Орієтовне календарно-тематичне планування. Математика 1 клас 2 семестр. 2018-2019 н.р.

Про матеріал

Шановні колеги! Пропоную до Вашої уваги орієнтовне календарне планування з математики 1 клас 2 семестр за підручником О.Гісь. Можливо потрібна корекція кількості уроків та нумерації сторінок за підручником 2018 року.

Перегляд файлу

математика

Математика : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь,

І. В. Філяк.— Харків : Вид-во «Ранок», 2018

Дата

Тема уроку

Примітки

 

1.

 

Читання прикладів різними способами. Закріплення вмінь встановлювати взаємозв’язок між додаванням і відніманням

Сторінки

(підручник)

c. 5-6

2.

 

МАТЕМАТИЧНІ ВИРАЗИ. РІВНОСТІ. НЕРІВНОСТІ

Математичні вирази (4 год)

Числовий вираз та його значення. Числові вирази на 2 дії

c. 6-8

 

3.

 

Порівняння числа та значення числового виразу

 c. 8-9

 

4.

 

Порівняння числа та значення числового виразу, складеного за малюнком

c. 10-11

5.

 

Порівняння двох числових виразів

c. 12-13

 

6.

 

Числові рівності та нерівності (2 год)

Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності

c. 13-16

 

7.

 

Складання, запис і читання числових нерівностей

c. 16-17

 

8.

 

Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10 (7 год)
Назви компонентів та результату дії додавання. Переставний закон додавання

c. 17-19

 

9.

 

Залежність суми від зміни одного доданка при сталому другому

c. 19-22

 

10.

 

Назви компонентів та результату дії віднімання

c. 22-23

 

11.

 

Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від’ємнику

c. 23-26

 

12.

 

Закріплення вивченого

c. 26-27

 

13.

 

Закріплення вивченого

c. 28-29

 

14.

 

Закріплення вивченого. Розв’язування задач

c. 29-30

 

15.

 

ПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ 

Геометричні фігури (6 год)
Геометрична фігура — круг. Предмети, круглі за формою

c. 31-32

 

16.

 

Кут. *Моделювання кутів із підручного матеріалу.
*Зображення кутів на папері

c. 33-34

 

17.

 

Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник. *Моделювання многокутників із підручного матеріалу

c. 35-37

 

18.

 

Форми многокутників. *Класифікація фігур за певними ознаками

c. 37-39

 

19.

 

Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус

с. 39-41

 

20.

 

Закріплення вивченого

с. 42-44

 

21.

 

ВЕЛИЧИНИ

Довжина. Сантиметр. Дециметр. Дії з іменованими числами (величинами) (7 год)

Вимірювання довжини предметів іншими предметами

c. 44-46

 

22.

 

Вимірювання довжини предметів умовними одиницями

c. 46-48

 

23.

 

Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини

c. 48-50

 

24.

 

Розв’язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах

c. 50-51

 

25.

 

Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв’язування задач

c. 52-53

 

26.

 

Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв’язування задач, які містять одиниці довжини

c. 53-54

 

27.

 

Порівняння іменованих чисел

c. 55-56

 

28.

 

ЧИСЛА. ДІЇ З ЧИСЛАМИ

Нумерація чисел у концентрі «Сотня». Десяток ( 3 год)
Лічильна одиниця — десяток. Лічба десятками. Круглі числа

c. 56-59

 

29.

 

Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел — десятків

c. 60-61

 

30.

 

Додавання і віднімання розрядних чисел — десятків

с. 62-63

 

31.

 

Усна та письмова нумерація в межах 100 (6 год)
Усна і письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис чисел від 11 до 20

c. 63-66

 

32.

 

Утворення чисел 11–20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць у межах 20

c. 66-68

 

33.

 

Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка

c. 68-70

 

34.

 

Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа

c. 70-72

 

35.

 

Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13–2. Розв’язування задач

c. 73-74

 

36.

 

Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів

c. 74-75

 

37.

 

Знаходження невідомого компонента арифметичних дій (5 год)
Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка

c. 75-76

 

38.

 

Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів з невідомим доданком

c. 77-78

 

39.

 

Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного

c. 79-80

 

40.

 

Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника

c. 81-82

 

41.

 

Творча робота над задачею

c. 82-84

 

42.

 

Усна та письмова нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд (ознайомлення) (6 год)
Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100 на основі порядку слідування

c. 85-87

 

43.

 

Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількос- ті одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями

с. 87-88

 

44.

 

Віднімання розрядного числа. Розвʼязування задач

с. 89-90

 

45.

 

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового

с. 90-91

 

46.

 

Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел

с. 91-93

 

47.

 

Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел

с. 94-95

 

48.

 

ВЕЛИЧИНИ

Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення: метр–дециметр, метр–сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях довжини

с. 95-97

 

49.

 

Час. Одиниця часу — година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику

с. 97-98

 

50.

 

*Поняття «минула 1 год». Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події

с. 99-101

 

51.

 

Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події

с. 102-103

 

52.

 

Закріплення вивченого в розділі «Час»

с. 103-106

 

53.

 

Маса. *Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що важче?», «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування

с. 106-109

 

54.

 

Одиниця вимірювання маси — кілограм. Запис результатів вимірювання маси тіл (за малюнками). Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах

с. 109-111

55.

 

Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками

с. 112-114

 

56.

 

Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах

с. 114-115

 

57.

 

Закріплення вмінь розв’язувати задачі з одиницями маси

с. 116-117

 

58.

 

Місткість. Одиниця вимірювання місткості — літр. Порівняння об’єктів за місткістю. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у літрах

с. 118-120

 

59.

 

Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки. Запис результатів вимірювання місткості посудини. Розв’язування задач на місткість

с. 120-123

 

60.

 

Гроші. Паперові гроші й монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий-дешевший», «найдорожчий-найдешевший». *Підбір копійок та гривень на задану суму

с. 123-127

 

61

 

Розв’язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості

С.128-129

62

 

Задачі на знаходження невідомого доданка у задачах про вартість

С.129-130

63

 

Порівняння вартостей. Розв’язування задач на різницеве порівняння грошей

С.131-132

64

 

Формування поняття решти (здачі). Розв’язування задач на знаходження залишку

С.132-134

65

 

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного та невідомого від’ємника у задачах про вартість

С.134-136

66

 

Закріплення вмінь розв’язувати різні типи задач з одиницями вартості. *Формування уявлень: «ви- стачить грошей», «не вистачить грошей»

С.136-138

67

 

ДОДАТКОВІ ТЕМИ

Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм

С.138-140

68

 

Діаграми Вена. Істинні та хибні висловлювання

С.140-142

67

 

Повторення за рік

С.143-144

68

 

Повторення за рік

С.144-145

69

 

Повторення за рік

С.145-146

70

 

Повторення за рік

С.147-148

71

 

Повторення за рік

С.148-150

72

 

Повторення за рік

С.150-151

73

 

Повторення за рік

С.152-154

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
23669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку