Орієнтовне планування 5 клас фізична культура НУШ ІІ семестр

Про матеріал
Розробка календарного планування з фізичної культури (2 год/тиджень) за такими модулями:баскетбол, бадмінтон, футбол, баскетбол 3х3, пляжний волейбол, доджбол.
Перегляд файлу

5 __  клас НУШ (ІІ семестр) 2 год/тиж.

 

Завдання навчального предмета: реалізують вимоги до обов’язкових результатів навчання освітньої галузі фізичної культури, зазначених в додатку 22 Державного стандарту базової середньої освіти, які передбачають, що учень/учениця:

  формує власну психічну та соціально-психологічну сфери особистості засобами фізичного виховання;

  систематично займається фізичною культурою, володіє технікою виконання фізичних вправ;

  усвідомлює значення фізичної/рухової активності для підтримання стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання.

 

  Мета: розвиток природних здібностей, інтересів, обдарувань учнів, формування компетентностей, необхідних для їхньої соціалізації та громадянської активності, свідомого вибору подальшого життєвого шляху та самореалізації, продовження навчання на рівні профільної освіти або здобуття професії, виховання відповідального, шанобливого ставлення до родини, суспільства, навколишнього природного середовища, національних та культурних цінностей українського народу. Навчання фізичній культурі спрямоване на формування готовності виконувати громадянський та конституційний обов’язок щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави.

Обрані модулі (баскетбол, бадмінтон, футбол, баскетбол 3х3, пляжний волейбол, доджбол)

Очікувані групи результатів навчання, що внесені у Свідоцтво досягнень:

Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання

Володіє технікою фізичних вправ

Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність

 

 

 

 

 

 

п/п

Дата

Зміст уроку

Очікувані результати

Уміння, що підлягають оцінюванню

Очікувані групи

результатів навчання

33

 

1.Інструктаж з техніки безпеки та  життєдіяльності  на уроках фізичної культури.Баскетбол.  Історія розвитку українського баскетболу. Основні правила гри у баскетбол.

2 Бадмінтон.Історія розвитку українського бадмінтону.

3.Футбол. Історія розвитку футболу. Правила гри у футбол. Вправи загальної фізичної підготовки.

      дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності

      знає про наслідки недотримання правил безпеки

      пояснює значення обраних модулів

 

 

      обґрунтовує важливість дотримання правил безпеки під час виконання рухливих ігор

 

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

 

 

3

 

 

2

 

1

34

 

 1.Баскетбол.  Стійка баскетболіста без м'яча. Пересування в стійці гравця. Школа м'яча.

2 Бадмінтон. Вправи із перенесенням воланів. Підбивання(жонглювання) ракеткою.

3.Футбол. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами.

 

           дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності

           знає про наслідки недотримання правил безпеки

           пояснює значення обраного модуля

 

           обґрунтовує важливість дотримання правил

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

 

 

 

2

 

1

 

 

 

 

безпеки під час виконання рухливих ігор 

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та

дискусії

 

35

 

1.  Баскетбол.  Стійка баскетболіста без м'яча. Спеціальні  бігові вправи баскетболіста

2 Бадмінтон. Вправи із перенесенням воланів. Підбивання(жонглювання) ракеткою

3.Футбол. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами.

застосовує нову для себе інформацію, зокрема

щодо правил, способів

виконання вправ, у

процесі спортивно-ігрової діяльності

усвідомлює значення фізичної/ рухової

активності для підтримування стану здоров’я

та задоволення у процесі фізичного виховання 

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

 1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

36

 

1. Баскетбол. Різновиди стійок та пересувань у нападі та захисті. 2 Бадмінтон. Вправи із перенесенням

Визначає та виконує, під керівництвом

вчителя, фізичні вправи

Фронтальне виконання:

одночасне виконання однакової, спільної для всіх

 1

 

 

 

 

 

воланів. Підбивання(жонглювання) ракеткою.

3.Футбол. Поєднання прийомів пересування з володінням м’ячем.

