25 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити вивчення математики цікавим і веселим

Основи здоров'я. Календарно-тематичне планування для 4 класу на 2019-2020 навчальний рік

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків у 4 класі з основ здоров'я за підручником О.В.Гнатюк.
Перегляд файлу

http://img-fotki.yandex.ru/get/6423/108950446.114/0_cd21d_6e954672_S.jpgОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

(за підручником О.В. Гнатюк)

 

Тема уроку

Кількість

годин

Дата

 

Корекція

 

 

Тема 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

4

 

 

 1

Цінність і неповторність життя та здоров’я людини

1

 

 

 2

Безпека життєдіяльності  

1

 

 

 3

Цілісність здоров’я:  взаємозв’язок фізичної, соціальної, психічної та духовної його складових. Чинники здоров’я.

1

 

 

 4

Показники розвитку дитини. Практична робота. Визначення рівня фізичного розвитку

1

 

 

 

Тема 2. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я

6

 

 

 5

Збалансоване харчування. Вітаміни та їхнє значення для здоров’я. Питний режим.  Значення води для життя і здоров’я людини

1

 

 

 6

Вплив рухової активності на розвиток організму. Принципи загартовування

1

 

 

 7

Профілактика порушень зору, слуху, опорно-рухового апарату у школярів. Відновлення рівня здоров’я після хвороби. Практична робота. Вправи для профілактики плоскостопості

1

 

 

 8

Гігієна порожнини рота. Практична робота. Гігієнічний догляд за порожниною рота

1

 

 

 9

Гігієна оселі. Повітря, його значення для здоров’я. Практична робота Складання рекомендацій «Як підтримувати чисте повітря в оселі»

1

 

 

 10

Узагальнення і систематизація знань учнів .

1

 

 

 

Тема 2. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я

16

 

 

 11

Традиції збереження здоров’я в родині

1

 

 

 12

Знайомство з людьми. Дружба і здоров’я. Побудова дружніх стосунків. Практична робота.  Рольова гра «Будьмо знайомі!»

1

 

 

 13

Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям. Практична робота. Моделювання ситуації відмови від пропозицій, що можуть мати негативні наслідки

1

 

 

 14

Формування негативного ставлення до куріння та алкоголю. Практична робота.  Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри

1

 

 

 15

Вплив телебачення, комп’ютера, мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров’я  

1

 

 

 16

Вплив  реклами на рішення і поведінку людей. Підсумок за І семестр.

1

 

 

 

Тема 3. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я

10

 

 

 17

Інфекційні хвороби, що набули соціального значення

1

 

 

 18

Охорона здоров’я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами

1

 

 

 19

Повторення вивченого. Практична робота. Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами

1

 

 

 20

Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо

1

 

 

 21

Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних заходів

1

 

 

 22

Вихід із непередбачуваних ситуацій поза межами домівки, школи

1

 

 

 23

Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху

1

 

 

 24

Види перехресть. Рух майданами

1

 

 

 25

Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП). Групи дорожніх знаків (6.-6.4, 6.8-6.15, 7.14)

1

 

 

 26

Узагальнення і систематизація знань учнів

1

 

 

 

Тема 4. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я

8

 

 

 27

Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість

1

 

 

 28

Повага і самоповага. Вибір та досягнення мети. Практична робота. Виконання проекту «Моя мета»  

1

 

 

 29

Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я людини

1

 

 

 30

Звички  і здоров’я. Формування звичок.

1

 

 

 31

Практична робота. Виконання проекту з формування корисної звички

1

 

 

32

Розвиток творчих здібностей.

1

 

 

33

Заохочення однолітків до здорового способу життя. Практична робота. Виконання проекту «Відомі пара- олімпійці»

1

 

 

34

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 вересня 2019
Переглядів
828
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку