НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ
на тему:
«Особистісне зростання викладача за допомогою самоаналізу»
Підготувала:
викладач Шпонька О.М.
Нікополь – 2021
Мета: навчитися аналізувати власну професійну діяльність та розробляти план особистісного та професійного зростання.
Обладнання: аркуші А4 , корзина, олівці, ручки, роздатковий матеріал, відео.
Вступ:
Ми часто говоримо про студентів, їх особистість, індивідуальніть, стараємось піклуватись про їхній професійний та духовний розвиток. Та часто забуваємо про те, що ми самі маємо не стояти на місці, а постійно удосконалюватись. Для цього інколи нам потрібна об’єктивна думка колег, їх досвід та підтримка.
Наше заняття спрямоване на удосконалення своєї особистості через самоаналіз свого досвіду.
Один Мудрець сказав:
«Дитя, то книга чиста.
І як ії і хто писав,
Така вона і вийшла».
У деяких з учителів
То книга жахів, страху та гріхів,
Її ховають, щоб ніхто небачів
У темних закутках своїх.
Романи ж пишуть ті учителі,
У кого помисли ясні,
У серці щирість, доброта,
Душа і творча, і проста.
Вправа 1
«Ім’я з дитинства»
Написати на аркуші паперу своє ім’я як вас називали в дитинстві.
Обговорення:
Вправа 2
«Кошик сміття»
Написати на папері свої негативні почуття і порвати цей папірець, викинути у кошик для сміття.
Обговорення:
Що символізує кошик?
Як ви думаєте нащо людині цей кошик для сміття?
Вправа 3
«Вправа з арт терапії»
Намалюйте три дерева, які символізують вашу роботу 1 – початок дня, 2 – середина дня, 3 – кінець робочого дня.
Обговорення:
Розкажіть про свої дераве.
Як ви думаєте чому ваші дерева саме такі?
Вправа 4
«Портрет ідеального вчителя»
Завдання для підгруп: роздати питання.
Чи важко було створювати портрет вашого вчителя?
Вправа 5
Кожен учасник пише на папері, починаючи із фрази «Мене на роботі цінують за…»
Обговорення:
Чи важко було виконувати завдання? Чому?
Що дало вам виконання цього завдання?
Вправа 6:
«Самоаналіз»
Дайте відповіді на такі запитання:
Обговорення.
Мультфільм
«Як виховувати дітей»
Дякую за увагу!