спрямовані на

розвиток фізичних якостей

Знає і використовує на практиці просторові і

динамічні особливості фізичних вправ, які

сприяють розвитку окремих фізичних якостей

(швидкості, сили, витривалості, гнучкості,

спритності)

пояснює мету виконання фізичних вправ, з

допомогою вчителя 

визначає завдання для

окремих вправ загальної фізичної підготовки 

роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

37

 

1Баскетбол. Зупинки стрибком після переміщення, передачі двома руками від грудей на місці та ловленню м'яча з різною висотою польоту. Естафети з баскетбольним м’ячем.

2. Бадмінтон. Вправи із перенесенням воланів. Підбивання(жонглювання) ракеткою.

Визначає та виконує, під керівництвом

вчителя, фізичні вправи спрямовані на

розвиток фізичних якостей

Знає і використовує на практиці просторові і

динамічні особливості фізичних

вправ, які

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

сприяють розвитку окремих фізичних якостей

(швидкості, сили, витривалості, гнучкості,

спритності)

пояснює мету виконання фізичних вправ, з

допомогою вчителя 

визначає завдання для

окремих вправ загальної фізичної підготовки  

дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

 

3

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

38

 

1. Баскетбол. Прискорення. Зупинки і повороти. Стрибки.

2.Бадмінтон. Вправи із перенесенням воланів. Підбивання(жонглювання) ракеткою.

3.Футбол. Удари по м’ячу ногою.

   регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

   усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

   дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої

діяльності 

Квест-технологія: об’єднання декількох

завдань, практичного і теоретичного спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і

практичних завдань)

Інтегровані завдання:

Поєднання теоретичних знань із близькими за змістом темами

природничих, математичних, історичних,

мовних предметів

Індивідуальна робота: самостійне виконання

 1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

завдань

 

39

 

1. Баскетбол. Різновиди ведення. Захист м’яча.

2 Бадмінтон. Пересування різними способами на скакалці. Ігрова стійка бадмінтоніста. Підбивання(жонглювання) ракеткою.

3.Футбол. Удари по м’ячу ногою.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Квест-технологія: об’єднання декількох

завдань, практичного і теоретичного спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і

практичних завдань)

Інтегровані завдання:

Поєднання теоретичних знань із близькими за змістом темами

природничих, математичних, історичних,

мовних предметів

Індивідуальна робота:

самостійне виконання

завдань

 1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

40

 

 

1. Баскетбол. Різновиди ведення. Захист м’яча.

2 Бадмінтон. Пересування різними способами на скакалці. Ігрова стійка бадмінтоніста. Підбивання(жонглювання) ракеткою.

3.Футбол. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги.

 

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

 

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів;

 

3

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

причин їх виникнення

контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації 

 

 

 

 

2

41

 

1. Баскетбол. Різновиди ведення. Захист м’яча.

2 Бадмінтон.Створення уявлення про точку удару,положення ракетки та гравця у момент контакту ракетки з воланом. 3.Футбол. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги.

   регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

   усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

   дотримується правил безпечної поведінки під

Квест-технологія: об’єднання декількох

завдань, практичного і теоретичного спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і

практичних завдань)

Інтегровані завдання:

Поєднання теоретичних знань із близькими за змістом темами

природничих, математичних,

історичних,

 1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

час фізкультурно-оздоровчої діяльності 

мовних предметів

Індивідуальна робота:

самостійне виконання

завдань

 

3

42

 

1. Баскетбол. Утримання і укривання м’яча. 2 Бадмінтон.Створення уявлення про точку удару,положення ракетки та гравця у момент контакту ракетки з воланом.

3.Футбол.Ведення та зупинки м’яча.

 

   регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

   усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

   дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої

діяльності 

Квест-технологія: об’єднання декількох

завдань, практичного і теоретичного спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і

практичних завдань)

Інтегровані завдання:

Поєднання теоретичних знань із близькими за змістом темами

природничих, математичних, історичних,

мовних предметів

Індивідуальна робота:

самостійне виконання

завдань

 1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

43

 

1.Баскетбол. Утримання і укривання м’яча. аскетбол. Утримання і укривання м’яча. 2 Бадмінтон.Удар з власного підкидання з відносно фіксованого постановкою ніг.

Підбивання ракеткою воланчик.

3.Футбол.Ведення та зупинки м’яча.

      регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

      усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

      дотримується правил

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої

діяльності 

завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

 

2

 

 

 

 

 

44

 

 1 Баскетбол. Передача двома і однією рукою на місці та в русі. Ловіння м’яча. 2 Бадмінтон.Удар з власного підкидання з відносно фіксованого постановкою ніг.

Підбивання ракеткою воланчик.

3.Футбол. Відволікальні дії. Жонглювання м’ячем.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій,

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

 

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

 

45

 

1 Баскетбол. Передача двома і однією рукою на місці та в русі. Ловіння м’яча. 2 Бадмінтон. Серія ударів справа та зліва з підхватом волана партнером на відстані 3-4 метра. Подача та удар над головою.

3.Футбол. Відволікальні дії. Жонглювання м’ячем.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

 

 

 

46

 

1.Баскетбол. Кидки двома, однією рукою зверху. Штрафний кидок.

2Бадмінтон. Серія ударів справа та зліва з підхватом волана партнером на відстані 3-4 метра. Подача та удар над головою.

3.Футбол.Відбирання та вкидання м’яча.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

 3

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

47

 

1 Баскетбол. Кидки двома, однією рукою

дотримується техніки

Практичне виконання:

3

 

 

 

зверху. Штрафний кидок.

2 Бадмінтон. Удари з вчасно підкинутого волана з відносно постановою ніг. Серія ударів. Справа та зліва з підкиданням волана партнера на відстані 3-4 м.

3.Футбол.Відбирання та вкидання м’яча.

рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48

 

 

1 Баскетбол. Кидки двома, однією рукою зверху. Штрафний кидок

 

 регулює свій

 

Практичне виконання:

 

 3

 

 

 

3.Футбол. Елементи гри воротаря.

психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

      усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

      дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої

діяльності 

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

49

 

 

1. Баскетбол. Техніка виконання подвійного кроку. Фінти.

 

регулює свій

 

Фронтальне виконання:

 

 1

 

 

 

2 Бадмінтон. Удари з вчасно підкинутого волана з відносно постановою ніг. Серія ударів. Справа та зліва з підкиданням волана партнера на відстані 3-4 м.

3.Футбол. Елементи гри воротаря.

 

психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

      усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

      дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої

діяльності  

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

50

 

1. Баскетбол. Техніка виконання подвійного кроку. Фінти.

2 Бадмінтон. Удари з вчасно підкинутого волана з відносно постановою ніг. Серія ударів. Справа та зліва з підкиданням волана партнера на відстані 3-4 м. 3.Футбол.Індивідуальні  та групові дії в

      регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

      усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається

руховою

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів;

інформаційні

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

нападі та захисті.

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої

діяльності  

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

 

51

 

1. Баскетбол. Техніка виконання подвійного кроку. Фінти.

2 Бадмінтон.Спеціальні та підготовчі вправи з воланом. Підбивання ракеткою. 3.Футбол.Індивідуальні  та групові дії в нападі та захисті.

   регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

   усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

   дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої

діяльності  

Фронтальне виконання: одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

 

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

 

52

 

1. Баскетбол. Взаємодії з партнерами під час ігор.

2 Бадмінтон. Подача та удар над головою.

Повторити основну стійку бадмінтоніста.

Спеціальні та підготовчі вправи з воланом.. 3. Футбол: удари середньою частиною підйому.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності   

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ,

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

 

підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

 

53

 

1. Баскетбол. Взаємодії з партнерами під час ігор.

