"ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я" (шаблон для плану конспекту уроку-тренінгу)
Уроки з основ здоров’я зараз проводяться у формі тренінгів. Для швидкого написання конспекту роздрукуйте шаблон, заповніть і готово!
Тренінг на тему: ________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Мета._____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Формування компетентностей:
уміння вчитися – навчити учнів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в них почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим навчальним матеріалом, висловлювати власну думку з приводу обговорюваних питань; соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими; здоров’язбережувальної – оволодіння знаннями про здоров’я та безпеку, практичними навичками здорового способу життя і безпечної поведінки, формування ціннісного ставлення до життя і здоров'я.
ХІД ТРЕНІНГУ
ВСТУПНА ЧАСТИНА |
||
Орієнтовна структура |
Час |
Обладнання/ матеріали |
Знайомство _______________________________________________ Правила _______________________________________________ _______________________________________________ Розминка/ Мозковий штурм _______________________________________________ _______________________________________________ Очікування _______________________________________________ _______________________________________________ Вправа на рефлексію _______________________________________________ _______________________________________________ Рухавка/ Енергізатор _______________________________________________ _______________________________________________ |
8-10 хв |
………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. |
ОСНОВНА ЧАСТИНА |
||
Актуалізація проблеми та конкретних завдань для її розв’язання _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________
Надання інформації/ інформаційне повідомлення/ міні-лекція/ презентація - на засвоєння знань _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________
Рухавка/ Енергізатор _______________________________________________ _______________________________________________ Рольова гра (моделююча/ імітаційна)_____________ _______________________________________________ _______________________________________________ Робота з підручником___________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ Робота в зошиті з друкованою основою___________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ Вправа/ рухавка________________________________ _______________________________________________ Робота в групах_________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________
Аналіз ситуаційних вправ_______________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________
|
|
………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. |
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА |
||
Вправи на рефлексію та відновлення сил учасників _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ Вправа «Зворотній зв'язок» (Продовжити фразу…) _______________________________________________ Завершення вправи «Очікування» _______________________________________________ Прощання ___________________________________
|
8-10 хв |
………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. |