основи здоров'я узагальнення

Про матеріал
Узагальнюючі контрольні роботи для дітей 5 класу по всім темам.Дуже цікаві та легкі
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Узагальнюючі контрольні роботи з основ здоров’я

для учнів 5 класів

 

 

 

Вчитель основ здоров’я

Профорук Олександр Юрійович

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg     5 клас

Розділи по яких розроблений

 узагальнюючий роздатковий матеріал

п/п

Розділи

  1.  

Розділ 1. Здоров’я людини

  1.  

Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я

  1.  

Розділ 3. Фізична складова здоров’я

  1.  

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я

Тема 1. Соціальне благополуччя

  1.  

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я

Тема 2. Безпека в побуті  і навколишньому середовищі

 

C:\Users\Proforuk\Downloads\Healthy.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тестове завдання № 01                               /Основи здоров’я 5 кл./

Узагальнення з теми  «Здоров’я людини»

Дата ___________  Прізвище, ім’я _______________________

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg

І варіант

І рівень (0,5 бала)

1. Ознакою здоров’я є:

а) здатність організму відновлювати свої сили під час фізичних навантажень;

б) головні болі;

в) здатність організму реагувати на зовнішні чинники

в) здатність голови думати.

2. Відчувши запах газу ти зателефонуєш за номером:

а) 101;   б) 102;    в) 103;  г) 104.

3. Якщо приїхав переповнений транспорт , то ти:

а) почекаєш щоб всі зайшли в транспорт;

б) зачекаєш наступного;

в) дотримуватимешся черги;

г) розштовхаєш всіх і зайдеш;

4. Психічне здоров’я визначається:

а) наявністю або відсутністю друзів;

б) умінням володіти собою й пристосовуватися до складних ситуацій;

в) економічним рівнем розвитку суспільства;

г) відсутністю хвороб.

5. Ознаками поганого самопочуття є:

а) слабкість;

б) нежить та кашель;

в) добрий настрій;

г) нудота.

6. Дорогу можна переходити:

а) із жовтим сигналом світлофора;

б) із червоним сигналом світлофора;

в) із зеленим сигналом світлофора;

г) із синім сигналом світлофора.

 

 

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення:

Дорожні знаки це    ______________________________________

_________________________________________________________

8. Дайте визначення:

Здоров’я – це _____________________________________________

_________________________________________________________

9. Встанови відповідність

1. При лобовому зіткненні       

а)зісковзнути вниз, упертися головою в стінку  свого сидіння, а ногами – у спинку переднього сидіння;

2. При боковому зіткненні        

б)ногами упертися  у підлогу, а руками міцно триматися за

переднє сидіння, сховавши між ними голову;

3. При ударі ззаду                       

в)нагнути голову, обхопити її руками, упертися ліктями в

 переднє сидіння.

1-___; 2-___; 3-____.

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Назвіть  кілька  небезпечних ситуацій. 

Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Природні

Антропогенні

 

 

11. Що означають ці знаки:

 

 

 

 

 

 

 

1.__________________________2.____________________________

IV рівень (3 бала)

12.  Складіть  пам’ятку  про  правила  поведінки. 

Якщо в салоні громадського транспорту наявні ознаки пожежі, такі як дим, полум’я, запах гару, слід:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Оцінка____________            Підпис вчителя_____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тестове завдання № 02                               /Основи здоров’я 5 кл./

Узагальнення з теми  «Здоров’я людини»

Дата ___________  Прізвище, ім’я _______________________

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg

ІІ варіант

І рівень (0,5 бала)

1.Ознаками хвороби можуть бути:

а) бліде обличчя;

б) сміх;

б) гарний настрій;

г) здатність організму відновлювати свої сили після фізичних навантажень.

2.Швидку медичну допомогу можна викликати за номером:

а) 102;   б) 103;  в) 105   г)101.

3. Правил дорожнього руху треба дотримуватись:

а) коли загрожує небезпека;

б)у світлий час доби;

б) постійно;

в) у темний час доби.

4. У переповненому транспорті небезпечними є:

а) високі підбори;

б) довгий шарф;

в) гострі предмети;

г) невелика сумка.

5. Якщо ти побачив у салоні транспорту забуті речі, то слід:

а) залишити їх собі;

б) віднести їх водію;

в) повідомити водія;

г) не звертати уваги.

6. Вимірювати температуру слід:

а) протягом 3–5 хвилин;

б) після фізичного навантаження;

в) сидячи або лежачи;

г) тільки після сніданку.

 

 

 

 

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення:

Дорожня розмітка – це____________________________________

_________________________________________________________

8. Дайте визначення:

Хвороба – це _____________________________________________

_________________________________________________________

9. Встанови відповідність

Діяти 

а)вміти розпізнавати небезпечні ситуації, оцінювати ризик і діяти так, щоб не потрапляти у них.

Уникати

б)вміти передбачати небезпечні ситуації і наслідки своїх дій.

Передбачати 

в)не розгубитися, знати, що і як треба робити в таких випадках, зробити все можливе, щоб урятуватися самому і допомогти іншим.

1-___; 2-___; 3-____.

 ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Дайте приклад етики пасажира у громадському транспорті.  Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Етична поведінка

Неетична поведінка

 

 

 

 

 

11. Що означають ці знаки:

 

 

 

 

 

 

1.__________________________2.____________________________

 

IV рівень (3 бала)

12.  Складіть  пам’ятку  про  правила  поведінки на зупинці громадського транспорту

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка____________            Підпис вчителя_____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тестове завдання № 03                               /Основи здоров’я 5 кл./

Узагальнення з теми  «Психічна і духовна складові здоров’я»

Дата ___________  Прізвище, ім’я _______________________

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg

І варіант

І рівень (0,5 бала)

1. Ті, хто не вміє планувати час:

а) мають достатньо часу для відпочинку і розваг;

б) не встигають допомагати батькам;

в) постійно в русі з часом;

г) мають час на комп’ютерні розваги.

2. Риса характеру, що допоможе розв’язати конфлікт:

а) дратівливість і лють;

б) уміння чітко формулювати свої вимоги;

в) впевненість у своїй правоті;

г) зверхність при спілкуванні.

3. Ознаками поганого настрою є:

а) гнів, образа;    б) здивування;

в) сміх;                   г) грайливість.

4.Вибери правильне твердження

а) найзручніше вчити уроки, обклавшись на ліжку подушками;

б) найкраще вчити уроки на кухні, де можна спитати щось у мами;

в) найзручніше вчити уроки в окремій кімнаті за робочим столом;

г) з робочого столу слід прибрати все зайве.

5. Для розвитку здібностей:

а) потрібна воля

б) потрібні певні умови

в) потрібне бажання

г) нічого не потрібно

6. Для кращого запам’ятовування потрібно:

а) читати матеріал тільки один раз

б) учити текст уголос

в) складати опорний конспект

г) повторювати вивчений матеріал кілька разів

 

 

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення:

Спілкування – це _________________________________________

_________________________________________________________

8. Дайте визначення:

Толерантність – це _______________________________________

_________________________________________________________

9. Встанови відповідність

Спортивні здібності:

уроки; МАН; олімпіади; додаткові заняття; Інтернет

Художні здібності:

гуртки; спецшколи; ДДЮТ

Наукові здібності:

секції; спецшколи

1-___; 2-___; 3-____.

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Назвіть  види почуттів.  Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Приємні

Неприємні

 

 

 

 

11. Між однокласниками виникла суперечка.. Позначте, що може допомогти усунути неприємну ситуацію

а) відверта розмова про причини суперечки

б) використання під час розмови «Я – повідомлення»

в) кожний відстоює тільки власні інтереси

г) бажання поважати почуття іншого

IV рівень (3 бала)

12.  Допоможіть хлопцю висловити свої почуття за допомогою «Я - повідомлення». Готуючись до спортивних змагань між учнями 5-6  класів, однокласники Андрія відмовились брати його в команду, глузуючи з маленького зросту.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка____________            Підпис вчителя_____________

 

Тестове завдання № 04                               /Основи здоров’я 5 кл./

Узагальнення з теми  «Психічна і духовна складові здоров’я»

Дата ___________  Прізвище, ім’я _______________________

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg

ІІ варіант

І рівень (0,5 бала)

1. Домашні завдання виконують:

а) на перервах;                             б) на інших уроках;

в) уранці під час сніданку;          г) після обіду та відпочинку;

2. До контрольної роботи слід готуватися:

а) заздалегідь, поступово;

б) тільки за підручником;

в) напередодні контрольної роботи;

г) за допомогою підручника, опорного конспекту та довідкового матеріалу.

3. Крадії часу це -:

а) корисні справи;     б) справи, які не приносять людині користі;

в) читання книг;         г) 2 години на день сидіти за комп’ютером.

4. Настрій людини залежить :

а) від пережитих емоцій;      б) від погоди;

в) від самопочуття;                г) суспільства.

5. Умовами успішного навчання є:

а) гроші                             б) пам’ять

в) увага                              г) відповідний тип темпераменту.

6. Для розвитку здібностей:

а) потрібне бажання

б) потрібні певні умови

в) потрібна воля

г) нічого не потрібно

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення:

Почуття – це    __________________________________________

_________________________________________________________

8. Дайте визначення:

Здібності – це _____________________________________

_________________________________________________________

 

9. Встанови відповідність

1-Дискримінація  

а) здатність поважати погляди й уподобання інших людей незалежно від того,  чи збігаються вони з твоїми ;

2Толерантність

б) вміння поставити себе на місце іншого, зрозуміти і відчути те, що й він;

3-Співчуття              

в) явище, коли люди лише через колір шкіри чи соціальне походження принижували інших людей, вважали їх гіршими за себе.

1-___; 2-___; 3-____.

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Назвіть приклади мотивації.  Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Позитивна

Негативна

 

 

 

 

11. Позначте риси людини, які шкодять людині упродовж життя

а) безтактність

б) самовпевненість

в) повага до самого себе

г) здатність поважати погляди і уподобання інших людей

д) самостійність

е) відповідальне ставлення до прийнятих рішень

ж) товариськість

IV рівень (3 бала)

12.  Тобі не подобається, що однокласники звертаються до тебе називаючи весь час твоє прізвище. Повідом їм про свої почуття , використовуючи «Я – повідомлення».

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________

 

Оцінка____________            Підпис вчителя_____________

 

Тестове завдання № 05                               /Основи здоров’я 5 кл./

Узагальнення з теми  «Фізична складова здоров’я»

Дата ___________  Прізвище, ім’я _______________________

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg

І варіант

І рівень (0,5 бала)

1. Для очей небезпечним є:

а) яскраве світло;                       б) читання лежачи;

в) читання в транспорті;

г) довготривала робота за комп’ютером.

2. Захисні окуляри використовують:

а) під час виконання домашніх завдань;

б) у дощову погоду;

в) під час їзди на мотоциклі;

г) у басейні;

3.Прикладом низької рухової активності є:

а) танці;                          б) гра в шахи;

в) футбол;                       г) стрибання на скалці.

4. Для п’ятикласника більш підходящим  видом спорту є:

а) бокс;                            б) легка атлетика;

в) важка атлетика;       г) фітнес.

5. Надмірне захоплення комп’ютерними іграми:

а) забирає час, необхідний для спілкування з друзями;

б) сприяє розумовому розвитку, допомагає у навчанні;

в) сприяє високому рівню інтелекту;

г) зомбує людину.

6. Фізичному стомленню сприяють:

а) прибирання у кімнаті;       б) читання книги;

в) похід у гори;                        г) перегляд телевізійної передачі.

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення:

Загартування – це    ____________________________________

_________________________________________________________

8. Дайте визначення:

Сколіоз – це ______________________________________________

_________________________________________________________

 

9. Встанови відповідність

1- Втома 

а) патологічний (хворобливий) стан організму.

2-Перевтома   

б) природна важлива частина добового біоритму людини.

3-Сон           

в) тимчасовий стан організму (окремого органа). Виникає після тривалого або завеликого навантаження.

1-___; 2-___; 3-____.