2 Бадмінтон. Подача та удар над головою.

Повторити основну стійку бадмінтоніста.

Спеціальні та підготовчі вправи з воланом.. 3. Футбол: удари середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності   

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

3

 

 

 

 

 

54

 

 1. Баскетбол. Рухливі та підвідні ігри.

2                    Бадмінтон. Подача та удар над головою.

Повторити основну стійку бадмінтоніста.

Спеціальні та підготовчі вправи з воланом..

3                    Футбол: удари середньою частиною підйому по  м’ячу який котиться.

 

 

      знає факти, явища фізичної культури і спорту

      обізнаний із результатами

найвідоміших

українських спортсменів, які брали участь в

Олімпійських, Паралімпійських іграх та інших змаганнях

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

описує свій фізичний стан за

суб’єкти

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

1

 

 

 

 

 

2

 

3

 

55

 

1                    Баскетбол. Рухливі та підвідні ігри.

2                    Бадмінтон. Подача та удар над головою. Повторити основну стійку бадмінтоніста.

Спеціальні та підготовчі вправи з воланом

3                    Футбол:   пересування  різними

      регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

      усвідомлює важливість здорового способу

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів;

1

 

 

 

 

 

 

способами, які застосовують у футболі; удари по м’ячу ногою: удари внутрішньою стороною стопи.

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої

діяльності

інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

 

 

2

 

3

56

 

 1. Баскетбол. Індивідуальні, групові та  командні техніко-тактичні завдання.

2                    Бадмінтон. Подача та удар над головою. Повторити основну стійку бадмінтоніста.

Спеціальні та підготовчі вправи з воланом

3                    Футбол: навчальна гра

   регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

   усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

   дотримується правил безпечної поведінки під

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

час фізкультурно-оздоровчої діяльності

розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

3

57

 

1. Баскетбол. Передача м’яча двома та однією рукою. Ловлення м’яча, що котиться по підлозі. Ведення м’яча із різних вихідних положень. Подвійний крок

2                    Бадмінтон. Вихідні та ударні положення гравця. Серія ударів справа та зліва у визначений  та довільній послідовності. Подача та удар над головою.

3                    Футбол: удари по м’ячу головою середньою частиною лоба з стрибком.

                регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

                усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

                дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої

діяльності

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота:

самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і

команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням

вчителя;

1

 

 

 

 

2

 

3

 

 

 

 

 

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання

поставлених рухових

завдань

 

58

 

 1. Баскетбол. Техніка пересування в стійці гравця. Передача м’яча однією рукою від плеча. Навчальна  гра у баскетбол.

2 Бадмінтон.Жонглювання воланом в парах,в трійках.

3Футбол: навчальна гра

              регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

              усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

              дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої

діяльності

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

 

59

 

1. Баскетбол. Ведення м'яча у русі правою та лівою рукою. Кидки м’яча у кошик. Навчальна гра у баскетбол.

2 Бадмінтон. Бадмінтон.Виконання подачі з положення готовності(10 разів)..

3Футбол: навчальна гра

              регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

              усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

              дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої

діяльності

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

 

 

60

 

1.               Баскетбол. Ведення м'яча правою та лівою рукою в русі. Подвійний крок. Кидок м'яча двома та однією руками під різним кутом до кошика. навчальнга гра у баскетбол.

2.               Бадмінтон.Навчальна гра бадмінтон.

3Футбол: навчальна гра

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

рухових навичок, а також навичок комунікації

 

61

 

ІБЖ. 1 Баскетбол 3х3

 Інструктаж з БЖД під час проведення баскетболу 3х3

 Загальна характеристика гри (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців).Базові стійки та пересування.

2. Пляжний волейбол.Зародження пляжного волейболу в світі. Розвиток пляжного волейболу в Україні,

3.Ознайомити з обраним модулем

«Доджбол».Ознайомити з правилами гри.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

а також навичок комунікації

 

62

 

1. Історія розвитку українського баскетболу 3х3. Стійка баскетболіста без м'яча.

