ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
(за підручником О.В. Гнатюк)
№ |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата
|
Корекція
|
|
Тема 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ |
4 |
|
|
1 |
Цінність і неповторність життя та здоров’я людини |
1 |
|
|
2 |
Безпека життєдіяльності |
1 |
|
|
3 |
Цілісність здоров’я: взаємозв’язок фізичної, соціальної, психічної та духовної його складових. Чинники здоров’я. |
1 |
|
|
4 |
Показники розвитку дитини. Практична робота. Визначення рівня фізичного розвитку |
1 |
|
|
|
Тема 2. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
6 |
|
|
5 |
Збалансоване харчування. Вітаміни та їхнє значення для здоров’я. Питний режим. Значення води для життя і здоров’я людини |
1 |
|
|
6 |
Вплив рухової активності на розвиток організму. Принципи загартовування |
1 |
|
|
7 |
Профілактика порушень зору, слуху, опорно-рухового апарату у школярів. Відновлення рівня здоров’я після хвороби. Практична робота. Вправи для профілактики плоскостопості |
1 |
|
|
8 |
Гігієна порожнини рота. Практична робота. Гігієнічний догляд за порожниною рота |
1 |
|
|
9 |
Гігієна оселі. Повітря, його значення для здоров’я. Практична робота Складання рекомендацій «Як підтримувати чисте повітря в оселі» |
1 |
|
|
10 |
Узагальнення і систематизація знань учнів . |
1 |
|
|
|
Тема 2. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
16 |
|
|
11 |
Традиції збереження здоров’я в родині |
1 |
|
|
12 |
Знайомство з людьми. Дружба і здоров’я. Побудова дружніх стосунків. Практична робота. Рольова гра «Будьмо знайомі!» |
1 |
|
|
13 |
Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям. Практична робота. Моделювання ситуації відмови від пропозицій, що можуть мати негативні наслідки |
1 |
|
|
14 |
Формування негативного ставлення до куріння та алкоголю. Практична робота. Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри |
1 |
|
|
15 |
Вплив телебачення, комп’ютера, мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров’я |
1 |
|
|
16 |
Вплив реклами на рішення і поведінку людей. Підсумок за І семестр. |
1 |
|
|
|
Тема 3. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
10 |
|
|
17 |
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення |
1 |
|
|
18 |
Охорона здоров’я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами |
1 |
|
|
19 |
Повторення вивченого. Практична робота. Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами |
1 |
|
|
20 |
Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо |
1 |
|
|
21 |
Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних заходів |
1 |
|
|
22 |
Вихід із непередбачуваних ситуацій поза межами домівки, школи |
1 |
|
|
23 |
Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху |
1 |
|
|
24 |
Види перехресть. Рух майданами |
1 |
|
|
25 |
Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП). Групи дорожніх знаків (6.-6.4, 6.8-6.15, 7.14) |
1 |
|
|
26 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
1 |
|
|
|
Тема 4. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я |
8 |
|
|
27 |
Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість |
1 |
|
|
28 |
Повага і самоповага. Вибір та досягнення мети. Практична робота. Виконання проекту «Моя мета» |
1 |
|
|
29 |
Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я людини |
1 |
|
|
30 |
Звички і здоров’я. Формування звичок. |
1 |
|
|
31 |
Практична робота. Виконання проекту з формування корисної звички |
1 |
|
|
32 |
Розвиток творчих здібностей. |
1 |
|
|
33 |
Заохочення однолітків до здорового способу життя. Практична робота. Виконання проекту «Відомі пара- олімпійці» |
1 |
|
|
34 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|