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Назвіть  ознаки постави.  Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Правильна постава

Неправильна постава

 

 

 

 

 

11. Напишіть, як можна запобігти деяким шкільним хворобам __________________________________________________________

__________________________________________________________

_________________________________________________________

IV рівень (3 бала)

12.  Поясніть вислів:

«Фізичні вправи за своєю дією можуть замінити будь – які ліки, але всі ліки світу не можуть замінити дії фізичних вправ»

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________

 

Оцінка____________            Підпис вчителя_____________

 

 

Тестове завдання № 06                               /Основи здоров’я 5 кл./

Узагальнення з теми  «Фізична складова здоров’я»

Дата ___________  Прізвище, ім’я _______________________

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg

ІІ варіант

І рівень (0,5 бала)

1. Ознаки надмірного стресу:

а) постійно хочеться спати;

б) людина дуже задоволена,  весела;

в) пропадає, або навпаки, посилюється апетит;

г) посилюється інтерес до навчання.

2. Перед сном необхідно:

а) переїдати, щоб не бути голодним;

б) провітрювати кімнату;

в) грати в рухливі ігри;

г) помитися, почистити зуби.

3. Загартовування починають:

а) під час хвороби;

б) після перевірки стану здоров’я;

в) у будь-яку пору року;

г)тільки в холодну пору року.

4. Навчання в школі:

а) пов’язане з ризиком виникнення «шкільних хвороб»;

б) тільки сприяє зміцненню здоров’я учнів;

в) сприяє виникненню поваги до оточуючих;

г) спонукає до розумових здібностей.

5. Який вид діяльності є активним відпочинком:

а) плавання,  б) гра в карти з друзями;

в) шахи;         г) важка атлетика.

6. Чинники, що дозволяють зняти фізичне стомлення і відновити сили:

а) тривала гра у футбол;

б) сон;

в) участь у марафонському забігу;

г) чергування розумової і фізичної праці.

 

 

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення:

Рух – це    _________________________________________________

_________________________________________________________

8. Дайте визначення:

Гіподинамія -  це _________________________________________

_________________________________________________________

9. Встанови відповідність

1-Постава   

а) звичайне положення тіла під час сидіння, стояння, ходіння.

2-Сколіоз    

б) викривлення хребта вбік;

3-Кіфоз           

в) викривлення хребта назад;

1-___; 2-___; 3-____.

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Назвіть  ознаки відпочинку.  Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Активний відпочинок (рух)

Пасивний відпочинок

(дуже слабкий рух)

 

 

 

 

 

11. Доведіть, що для людини відпочинок – це не лінощі, а необхідна складова здоров′я_______________________________

____________________________________________________________________________________________________________________

IV рівень (3 бала)

12.  Поясніть вислів: «Якщо не бігати, поки здоровий, прийдеться побігати, коли захворієш»

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка____________            Підпис вчителя_____________

 

Тестове завдання № 07                               /Основи здоров’я 5 кл./

Узагальнення з теми  «Соціальне благополуччя»

Дата ___________  Прізвище, ім’я _______________________

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg

І варіант

І рівень (0,5 бала)

1. Хвороба, за якої повністю руйнується імунітет людини

а) грип;                                          б) сколіоз;

в) СНІД;                                        г) ВІЛ.

2. Порозумінню між людьми сприяє:

а) щирість і тактовність;        б) дискримінація;

в) уміння слухати;                       г) толерантність.

3. Кожна дитина має право:

а) на модний одяг;                       б) повноцінне харчування;

в) здоров’я;                                   г)морозиво.

4. Ознака ефективного спілкування:

а)усі слухають уважно один одного;

б)ніхто не слухає, а всі говорять одночасно;

в)співрозмовники перебивають один одного;

г)усі доброзичливі.

5. Збудник туберкульозу:

а) кишкова паличка;                      б) паличка Коха;

в) плазмодій;                                  г) бліда поганка.

6.Для знищення збудника хвороби потрібні:

а) комп’ютер;                                  б) ліки;

в) свіже повітря;                              г)зміцнення імунітету.

 

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення:

Туберкульоз  – це    _______________________________________

_________________________________________________________

8. Дайте визначення:

СНІД– це _________________________________________________

__________________________________________________________

_________________________________________________________

 

 

9. Встанови відповідність

1- Пасивна поведінка          

а) погрози, лайка, стиснуті кулаки, насуплені брови, сердитий голос;

2- Упевнена поведінка           

б) порядність,чесність, справедливість, почуття обов’язку,гарні манери;

3- Агресивна поведінка              

в) сором’язливість, занижена самооцінка, зацькований погляд, опущені плечі, переляканий вираз обличчя.

1-___; 2-___; 3-____.

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Наведіть приклади спілкування.  Об’єднайте їх у дві групи:

Вербальне

Невербальне

 

 

 

 

 

11. Запишіть, які життєві навички допомагають бути вам справжнім другом_________________________________________

__________________________________________________________

IV рівень (3 бала)

12.  Поміркуйте і запишіть, якою буде ваша поведінка в цій ситуації.

Ви стали свідком того, що старшокласник відбирає у вашого однокласника гроші і погрожує побити його. Однокласник просить вас нікому про побачене не розповідати.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________

 

Оцінка____________            Підпис вчителя_____________

 

Тестове завдання № 08                               /Основи здоров’я 5 кл./

Узагальнення з теми  «Соціальне благополуччя»

Дата ___________  Прізвище, ім’я _______________________

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg

ІІ варіант

І рівень (0,5 бала)

1. ВІЛ – інфікована дитина

а) має ті самі права в суспільстві, що і здорова дитина;

б) має обмежені права, щоб не наражати на небезпеку інших;

в) стає ізгоєм суспільства;

г) не має права гратися з дітьми.

2. Позначте правила, які відповідають нормам моралі

а) не давай обіцянок, які не можеш виконати;

б) не роби добрих справ, якщо за них ніхто не віддячить;

в) відповідай за свої слова і вчинки;

г) не зраджуй друзів.

3. Для виявлення туберкульозної інфекції роблять:

а) реакцію Манту до 15 років;

б) аналіз слини;

в) флюорографію до 15 років;

г) флюорографію з 15 років.

4. До невербального спілкування належать:

а) міміка;                                       б) поза;

в) діалог;                                        г) рукостискання.

5. Права дитини порушуються, якщо:

а) у батьків відсутні гроші на придбання комп’ютера;

б) дитину позбавили цукерок;

в) у родині не звертають увагу на хворобу дитини;

г) дитині не купують мобільний телефон.

6. ВІЛ не передається :

а) через спілкування;                       б) через кров;

в) через поцілунки;                           г) через побутові речі.

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення:

Агресія  – це    ____________________________________________

_________________________________________________________

 

8. Дайте визначення:

Спілкування – це __________________________________________

_________________________________________________________

9. Встанови відповідність

1- ВІЛ

а) захисна функція організму;

2- СНІД

б) вірус імунодефіциту людини;

3- Імунітет

в) остання стадія захворювання на ВІЛ- інфекцію.

1-___; 2-___; 3-____.

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Наведіть приклади зараження ВІЛ. 

Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Можливе

Неможливе

 

 

 

 

11. Поясніть, чому спілкуватися приємно з людиною щирою і тактовною________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

IV рівень (3 бала)

12. Поміркуйте і запишіть поради, які допоможуть Софійці подолати невпевненість

Ваша однокласниця Софія завжди добросовісно готується до уроку біології, але на запитання вчителя відповідає несміливо, тихим голосом . Якщо їй щось незрозуміло, вона боїться звернутися до вчителя з запитанням.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка____________            Підпис вчителя_____________

 

Тестове завдання № 09                               /Основи здоров’я 5 кл./

Узагальнення з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»

Дата ___________  Прізвище, ім’я _______________________

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg

І варіант

І рівень (0,5 бала)

1. Безпечне навколишнє середовище:

а) не загрожує життю людини й не завдає шкоди її здоров’ю;

б) загрожує життю людини;

в)завдає шкоди її здоров’ю;

г) не потрібне людині.

2. Причиною пожежі може стати:

а) користування несправними електричними приладами;

б) обережне поводження із сірниками;

в) користування справними електричними приладами;

г) дотримання правил протипожежної безпеки.

3. Що слід робити при наближенні натовпу:

а) намагатися тікати від натовпу в напрямку його руху;

б) намагатися обійти натовп, швидко йти у бічні вулиці і провулки, через прохідні двори;

в) присісти і притиснути руки до грудей;

г) бігти разом з усіма.

4.Гуляти із собакою можна:

а) на дитячому майданчику;

б) на стадіоні;

в) у дитячому садку;

г) тільки у спеціально відведених місцях.

5.Якщо незнайомі люди попросили тебе передати пакет, слід:

а)погодитися  ;                        б) залишити пакет собі;

в) відмовитися; 

г)спочатку подивитися, що в пакеті, а потім погодитися.

6. Якщо вдома зберігається значна сума грошей, слід:

а) нахвалятися в школі;

б) розповісти про це тільки друзям;

в) повідомити про це сусідів;

г) нікому про це не розповідати.

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення:

Пожежа  – це    __________________________________________

_________________________________________________________

8. Дайте визначення:

Аварія – це _______________________________________________

_________________________________________________________

9. Встанови відповідність

1- Сортуємо відходи     

а) органічні відходи збираємо окремо від неорганічних;

2- Щоб зменшити кількість відходів     

б) відносимо непотрібний одяг, меблі, посуд, книги чи іграшки до дитячих інтернатів або притулків;

3- Допомагаємо людям і природі   

в) не купуємо нічого зайвого – лише те, що нам дійсно потрібне.

1-___; 2-___; 3-____.

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Назвіть  впливи природного середовища на здоров’я.  Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Позитивний

Негативний

 

 

 

 

11. Поміркуйте і запишіть,чому і як ви будете дбати про чистоту довкілля упродовж всього життя

__________________________________________________________

__________________________________________________________

IV рівень (3 бала)

12. Під час грози ви опинилися на відкритій місцевості. Опишіть, яким буде порядок ваших дій

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка____________            Підпис вчителя_____________

 

Тестове завдання № 10                               /Основи здоров’я 5 кл./

Узагальнення з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»

Дата ___________  Прізвище, ім’я _______________________

C:\Users\Proforuk\Downloads\healthandwellnessapps1.jpg

ІІ варіант

І рівень (0,5 бала)

1.Позитивний вплив природного середовища на людину — це:

а) психологічний комфорт;

б) погіршення здоров’я;

в) загартовування;

г) поганий настрій.

2. Наслідки катастроф:

а) поліпшення стану навколишнього середовища

б) погіршення умов довкілля

в) вихід із ладу техніки

г)людські жертви.

3.Телевізор не можна ставити близько до джерела тепла, оскільки:

а) він може зайнятися;

б) буде холодніше в кімнаті;

в) погіршиться якість зображення;

г)це неестетично.

4. Палаючі електроприлади гасять:

а) водою;                б) цупкою тканиною;

в) бензином;                  г) спиртом.

5. Побачивши залишені сумки, пакети:

а) необхідно повідомити дорослих або працівників міліції;

б) можна взяти собі;

в) можна повідомити друзів;

г) нічого робити не треба.

6. Якщо на твоєму шляху велика кількість людей, то потрібно:

а) обійти іншою дорогою;

б) дізнатися в оточуючих, що роблять ці люди;

в) протиснутися всередину;

г) приєднатися до натовпу.

 

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення:

Повінь  – це    ____________________________________________

_________________________________________________________

8. Дайте визначення:

Катастрофа -  це _____________________________________

_________________________________________________________

9. Встанови відповідність

1- Під час повені     

а) шукай порятунку на підвищеному місці;

2- Під час землетрусу        

б) не можна користуватись мобільним телефоном;

3- Під час грози                  

в) вибігай на відкриту місцевість

1-___; 2-___; 3-____.

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Назвіть приклади  впливу людини на природу. 

Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Позитивний

Негативний

 

 

 

 

11. Під час руху ліфт зупинився між верхніми поверхами і в ньому погасло світло.

Опишіть, що можна і чого не можна робити дітям, які опинилися в цьому ліфті.

__________________________________________________________

__________________________________________________________

IV рівень (3 бала)

12. Для учнів молодших класів складіть правила поведінки під час купання.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка____________            Підпис вчителя_____________

 

docx
Додано
14 листопада 2021
Переглядів
1331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку