„Основи здоров`я” 5 клас.
(35 год, із них 4 год резервні)( Бойченко Т.Є.,Василашко С.В.,Гущина Н.І.)
№ |
Дата
|
Тема |
При-мітки |
|
|
|
|
|
|
1 2
3
4
5
|
|
|
Розділ 1. Здоров’я людини(5 год) Життя і здоров’я людини. Здоровий спосіб життя. Безпека і небезпека. Принципи безпечної життєдіяльності. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
Безпека на дорозі Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багатосмугової дороги. Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира. Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
§1 §2
§3
§4
§5
§6
§7
§8
§9 §10
§11 §12 §13
§14 §15
с.86;200-202;102-103
с.101 |
6
7
8
9 10
|
|
|
Розділ 2. Психічна й духовна складові здоров’я(5год) Уміння вчитися Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Облаштування робочого місця. Умови успішного навчання. Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання. Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної роботи. Повага до себе та інших Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом. Почуття і емоції. Вияви почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
|
11 12 13
14 15
16
17 |
|
|
Розділ 3. Фізична складова здоров’я(5год) Фізичні чинники здоров’я Принципи і методи загартовування. Рухова активність. Профілактика порушень постави і гостроти зору. Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом. Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду. Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну. Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
|
18 20
21 22
23
24 25
19 |
|
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я(16 год) Тема 1. Соціальне благополуччя(8 год) Право на здоров’я Права дитини. Обов’язки учня і громадянина. Спілкування і здоров’я. Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я. Переваги упевненої поведінки. Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів. Взаємодопомога членів родини. Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями і дівчатами. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі. Безпека спілкування в Інтернеті Соціальна небезпека інфекційних захворювань. «Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей, що мають ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо)» Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
§16
§17
§18 §19
§20
§25 §21
С. 106-107
§22
§23 §24
§26
§27
§28 |
26
28 29
30
31
33
35
27
32 34
|
|
|
Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі (8год) Пожежна безпека. Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі. Дитина в автономній ситуації Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників. Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями. Безпечне довкілля Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища. Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи. Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді ____________________ Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|