 |
|
132. |
Підсумковий урок з теми |
|
133. |
Діагностична робота № 5 |
|
|
Інтегрована тема «Світ невідомий» |
|
134. |
Вступ до теми |
|
135-136. |
Пригода 1. Дівчинка з темної матерії |
|
137-138. |
Де у Всесвіті зосереджена матерія? |
|
139-140. |
Що таке сузір’я та які вони бувають? |
|
141-142. |
Готуємо проєкт. Фантазія вабить нас до зірок! |
|
143-144. |
Пригода 2. Як народжується зірка |
|
145-146. |
Які таємниці приховують планети? |
|
147-148. |
У чому унікальність планети Земля? |
|
149-150. |
Досліджуємо разом. Відкриваємо таємниці місячного світла |
|
151-152. |
Пригода №3. День народження Всесвіту |
|
153-154. |
Які об’єкти є у Всесвіті? |
|
155-156. |
Як людина освоює космос? |
|
157. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 6 |
|
158. |
Підсумковий урок з теми |
|
159. |
Діагностична робота № 6 |
|
|
Інтегрована тема «Як це влаштовано?» |
|
160. |
Вступ до теми |
|
161-162. |
Пригода 1. На безлюдному острові |
|
163-164. |
Для чого людям роботи? |
|
165-166. |
Як працює робот? |
|
167-168. |
Готуємо проєкт. Створюємо настільну гру |
|
169-170. |
Пригода 2. Життя в долонях |
|
171-172. |
Як влаштований ліс? |
|
173-174. |
Навіщо нам ліси? |
|
175-176. |
Досліджуємо разом. Куди ростуть рослини |
|
177-178. |
Пригода 3. На захист подруги |
|
179-180. |
Як орієнтуватися на місцевості? |
|
181-182. |
Що я можу зробити для інших? |
|
183. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 7 |
|
184. |
Підсумковий урок з теми |
|
185. |
Діагностична робота № 7 |
|
|
Інтегрована тема «Енергія» |
|
186. |
Вступ до теми |
|
187-188. |
Пригода 1. Енергія повсюди |
|
189-190. |
Які бувають джерела енергії? |
|
191-192. |
Чи може енергія заподіяти шкоду? |
|
193-194. |
Досліджуємо разом. Двигун, який працює на воді, або Сегнерове колесо |
|
195-196. |
Пригода 2. Такі різні лампи |
|
197-198. |
Звідки береться електрика? |
|
199-200. |
Чому слід заощаджувати енергію та ресурси? |
|
201-202. |
Готуємо проєкт. Позбудься зайвого! |
|
203-204. |
Пригода 3..Атомна електростанція |
|
205-206. |
Що таке радіація? |
|
207-208. |
Як поводитися під час пожежі? |
|
209. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 8 |
|
210. |
Підсумковий урок з теми |
|
211. |
Діагностична робота № 8 |
|
|
Інтегрована тема «Можливості людини» |
|
212. |
Вступ до теми |
|
213-214. |
Пригода 1. Троє друзів і математика |
|
215-216. |
Якими мають бути друзі? |
|
217-218. |
Як розв’язувати конфлікти? |
|
219-220. |
Готуємо проєкт. Щоби багато встигати, треба свій день планувати |
|
221-222. |
Пригода 2. Палац для нареченої |
|
223-224. |
Чи завжди людина має можливість здійснити все задумане? |
|
225-226. |
Чи варто зберігати старожитності? |
|
227-228. |
Досліджуємо разом. Виявляємо і долаємо втому |
|
229. |
Пригода 3. Радісна зустріч |
|
230-231. |
Як стати генієм? |
|
232-233 |
Що дарує радість? |
|
234. |
Підсумковий урок з теми |
|
235. |
Діагностична робота № 9 |
|
236. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4- А. Раунд 9 |
|
237. |
Підсумковий урок за рік Як ми зростали? |
|
238. |
Резерв часу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|