Пересування в стійці гравця. Школа м'яча.

2.Доджбол. Повторення правил гри. Способи кидків м'яча. Рухлива гра передай м’яч.

3 Пляжний волейбол. Правила безпечної поведінки під час занять пляжним волейболом. Загальні ігрові положення гри пляжний волейбол.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні

3

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

рухових навичок, а також навичок комунікації

 

63

 

ІБЖ1. Пляжний волейбол. Спеціальні бігові вправи; «човниковий» біг; біг«ялинкою» з торканням поверхні майданчика, пересування різними способами та кроками.

2 Баскетбол 3х3.  Основні правила гри у баскетбол 3х3.  Ведення м’яча на місці та в русі правою та лівою руками.

3.Доджбол.Рухлива гра «передай м’яч».

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

рухових навичок, а також навичок комунікації

 

64

 

ІБЖ 1. Баскетбол 3х3.   Кидки м’яча в кошик двома руками від грудей з місця. Передача м’яча двома руками від грудей, ловіння м’яча обома руками.

 2.Доджбол.Павила гри. Способи кидків м'яча. Рухлива гра передай м’яч.

3  Пляжний волейбол. Спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей; імітаційні вправи.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

65

 

ІБЖ1. Пляжний волейбол. Спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей.

2.  Баскетбол 3х3.   Кидки м’яча в кошик однією рукою від плеча. Розвиток сили.

3.Доджбол.Способи пересувань у нападі та захисті. Кидки м’яча зверху.

  регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурнооздоровчої діяльності

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

66

 

ІБЖ1. Пляжний волейбол. Спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей.

2.Доджбол. Способи пересувань у нападі та захисті. Зупинки стрибком. Ловіння м’яча на місці та в русі.

3 Баскетбол 3х3.Ведення м’яча на місці та в русі правою та лівою руками, обведення стійок. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

67

 

ІБЖ 1 Баскетбол 3х3.   Кидки м’яча в кошик двома руками від грудей з місця та в русі.Передача м’яча двома руками від грудей, ловіння м’яча обома руками. 

2.Доджбол. Кидки м’яча знизу. Зупинка двома кроками. Ловіння м’яча. Кидки м’яча з місця зверху.

3 Пляжний волейбол. Спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

68

 

ІБЖ1. Пляжний волейбол. Стійки, пересування приставними кроками,вибір вихідного положення для виконання передач та прийому м’яча.

2 Баскетбол 3х3.   Ведення м’яча на місці та в русі правою та лівою руками, обведення стійок.Кидки м’яча в кошик однією рукою від плеча.

3.Доджбол. Кидки м’яча у русі. Зупинка після кидка. Кидки м’яча знизу. Навчальна гра.

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

69

 

ІБЖ 1. Пляжний волейбол. Стійки, пересування приставними кроками,вибір вихідного положення для виконання передач та прийому м’яча.

2.  Баскетбол 3х3.    Навчальна гра.

3.Доджбол. Зупинка стрибком і двома кроками. Повороти на місці після кидка. Кидок в русі зверху

      дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах

      виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності

      аналізує власне виконання рухових дій,

      ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

      контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Практичне виконання:

поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

70

 

ІБЖ 1. Пляжний волейбол. Рухливі ігри та естафети з м’ячем та пересуванням різними

 регулює свій психоемоційний стан у

Практичне виконання: поєднання теоретичних

3

 

 

способами та кроками. 2.  Баскетбол 3х3. Основні правила гри у баскетбол 3х3.

 Передача м’яча двома руками від грудей, ловіння м’яча обома руками.

3.Доджбол. Кидок м’яча у русі обома руками. Ловля та передачі м’яча на місці.

процесі

рухової діяльності

      усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

      дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурнооздоровчої діяльності

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання:

одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

pdf
Додано
26 січня 2023
Переглядів
652
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку