Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом

Про матеріал
Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом. Цілі:  навчальна: сформувати уявлення про основні властивості та події форми, уміння задавати значення властивостей форми використовувати вікна повідомлень для виведення інформації про хід виконання програми;  навчальної діяльності; виховувати інформаційну культуру.  розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;  виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Програмування. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Які особливості мають програми з графічним інтерфейсом. Які є способи створення об'єктів графічного інтерфейсу Як працювати з проектами у середовищі програмування Lazarus. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте:що таке об'єкт та чим відрізняються об'єкти;які особливості має графічний інтерфейс програми;які об'єкти графічного інтерфейсу використовують в ОС;як створюють проекти в середовищі Скретч

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Особливості програм з графічним інтерфейсом. Програмування. Програмами, що мають графічний інтерфейс :текстовий процесорграфічний редакторпрограми-архіваторипрезентаціїтабличний процесор. Навчальні, контролюючі, ігрові програми…

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Особливості програм з графічним інтерфейсом. Програмування. Програми мають спільні ознаки:програма відкривається у вікніграфічний інтерфейс програми містить зображення значків, меню, кнопки, текстові поляусі об'єкти мають властивості, які можна змінюватиподії, що відбуваються у програмі, пов'язані з певними об'єктами.

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування В основу розробки програм покладена парадигма подійно-орієнтованого програмування: програма — це сукупність об'єктів реального або віртуального світу, що мають певні властивості та з кожним з яких пов'язаний деякий набір подій. Вивчаємо. Особливості програм з графічним інтерфейсом. Об’єкт. Подія. Програмний код. Властивості об’єкта

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Програмний код пов'язаний із вікнами та елементами управління програмного середовища. Вивчаємо. Особливості програм з графічним інтерфейсом. Середовище програмування містить:кнопки,перемикачі,прапорці, поля введення,смуги прокручування тощо

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Особливості програм з графічним інтерфейсом. Користувач. Введення даних та виведення результатів роботи програми, управління роботою комп'ютера. Реагувати на різні події (чи дії користувача)Вибір вказівки, клацання кнопкою миші, переміщення миші тощо

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Способи створення об'єктів графічного інтерфейсу Програмування. Способи створення об'єктів:в редакторі коду програмивізуальне програмування. Кожний програмний проект складається з інтерфейсу користувача для введення та виведення даних, управління їх опрацюванням, а також із програмного коду — програми. Підключення додаткових програм — модулів, що містять команди для створення графічного інтерфейсу

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Результатом виконання програми з графічним інтерфейсом є екранна форма, що містить об'єкти. Вивчаємо. Способи створення об'єктів графічного інтерфейсу. Програмний проектІнтерфейс. Програмний код. Екранна форма……………Екранна форма. Екранна форма

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Способи створення об'єктів графічного інтерфейсуІнтерфейсом користувача у програмі називається візуалізована частина програми, за допомогою якої подаються відомості користувачеві та приймаються від нього відомості для управління роботою програми.

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Способи створення об'єктів графічного інтерфейсу. До інтерфейсу програм належать такі основні об'єкти: Візуальна складова програмивікна панелі інструментівменю

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Способи створення об'єктів графічного інтерфейсу. Формувати таку візуальну складову можна за допомогою простих спеціальних засобів графічного редагування (компоновки), наприклад, у середовищі програмування Lazarus

Номер слайду 17

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §16 с.111-113 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Парадигма подійно-орієнтованого програмування, інтерфейс

Номер слайду 18

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 19

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ПРОЕКТ

Номер слайду 20

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Вікно повідомлення. Вправа 2. Завантаження та виконання проекту

Номер слайду 21

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярославський Андрій Мірчович
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
zip
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
8386
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку