Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Особливості програм з графічним інтерфейсом. Програмування. Програмами, що мають графічний інтерфейс :текстовий процесорграфічний редакторпрограми-архіваторипрезентаціїтабличний процесор. Навчальні, контролюючі, ігрові програми…
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Особливості програм з графічним інтерфейсом. Програмування. Програми мають спільні ознаки:програма відкривається у вікніграфічний інтерфейс програми містить зображення значків, меню, кнопки, текстові поляусі об'єкти мають властивості, які можна змінюватиподії, що відбуваються у програмі, пов'язані з певними об'єктами.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування В основу розробки програм покладена парадигма подійно-орієнтованого програмування: програма — це сукупність об'єктів реального або віртуального світу, що мають певні властивості та з кожним з яких пов'язаний деякий набір подій. Вивчаємо. Особливості програм з графічним інтерфейсом. Об’єкт. Подія. Програмний код. Властивості об’єкта
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Програмний код пов'язаний із вікнами та елементами управління програмного середовища. Вивчаємо. Особливості програм з графічним інтерфейсом. Середовище програмування містить:кнопки,перемикачі,прапорці, поля введення,смуги прокручування тощо
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Особливості програм з графічним інтерфейсом. Користувач. Введення даних та виведення результатів роботи програми, управління роботою комп'ютера. Реагувати на різні події (чи дії користувача)Вибір вказівки, клацання кнопкою миші, переміщення миші тощо
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Способи створення об'єктів графічного інтерфейсу Програмування. Способи створення об'єктів:в редакторі коду програмивізуальне програмування. Кожний програмний проект складається з інтерфейсу користувача для введення та виведення даних, управління їх опрацюванням, а також із програмного коду — програми. Підключення додаткових програм — модулів, що містять команди для створення графічного інтерфейсу
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Результатом виконання програми з графічним інтерфейсом є екранна форма, що містить об'єкти. Вивчаємо. Способи створення об'єктів графічного інтерфейсу. Програмний проектІнтерфейс. Програмний код. Екранна форма……………Екранна форма. Екранна форма
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Способи створення об'єктів графічного інтерфейсуІнтерфейсом користувача у програмі називається візуалізована частина програми, за допомогою якої подаються відомості користувачеві та приймаються від нього відомості для управління роботою програми.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Способи створення об'єктів графічного інтерфейсу. До інтерфейсу програм належать такі основні об'єкти: Візуальна складова програмивікна панелі інструментівменю
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Способи створення об'єктів графічного інтерфейсу. Формувати таку візуальну складову можна за допомогою простих спеціальних засобів графічного редагування (компоновки), наприклад, у середовищі програмування Lazarus