ОСОБИСТІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА У СВІТЛІ ІДЕЙВ. О. СУХОМЛИНСЬКОГОРатнюк Тетяна Павлівна, практичний психолог загальноосвітньої школи І – ІІІ ступеня с. Хотешів
Номер слайду 2
Сучасний учитель на думку В. О. Сухомлинського
Номер слайду 3
Сучасний учитель очима учнів
Номер слайду 4
Сучасний учитель очима колег. Методичний діалог «Проблема педагогічної творчості у спадщині В. Сухомлинського», педагогічні читання «Скарби педагогічної думки», педагогічна скринька «Спадщина В. Сухомлинського», тиждень родинного читання «Я прочитаю тобі казку», бесіда з елементами тренінгу «Криниця людської мудрості» , семінар – практикум «Пізнавати світ розумом і серцем», предметні методичні об’єднання, ярмарка ідей.
«Учитель і діти» Учні поважали математика за глибокі знання предмета, за широку ерудицію, але в цій повазі не було тепла сердечності. Учителі, як і учні, недолюблювали колегу за сухість, але поважали за глибокі знання. Я ніколи не любив дітей…Але вони примушували мене оборонятись, і я був завжди, як в облозі. Між нами стояла глуха стіна... Математика – ось моє покликання. Математика, а не виховання дітей
Номер слайду 9
Тільки за умови любові до дітей, на думку педагога, можливо стати хорошим учителем, першим, а потім і головним світочем в інтелектуальному житті школяра, спроможним пробудиш в дитині жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти.