Основи здоров’я Тема: Поведінка учнів

Про матеріал
урок з основи здоров’я. Мета уроку розширити уявлення про стосунки між людьми; показати необхідність виконання правил поведінки ; розвивати пам’ять, мовлення, виховувати почуття доброти, справедливості ; практикувати у розв’язанні різних життєвих ситуацій; прищеплювати бажання бути здоровою людиною. Тип уроку : узагальнення і систематизація знань учнів.
Перегляд файлу

Основи здоров’я

Тема: Поведінка учнів

Мета: розширити уявлення про стосунки між людьми;

показати необхідність виконання правил поведінки ;

 розвивати пам’ять, мовлення, виховувати почуття доброти, справедливості ;

практикувати у розв’язанні різних життєвих ситуацій;

 прищеплювати бажання бути здоровою людиною.

Тип уроку : узагальнення і систематизація знань учнів.

Хід уроку

І. Орг. момент

Коли  хто- небудь робить для іншого добру справу, радійте! Зразу  дві людини стали щасливими!

ІІ Мотивація

-наш скарб- здоров’я і життя

А чому життя – це радість і що людині необхідно для життя?

-щоб бути здоровим, я…ви бажаєте, щоб вас любили? Поважали?

А за що вас люблять ,поважають?

ІІІ Оголошення теми уроку

А)Любі діти! Впевнена, кожен з вас хоче, щоб його любили. Але просто так може любити тільки мама. Любов інших людей треба заслужити. Сьогодні поговоримо про ті якості людини, які допоможуть вам мати добрі стосунки між вами і іншими людьми.

Нема ні миру , ні любові-розтанули і щезлі вмить.

Розбив Віталик носа Вові.

І той заплаканий стоїть.

-То чи можна з учнів цього класу брати приклад?

Як треба  вибудовувати стосунки, щоб в нашому класі  панував мир, лад, ми були щасливими і здоровими?

Б)Опрацювання матеріалу за підручником

-рольові ігри

В)Словничок ввічливої людини

Ввічливість – поведінка людини ,для якої повага до людей стала повсякденною нормою! Звичним способом спілкування з оточуючими!

  • Уважність;
  • Доброзичливість;
  • Готовність надати допомогу;
  • Делікатність, люб’язність, пристойність, чемність;
  • Вихованість;
  • Уміння пристойно поводитися в колективі.

Медична служба в Україні!( медичний персонал у школі)

Г)Дослід зі свічкою

Погляньте на запалену свічку. Я боюся, що вона згасне від мого подиху чи від вашого необережного руху, тому, намагаючись вберегти від негараздів, заховаю її під скляну колбу. Давайте подивимося, що буде далі. Свічка згасла. Чому?(припущення дітей)

ІѴ Підсумок уроку.

Не слід ховатися від людей, не треба боятися спілкування з ними. Але слід не забувати, що душа кожної людини ніжна, як вогник свічки, який від необережності руху може згаснути, може запалити пожежу, а може порадувати в темряві.

 

 

docx
Додано
10 березня 2021
Переглядів
273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку