Вже в тому році королівське видавництво почало друкувати перші «Інструкції» по користуванню новим приладом. Він мав дві великі стрілки, які вручну піднімалися або горизонтально, або під кутом 45 градусів. У першому випадку сигнал означав «стій», а в другому «увага». Хоча цей семафор мав і «світло» – в темряві горів газовий ліхтар, який подавав сигнал червоного або зеленого кольору
Однак з тим же успіхом винахідниками світлофора можна назвати і мешканців стародавнього Вавилона. За деякими даними, цар Хаммурапі, який правив у 1793-1750 роках до н.е., змушував рабів вечорами одягати на плечі подобу коромисла, яке мало дві чаші на кінцях. У цих самих ємностях була нафта, яку підпалювали – завдяки такому «живому» світлофору можна було попереджати «водіїв» колісниць і регулювати рух.
В Детройті шість років потому – справжнє місто моторів. Пробки там в той час були величезні, транспорт рухався хаотично, регулювальники не справлялися. Тому один з керівників поліції Детройта Вільям Поттс в 1920 році не витримав і вклав свої власні гроші в розвиток дорожньої інфраструктури – 37 доларів він витратив на дроти і виготовлення першого світлофора, який з’явився на перетині Вудворд і Мічиган авеню. Він вже мав три сигнали: до червоного і зеленого додався жовтий, який служив попередженням для водіїв і пішоходів.
Правда, у цих самих «пробочних веж», як їх прозвали американці, були суттєві недоліки. Перший – світлофори стояли в центрі перехрестя і обмежували рух. Був і другий мінус – можливо більш серйозний – кожен світлофор раніше вимагав присутності людини. Наприклад, у середині 20-х років в Нью-Йорку близько 10% всіх поліцейських міста тільки те й робили, що займалися регулюванням руху.
І в 1923 році відбулося – чорношкірий винахідник Геррет Морган запатентував перший автоматичний світлофор, який сам перемикав сигнали. Як було сказано в пояснювальній записці до патенту, завдяки цьому приладу черговість проїзду перехрестя ставала незалежною від особи водія або поліцейського.
1930 р. Світлофорне регулювання добирається до СРСР. 15 січня автоматичний регулювальник встановлюють у Ленінграді (перетин сучасних Невського і Литейного проспектів). До Москви прогрес добирається в грудні того ж року (Кузнецький міст і Петрівка). Щоправда, у великій кількості вони почали встановлюватися тільки з 1933 року, коли експеримент був визнаний успішним. Третім містом, що зважилися на їх установку, став Ростов-на-Дону.
Зараз світлофори бувають декількох типів: - автомобільні - складаються з двох або трьох секцій; - зі стрілочними секціями; - реверсивні - керують рухом на конкретній смузі руху, над якою він розташовується; - з миготливими сигналами - побачити їх можна на небезпечних ділянках дороги, наприклад, на перетині із залізничними або трамвайними коліями; - спеціалізовані - річкові, морські, трамвайні.
Основні особливості світлодіодних світлофорів з центральним джерелом світла та технічні засоби управління дорожнім рухом Параметри світлофорів відповідають нормам ДСТУ Наявність спеціально розробленої для оптичної системи з центральним джерелом світла зовнішньої розсіювальної лінзи та вбудованої всередину джерела світла лінзи Френеля Можливість оснащення світлофорів табло зворотного відліку часу забезпечує безпеку та комфорт учасників дорожнього руху Середня потужність, яку споживає одна світлофорна секція, не перевищує 12 Вт Фронтальні лінзи модулів знебарвлені та повністю виключають фантомне засвічення Корпуси виконані з високоякісного чорного полікарбонату, що гарантує граничний термін у 10 років за найнесприятливіших умов зовнішнього середовища Ступінь захисту світлофорів та модулів – IР65 Температура експлуатації: від -40⁰С до + 70⁰С Маса світлофора — від 7 до 11 кг Конструкція світлофора передбачає кріплення до нього додаткових секцій, а також дозволяє встановлювати пристрій на всі типи консолей, стіни та розтяжки Гарантійний термін експлуатації складає 5 років
Пристрої звукового сповіщення та управління пішохідною фазою світлофорної сигналізації Пристрої звукового сповіщення призначені для звукового супроводу пішохідної світлофорної фази. Робота пристроїв звукового сповіщення покращує орієнтацію пішоходів при переході через вулицю Використання пристроїв звукового сповіщення дозволяє зменшити ризики аварійних випадків на пішохідних переходах Дані пристрої дозволяють людям з обмеженими фізичними можливостями повноцінно брати участь у щоденному дорожньому русі.
Пристрій звукового сповіщення для зовнішніх застосувань пішоходами та можливістю монтажу всередині пішохідних і транспортних світлофорів виробництва оснащено: Зовнішнім додатковим рупорним гучномовцем потужністю 15 Bт. USB-інтерфейсом для редагування установок і заміни відтворюваних звукових mрЗ файлів з назвами вулиць. Кабелем підключення вхідних сигналів довжиною 0,8 м. Електроживлення 220 B змінного струму (АС) від червоних та зелених сигналів дорожнього контролера.