20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Осінні турботий людей. ( 1 клас)

Про матеріал

Тема уроку: Осінні турботий людей. ( 1 клас)

Мета: обговорити з учнями,чим займаються люди восени; ознайомити учнів з дарами і турботами, які приносить людям осінь; основі практичної роботи показати учням, як зберегти в домашніх уроках плоди; виховувати бажання допомагати дорослим; виховувати почуття любові до природи.

Обладнання: Пісня «Ходить гарбуз по городу».підручник, робочий зошит «Я досліджую світ»,загадки, прикмети про осінь.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1.Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.

Доброго ранку, доброго дня

Вітаєтесь ви і вітаю вас я.

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки і сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня

Вітаєтесь ви і вітаю вас я.

2. Інформація

Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення.

3. Щоденні новини

-Який сьогодні день?

-Яка дата?

Прогноз погоди:

-Хмарність;

-Опади;

-Вітер;

3. Групове заняття

-Що ви знаєте про осінь?

-Які дарунки і турботи приносить осінь людям?

Читання вірша "Осінь" Н.Гуркіна.

- Що називають дарами осені?

- Що ще дарує осінь?

Отже, тема нашого уроку: «Осінні турботи людей.»

-Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які дарунки і турботи приносить людям осінь.

- Яку пору року і чому називають шедрою?

IІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Робота за підручником. ( ст.24)

- За малюнками розказати, що люди роблять восени.

- Яку ще проводять люди роботу восени? (Відповіді дітей)

- До якої із цих робіт доучаються діти?

2.Робота в робочому зошиті (ст.22)

Виконання завдання 1,2.

3. Що збирали на городі, відгадайте загадки

1.Баран у коморі, а роги надворі. (Буряк)

2.Є коси, та не з волосся, є зерна та не з колосся. (Кукурудза)

3.Заглядає у віконце на високій ніжці сонце. (Соняшник)

Прикмети про погоду.

Восени один день сонце блисне, а три дні дощ кисне.

Горобина вродила рясно — на дощову осінь.

У вересні на дубах жолудів багато, то буде сувора зима.

Розгляньте фотографії. Поясніть і запам'ятайте приказку.

Осінь каже: «Берися до роботи, бо зима скоро прийде».

Фізкультхвилинка

1. Гра " Чи культурні ці рослини?"

Чи культурні ці рослини:

Помідор, гарбуз, малина,

Морква, жито, огірки,

Мак ,кульбаба, буряки?

Чи культурні ці рослини:

Кабачки, кавун і дині,

Абрикос,і полуниці,

Подорожник і пшениця?

2.Яка дитяча пісенька об'єднує всю городину?

(Жнивна пісня «Ходить гарбуз по городу»)

Співання з виконанням рухів.

ІII. Підсумок уроку.

-Про що говорили на уроці?

- Що дарує осінь людям?

-Які осінні турботи людей восени?





Перегляд файлу

Тема уроку: «Осінні турботий людей.» ( 1 клас)

Мета: обговорити з учнями,чим займаються люди восени; ознайомити учнів з дарами і турботами, які приносить людям осінь; основі практичної роботи показати учням, як зберегти в домашніх уроках плоди; виховувати бажання допомагати дорослим; виховувати почуття любові до природи.

 

Обладнання: Пісня «Ходить гарбуз по городу».підручник, робочий зошит «Я досліджую світ»,загадки, прикмети про осінь.

 

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1.Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.

Доброго ранку, доброго дня

 Вітаєтесь ви і вітаю вас я.

 Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки і сяють усмішки.

 Доброго ранку, доброго дня

 Вітаєтесь ви і вітаю вас я.

 Треба разом привітатись: - Добрий день! Дружно, голосно сказати: - Добрий день! Вліво, вправо поверніться,

2. Інформація

 Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення.

3. Щоденні новини

  • Дітки, народна мудрість говорить: «Трапляється такий год, що на день по сім погод?»
  • Як ви розумієте цю мудрість?
  • Для кожної пори року характерна своя погода.
  • У класі постійно працює наш гідрометцентр. Слово нашому синоптику……

Прогноз погоди

  • Тривалість дня і ночі;
  • Хмарність;
  • Опади;
  • Вітер;
  • Інші природні явища.

Наведіть приклади взаємозв’язків між неживою і живою природою (день коротший; температура повітря нижче; з дерев опало листя);

  • Збирати урожай краще в ясний день, ніж в хмарний, вітряний;

3. Групове заняття

  •    Що ви знаєте про осінь?
  •    Які дарунки і турботи приносить осінь людям?
  •    Дізнатися, які овочі, фрукти заготовляють на зиму?

Отже, тема нашого уроку: «Осінні турботи людей восени.»

 -Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які дарунки і турботи приносить людям осінь.

  •    Яку пору року і чому називають шедрою?

IІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Робота за підручником. ( ст.24)

 - За малюнками розказати, що люди роблять восени.

- Яку ще проводять люди роботу восени? (Відповіді дітей)

- До якої  із цих робіт доучаються діти?

2.Робота в робочому зошиті (ст.22)

   Виконання завдання 1,2.

3. Що збирали на городі, відгадайте загадки

1.Баран у коморі, а роги надворі. (Буряк)

2.Є коси, та не з волосся, є зерна та не з колосся. (Кукурудза)

3.Заглядає у віконце на високій ніжці сонце. (Соняшник)

Прикмети про погоду.

Восени один день сонце блисне, а три дні дощ кисне.

Горобина вродила рясно — на дощову осінь.

У вересні на дубах жолудів багато, то буде сувора зима.

Розгляньте фотографії. Поясніть і запам’ятайте приказку.

Осінь каже: «Берися до роботи, бо зима скоро прийде».

Фізкультхвилинка

1. Гра « Чи культурні ці рослини?»


Чи культурні ці рослини:

Помідор, гарбуз, малина,

Морква, жито, огірки,

Мак ,кульбаба, буряки?

Чи культурні ці рослини:

Кабачки, кавун і дині,

Абрикос,і полуниці,

Подорожник і пшениця?

2.Яка дитяча пісенька об’єднує всю городину?

(Жнивна пісня «Ходить гарбуз по городу»)

Співання з виконанням рухів.

ІII. Підсумок уроку.

-Про що говорили на уроці?

-Чому осінь щедра пора року?

-Які осінні турботи людей восени?


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
7 жовтня 2018
Переглядів
995
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку