Оригамі. Виготовлення виробів технікою оригамі. Створення об’ємних фігурок птахів технікою оригамі. «Пташина родина».

Про матеріал
Мета: продовжити вивчення основ техніки оригамі, закріпити вміння учнів складати папір та створювати композиції; вдосконалювати навички роботи з папером, дрібну моторику рук, вміння швидко працювати за зразком; розвивати естетичний смак, уяву, увагу, фантазію, творчі здібності, координацію рухів, окомір та спритність; виховувати любов до праці, старанність, акуратність, терпіння, любов до прекрасного.
Перегляд файлу

Тема. Оригамі. Виготовлення виробів технікою оригамі. Створення об’ємних фігурок птахів технікою оригамі. «Пташина родина».

Мета: продовжити вивчення основ техніки оригамі, закріпити вміння учнів складати папір та створювати композиції; вдосконалювати навички роботи з папером, дрібну моторику рук, вміння швидко працювати за зразком; розвивати естетичний смак, уяву, увагу, фантазію, творчі здібності, координацію рухів, окомір та спритність; виховувати любов до праці, старанність, акуратність, терпіння, любов до прекрасного.

Обладнання: кольоровий папір (бажано кольоровий з обох сторін); ножиці; простий олівець; клей; фломастери; зразки композицій.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

  1. Організаційна частина
  1.                   Привітання

Всі почули вже дзвінок.

Він покликав на урок,

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчатка,

А за ними – і хлопятка.

  1.                   Перевірка готовності учнів до уроку

- Перевірте, чи все готове до уроку, а саме альбом з трудового навчання, ножиці, кольоровий папір, картон, клей, олівець, фломастери.

  1. Мотивація навчальної діяльності
  1.                   Робота над загадками

- Діти, щоб дізнатися кого ми сьогодні будемо виготовляти, вам потрібно відгадати загадки.

Привітала нас піснями із весною

І живе з нами під стріхою одною. (Ластівка)

Ось хатина, в ній – Співак

Як цю пташку звати… (Шпак)

Сам вечірньої години

Заховався в кущ малини.

Та на дуду голосну

Грає пісню чарівну. (Соловей)

- Так, сьогодні ми будемо виготовляти «Пташину родину».

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  1.                   Демонстрування та аналіз зразка

- Діти, зверніть увагу на цей виріб. З чого він зроблений? (кольоровий папір)

  1.                   Оголошення теми і мети уроку

– Сьогодні на уроці ми згадаємо, що таке оригамі, та будемо працювати, використовуючи цю техніку. Згадаємо про основні прийоми складання паперу та створимо “Пташину родину”.

- А де вона нам знадобиться?

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вивчення нового матеріалу
  1.                   Розповідь вчителя

- Слово оригамі – японського походження, і складається з двох слів: “ори” – складати і “гамі” – папір.

- Орігамі – паперові фігурки, отримані з допомогою техніки складання. Історія виникнення цього мистецтва сягає своїм корінням у часи винаходу паперу в Стародавньому Китаї. Багато століть китайці зберігали секрет її виготовлення і тільки в VII столітті один монах, потрапивши до Японії, розкрив заповітну таємницю. Саме в японських монастирях техніка складання паперу отримала назву орігамі (офіційний термін з'явився в 1880 році).

 2. Інструктаж з техніки безпеки

  • Перш, ніж приступати до роботи, давайте з вами повторимо правила техніки безпеки на уроках трудового навчання.

- Починати роботу можна тільки з дозволу вчителя;

- Передавати ножиці можна тільки кільцями вперед;

- Під час робочого процесу не відволікайся на сторонні справи, не розмовляй, будь зосередженим;

- Охайно та обережно поводься з клеєм, щоб не розлити його;

- У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці, а після роботи акуратно прибери його.

  1. Фізкультхвилинка (відео)
  • Перед початком роботи наберемося гарного настрою та трохи перепочинемо.
  1. Практична робота
  1.                   Поточний інструктаж
  • Тепер приготуйте свій кольоровий папір.

 

 

 

 

 

 

  1. Виставка робіт
  • Ми закінчили нашу роботу, а тепер можемо влаштувати виставку.
  • Давайте почнемо з першого ряду.
  •  
  1. Підсумок уроку
  1.                   Підсумкова бесіда
  • Яку поробку ми сьогодні виготовили?
  • З яких матеріалів вона виготовлена?
  • Що нового ви дізналися на уроці?
  1.                   Нагородження
  • Ви сьогодні гарно впоралися (роздача наліпок).
  1.                   Прибирання робочих місць

- Ми закінчили робити нашу пташину сім’ю, а зараз потрібно прибрати своє робоче місце.

  1.                   Прощання
  • Урок закінчено.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жигалова Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 січня 2019
Переглядів
3021
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку