Особистісне зростання викладача за допомогою самоаналізу

Про матеріал
Ми часто говоримо про студентів, їх особистість, індивідуальніть, стараємось піклуватись про їхній професійний та духовний розвиток. Та часто забуваємо про те, що ми самі маємо не стояти на місці, а постійно удосконалюватись. Для цього інколи нам потрібна об’єктивна думка колег, їх досвід та підтримка. Наше заняття спрямоване на удосконалення своєї особистості через самоаналіз свого досвіду.
Перегляд файлу

НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ

на тему:

 

«Особистісне зростання викладача за допомогою самоаналізу»

                     Підготувала:

                     викладач Шпонька О.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нікополь – 2021

 

Мета: навчитися аналізувати власну професійну діяльність та розробляти план особистісного та професійного зростання.

Обладнання: аркуші А4 , корзина, олівці, ручки, роздатковий матеріал, відео.

Вступ:

Ми часто говоримо про студентів, їх особистість, індивідуальніть, стараємось піклуватись про їхній професійний та духовний розвиток. Та часто забуваємо про те, що ми самі маємо не стояти на місці, а постійно удосконалюватись. Для цього інколи нам потрібна об’єктивна думка колег, їх досвід та підтримка.

Наше заняття спрямоване на удосконалення своєї особистості через самоаналіз свого досвіду.

 

Один Мудрець сказав:

«Дитя, то книга чиста.

І як ії і хто писав,

Така вона і вийшла».

 

У деяких з учителів

То книга жахів, страху та гріхів,

Її ховають, щоб ніхто небачів

У темних закутках своїх.

 

Романи ж пишуть ті учителі,

У кого помисли ясні,

У серці щирість, доброта,

Душа і творча, і проста.

Вправа 1

«Ім’я з дитинства»

Написати на аркуші паперу своє ім’я як вас називали в дитинстві.

Обговорення:

  • Які почуття у вас викликала ця вправа?

Вправа 2

«Кошик сміття»

Написати на папері свої негативні почуття і порвати цей папірець, викинути у кошик для сміття.

Обговорення:

Що символізує кошик?

Як ви думаєте нащо людині цей кошик для сміття?

Вправа 3

«Вправа з арт терапії»

Намалюйте три дерева, які символізують вашу роботу 1 – початок дня, 2 – середина дня, 3 – кінець робочого дня.

Обговорення:

Розкажіть про свої дераве.

Як ви думаєте чому ваші дерева саме такі?

Вправа 4

«Портрет ідеального вчителя»

Завдання для підгруп: роздати питання.

Чи важко було створювати портрет вашого вчителя?

Вправа 5

Кожен учасник пише на папері,  починаючи із фрази  «Мене на роботі цінують за…»

Обговорення:

Чи важко було виконувати завдання?  Чому?

Що дало вам виконання цього завдання?

Вправа 6:

«Самоаналіз»

Дайте відповіді на такі запитання:

  • Якою в ідеалі я бачу себе як викладач?
  • Якою мірою я відповідаю цьому як викладач?
  •  Що необхідно мені зробити, щоб наблизитись до цього?
  • Чому до цих пір я цього не зробила?
  • Що я можу сказати про себе, як викладач сьогодні?

Обговорення.

Мультфільм

«Як виховувати дітей»

Дякую за увагу!

 

docx
Додано
24 січня 2021
Переглядів
297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку