Сучасний учитель очима колег. Методичний діалог «Проблема педагогічної творчості у спадщині В. Сухомлинського», педагогічні читання «Скарби педагогічної думки», педагогічна скринька «Спадщина В. Сухомлинського», тиждень родинного читання «Я прочитаю тобі казку», бесіда з елементами тренінгу «Криниця людської мудрості» , семінар – практикум «Пізнавати світ розумом і серцем», предметні методичні об’єднання, ярмарка ідей.
«Учитель і діти» Учні поважали математика за глибокі знання предмета, за широку ерудицію, але в цій повазі не було тепла сердечності. Учителі, як і учні, недолюблювали колегу за сухість, але поважали за глибокі знання. Я ніколи не любив дітей…Але вони примушували мене оборонятись, і я був завжди, як в облозі. Між нами стояла глуха стіна... Математика – ось моє покликання. Математика, а не виховання дітей