Шановні колеги! Пропоную до Вашої уваги орієнтовне календарне планування з математики 1 клас 2 семестр за підручником О.Гісь. Можливо потрібна корекція кількості уроків та нумерації сторінок за підручником 2018 року.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
|||
1. |
|
Читання прикладів різними способами. Закріплення вмінь встановлювати взаємозв’язок між додаванням і відніманням |
Сторінки (підручник) c. 5-6 |
2. |
|
МАТЕМАТИЧНІ ВИРАЗИ. РІВНОСТІ. НЕРІВНОСТІ Математичні вирази (4 год) Числовий вираз та його значення. Числові вирази на 2 дії |
c. 6-8
|
3. |
|
Порівняння числа та значення числового виразу |
c. 8-9
|
4. |
|
Порівняння числа та значення числового виразу, складеного за малюнком |
c. 10-11 |
5. |
|
Порівняння двох числових виразів |
c. 12-13
|
6. |
|
Числові рівності та нерівності (2 год) Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності |
c. 13-16
|
7. |
|
Складання, запис і читання числових нерівностей |
c. 16-17
|
8. |
|
Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10 (7 год) |
c. 17-19
|
9. |
|
Залежність суми від зміни одного доданка при сталому другому |
c. 19-22
|
10. |
|
Назви компонентів та результату дії віднімання |
c. 22-23
|
11. |
|
Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від’ємнику |
c. 23-26
|
12. |
|
Закріплення вивченого |
c. 26-27
|
13. |
|
Закріплення вивченого |
c. 28-29
|
14. |
|
Закріплення вивченого. Розв’язування задач |
c. 29-30
|
15. |
|
ПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ
Геометричні фігури (6 год) |
c. 31-32
|
16. |
|
Кут. *Моделювання кутів із підручного матеріалу. |
c. 33-34
|
17. |
|
Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник. *Моделювання многокутників із підручного матеріалу |
c. 35-37
|
18. |
|
Форми многокутників. *Класифікація фігур за певними ознаками |
c. 37-39
|
19. |
|
Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус |
с. 39-41
|
20. |
|
Закріплення вивченого |
с. 42-44
|
21. |
|
ВЕЛИЧИНИ Довжина. Сантиметр. Дециметр. Дії з іменованими числами (величинами) (7 год) Вимірювання довжини предметів іншими предметами |
c. 44-46
|
22. |
|
Вимірювання довжини предметів умовними одиницями |
c. 46-48
|
23. |
|
Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини |
c. 48-50
|
24. |
|
Розв’язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах |
c. 50-51
|
25. |
|
Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв’язування задач |
c. 52-53
|
26. |
|
Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв’язування задач, які містять одиниці довжини |
c. 53-54
|
27. |
|
Порівняння іменованих чисел |
c. 55-56
|
28. |
|
ЧИСЛА. ДІЇ З ЧИСЛАМИ
Нумерація чисел у концентрі «Сотня». Десяток ( 3 год) |
c. 56-59
|
29. |
|
Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел — десятків |
c. 60-61
|
30. |
|
Додавання і віднімання розрядних чисел — десятків |
с. 62-63
|
31. |
|
Усна та письмова нумерація в межах 100 (6 год) |
c. 63-66
|
32. |
|
Утворення чисел 11–20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць у межах 20 |
c. 66-68
|
33. |
|
Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка |
c. 68-70
|
34. |
|
Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа |
c. 70-72
|
35. |
|
Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13–2. Розв’язування задач |
c. 73-74
|
36. |
|
Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів |
c. 74-75
|
37. |
|
Знаходження невідомого компонента арифметичних дій (5 год) |
c. 75-76
|
38. |
|
Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів з невідомим доданком |
c. 77-78
|
39. |
|
Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного |
c. 79-80
|
40. |
|
Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника |
c. 81-82
|
41. |
|
Творча робота над задачею |
c. 82-84
|
42. |
|
Усна та письмова нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд (ознайомлення) (6 год) |
c. 85-87
|
43. |
|
Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількос- ті одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями |
с. 87-88
|
44. |
|
Віднімання розрядного числа. Розвʼязування задач |
с. 89-90
|
45. |
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового |
с. 90-91
|
46. |
|
Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел |
с. 91-93
|
47. |
|
Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел |
с. 94-95
|
48. |
|
ВЕЛИЧИНИ Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення: метр–дециметр, метр–сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях довжини |
с. 95-97
|
49. |
|
Час. Одиниця часу — година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику |
с. 97-98
|
50. |
|
*Поняття «минула 1 год». Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події |
с. 99-101
|
51. |
|
Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події |
с. 102-103
|
52. |
|
Закріплення вивченого в розділі «Час» |
с. 103-106
|
53. |
|
Маса. *Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що важче?», «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування |
с. 106-109
|
54. |
|
Одиниця вимірювання маси — кілограм. Запис результатів вимірювання маси тіл (за малюнками). Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах |
с. 109-111 |
55. |
|
Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками |
с. 112-114
|
56. |
|
Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах |
с. 114-115
|
57. |
|
Закріплення вмінь розв’язувати задачі з одиницями маси |
с. 116-117
|
58. |
|
Місткість. Одиниця вимірювання місткості — літр. Порівняння об’єктів за місткістю. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у літрах |
с. 118-120
|
59. |
|
Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки. Запис результатів вимірювання місткості посудини. Розв’язування задач на місткість |
с. 120-123
|
60. |
|
Гроші. Паперові гроші й монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий-дешевший», «найдорожчий-найдешевший». *Підбір копійок та гривень на задану суму |
с. 123-127
|
61 |
|
Розв’язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості |
С.128-129 |
62 |
|
Задачі на знаходження невідомого доданка у задачах про вартість |
С.129-130 |
63 |
|
Порівняння вартостей. Розв’язування задач на різницеве порівняння грошей |
С.131-132 |
64 |
|
Формування поняття решти (здачі). Розв’язування задач на знаходження залишку |
С.132-134 |
65 |
|
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного та невідомого від’ємника у задачах про вартість |
С.134-136 |
66 |
|
Закріплення вмінь розв’язувати різні типи задач з одиницями вартості. *Формування уявлень: «ви- стачить грошей», «не вистачить грошей» |
С.136-138 |
67 |
|
ДОДАТКОВІ ТЕМИ Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм |
С.138-140 |
68 |
|
Діаграми Вена. Істинні та хибні висловлювання |
С.140-142 |
67 |
|
Повторення за рік |
С.143-144 |
68 |
|
Повторення за рік |
С.144-145 |
69 |
|
Повторення за рік |
С.145-146 |
70 |
|
Повторення за рік |
С.147-148 |
71 |
|
Повторення за рік |
С.148-150 |
72 |
|
Повторення за рік |
С.150-151 |
73 |
|
Повторення за рік |
С.152-154 |
1