20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Оригамі. Виготовлення виробів технікою оригамі. Створення об’ємних фігурок птахів технікою оригамі. «Пташина родина».

Про матеріал
Мета: продовжити вивчення основ техніки оригамі, закріпити вміння учнів складати папір та створювати композиції; вдосконалювати навички роботи з папером, дрібну моторику рук, вміння швидко працювати за зразком; розвивати естетичний смак, уяву, увагу, фантазію, творчі здібності, координацію рухів, окомір та спритність; виховувати любов до праці, старанність, акуратність, терпіння, любов до прекрасного.
Перегляд файлу

Тема. Оригамі. Виготовлення виробів технікою оригамі. Створення об’ємних фігурок птахів технікою оригамі. «Пташина родина».

Мета: продовжити вивчення основ техніки оригамі, закріпити вміння учнів складати папір та створювати композиції; вдосконалювати навички роботи з папером, дрібну моторику рук, вміння швидко працювати за зразком; розвивати естетичний смак, уяву, увагу, фантазію, творчі здібності, координацію рухів, окомір та спритність; виховувати любов до праці, старанність, акуратність, терпіння, любов до прекрасного.

Обладнання: кольоровий папір (бажано кольоровий з обох сторін); ножиці; простий олівець; клей; фломастери; зразки композицій.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

  1. Організаційна частина
  1.                   Привітання

Всі почули вже дзвінок.

Він покликав на урок,

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчатка,

А за ними – і хлопятка.

  1.                   Перевірка готовності учнів до уроку

- Перевірте, чи все готове до уроку, а саме альбом з трудового навчання, ножиці, кольоровий папір, картон, клей, олівець, фломастери.

  1. Мотивація навчальної діяльності
  1.                   Робота над загадками

- Діти, щоб дізнатися кого ми сьогодні будемо виготовляти, вам потрібно відгадати загадки.

Привітала нас піснями із весною

І живе з нами під стріхою одною. (Ластівка)

Ось хатина, в ній – Співак

Як цю пташку звати… (Шпак)

Сам вечірньої години

Заховався в кущ малини.

Та на дуду голосну

Грає пісню чарівну. (Соловей)

- Так, сьогодні ми будемо виготовляти «Пташину родину».

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  1.                   Демонстрування та аналіз зразка

- Діти, зверніть увагу на цей виріб. З чого він зроблений? (кольоровий папір)

  1.                   Оголошення теми і мети уроку

– Сьогодні на уроці ми згадаємо, що таке оригамі, та будемо працювати, використовуючи цю техніку. Згадаємо про основні прийоми складання паперу та створимо “Пташину родину”.

- А де вона нам знадобиться?

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вивчення нового матеріалу
  1.                   Розповідь вчителя

- Слово оригамі – японського походження, і складається з двох слів: “ори” – складати і “гамі” – папір.

- Орігамі – паперові фігурки, отримані з допомогою техніки складання. Історія виникнення цього мистецтва сягає своїм корінням у часи винаходу паперу в Стародавньому Китаї. Багато століть китайці зберігали секрет її виготовлення і тільки в VII столітті один монах, потрапивши до Японії, розкрив заповітну таємницю. Саме в японських монастирях техніка складання паперу отримала назву орігамі (офіційний термін з'явився в 1880 році).

 2. Інструктаж з техніки безпеки

  • Перш, ніж приступати до роботи, давайте з вами повторимо правила техніки безпеки на уроках трудового навчання.

- Починати роботу можна тільки з дозволу вчителя;

- Передавати ножиці можна тільки кільцями вперед;

- Під час робочого процесу не відволікайся на сторонні справи, не розмовляй, будь зосередженим;

- Охайно та обережно поводься з клеєм, щоб не розлити його;

- У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці, а після роботи акуратно прибери його.

  1. Фізкультхвилинка (відео)
  • Перед початком роботи наберемося гарного настрою та трохи перепочинемо.
  1. Практична робота
  1.                   Поточний інструктаж
  • Тепер приготуйте свій кольоровий папір.

 

 

 

 

 

 

  1. Виставка робіт
  • Ми закінчили нашу роботу, а тепер можемо влаштувати виставку.
  • Давайте почнемо з першого ряду.
  •  
  1. Підсумок уроку
  1.                   Підсумкова бесіда
  • Яку поробку ми сьогодні виготовили?
  • З яких матеріалів вона виготовлена?
  • Що нового ви дізналися на уроці?
  1.                   Нагородження
  • Ви сьогодні гарно впоралися (роздача наліпок).
  1.                   Прибирання робочих місць

- Ми закінчили робити нашу пташину сім’ю, а зараз потрібно прибрати своє робоче місце.

  1.                   Прощання
  • Урок закінчено.

 

 

doc
Додано
28 січня
Переглядів
382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку