"Особистий брендинг учителя - позиціонування себе або формування власного стилю роботи"

Про матеріал
Матеріали засідання міського дискусійного клубу вчителів трудового навчання та технологій буде цікавий усім педагогічним працівникам, які опікуються проблемою створення власного брендинга.
Перегляд файлу

Особистий брендинг учителя –                                                                                                                  позиціонування себе або формування власного стилю роботи? 

Онлайн-засідання міського дискусійного клубу вчителів                                  трудового навчання та технологій м. Маріуполя

                                                            Виступ Овсяннікової Л.О.,  

                                                            вчителя   СШ№3 м.Маріуполя,                                             

                                                            голови міського дискусійного клубу                                                                                                                        

                                                            27 січня 2021 року.

Вправа «Асоціативний кущ». Бесіда під час долучення учасників до онлайн-зустрічі:

  • Які асоціації  викликають у вас слова «бренд», «брендинг»?
  • Які слова можуть розпочинатися на кожну з літер даного слова?

Ше́ріл Ка́ра Сендберг, американська підприємниця, сказала: «Якщо вам запропонували місце на космічному кораблі, не запитуйте, яке місце! Встрибуйте всередину!». Запрошуємо вас встрибнути в середину нашого корабля під назвою «Особистий брендинг» (слайд 1).

Метою нашої зустрічі можна вважати наступну:

Визначити  критерії успішності педагогічної діяльності вчителя, способи  підтримки, супроводу, створення та розвитку іміджу педагога, його персонального бренда

Завдання нашої зустрічі до вашої уваги (слайд 2):

Визначити фактори, які впливають на успішність роботи  вчителя.

Стимулювати  вчителів  до осмислення, самодіагностики, самовдосконалення.

Сприяння  у  реалізації індивідуальних планів учителів  щодо  створення  персонального бренда.

На початку зустрічі ми з вами відповідали на два запитання: Які асоціації  викликають у вас слова «бренд», «брендинг»?,  Які слова  можна придумати на кожну літеру даного слова?

Щодо асоціацій, то це такі слова: нове, шлейф спогадів про людину, ідея, логотип.

Слова, які придумали наші колеги, до вашої уваги (слайд 3):

Б– багатство, борьба, благополуччя, бодрість

Р –радість, розум, розвиток, робота, ретельність

Е – енергія, емоції, ерудиція

Н –наполегливість, непосидючість, наполегливість

Д –дія, діло, доручення, діяльність, дружність

Слово «бренд» прийшло до нас із сфери бізнесу. На даному слайді тлумачення та переклад основних понять нашої зустрічі (слайд 4):

the brand - бренд,  марка

branding – видача, постачання товару торговою маркою

Бренд  — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей

про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.   

Особистий бренд — це образ людини, який сприймається іншими людьми; сукупність професійного досвіду людини, найкращих рис особистої постаті спеціаліста, її ексклюзивність у своїй діяльності.

 Особистий брендинг  це процес створення особистого  бренду та управління ним.

Таким чином, особистий бренд — це те, що про вас думають інші як про

особистість та професіонала.

Як бачимо, всі слова, що ми написали на кожну літеру ключового слова, слова-асоціації  мають безпосереднє відношення до значення  слів «бренд», «брендинг».

Готуючись до зустрічі, звернула увагу на те, що на українських освітніх сайтах ці поняття з`явилися в 2017-2018 роках. В наявності персональні сайти вчителів, статті, майстер-класи тощо. Ніна Левчук,  засновниця першої в Україні Google Digital Academy для жінок пропонує таку Формулу особистого бренду (слайд 5):

(Експертні ролі + Соціальні ролі + Особистість) х Комунікація (слайд 6).

Визначення кожної складової формули до вашої уваги (слайд 6):

Експертні ролі - це все, що пов’язано з роботою та бізнесом, ваша експертність і діяльність. Це може бути як ваша професія — вчитель, так і ваша експертна роль мами чи тата. 

Соціальні ролі – це відображення вашої ніші в суспільстві.

Людина може доносити ідеї гендерної рівності, популяризувати

науку, підтримувати розвиток спорту.  До соціальних ролей можуть

належати і ролі в сім’ї, якщо ви вирішите зробити їх частиною бренду.

Особистість - набір персональних якостей. 


Ці три ролі зроблять вас унікальним, а регулярна й продумана комунікація залучить потрібну аудиторію.

Щоб зорганізувати правильну комунікацію, слід задіяти всі доступні платформи, вважає Ніна, в першу чергу — соцмережі. Важливо: будьте готові транслювати інформацію однаково на всіх платформах, не розділяючи їх на «соцмережу для друзів», «соцмережу для роботи» — результат буде значно нижчий.


Алла Євтушенко
, вчитель географії  вважає, що особистий бренд є в кожного (слайд 7).

Щоб його розвинути, потрібно наступне (слайди 8, 9):

 

1. Подумати про свій образ та дати чесні відповіді на питання «Хто

я?», «В чому моя унікальність та перевага?», «Кому це цікаво?»

2. Бути чесним та щирим! Сучасний світ показує, що профілі в

соціальних мережах не завжди відповідають дійсності.  Люди часто

грають ролі в соцмережах, намагаються бути кращими, ніж є насправді.

Але якщо те, якими ви є вдома, у школі і в публічному полі – не

складається в один образ, ця нещирість відчувається.

3. Ділитися своїми думками та вподобаннями у професійній ніші. Як

тільки визначилися зі стилем педагогічної діяльності, починайте

ретельно вивчати інформацію, систематично поновлювати знання з

даної теми. 

4. Обов'язково планувати і ставити цілі. Це можуть бути відвідування та

проведення майстер-класів, підвищення кваліфікації, самоосвіта, участь

у професійних конкурсах, наукових конференціях, керівництво науково-дослідницькими роботами учнів, підготовка дітей до конкурсів, змагань.

Планування, у т.ч. перспективне (на 5 років, наприклад) є дуже розвитку власного бренду. Індивідуальний план професійного розвитку дозволить уникнути зайвих справ, незначних подій, спланувати підвищення кваліфікації, саморозвиток і самовдосконалення.

Наприклад, у перший рік роботи над методичною проблемо навчаюся на курсах «Цифровий дизайн та технології», беру участь у роботі міської творчої лабораторії, організовую участь учнів у міських конкурсах декоративно-ужиткового мистецтва, створюю свій блог.                                                      На наступний рік планую взяти керівництво науковою роботою старшокласників-членів МАН, взяти участь у вебінарах та семінарах за трендовими в освіті темами, надрукувати власні розробки у фаховому журналі, організувати участь учнів у регіональних конкурсах декоративно-ужиткового мистецтва.

Третій рік присвячую розробці власного сайту, підвищую кваліфікацію в обласному інституті підвищення кваліфікації, беру участь у професійній науковій конференції, проводжу майстер-клас для колег, організовую участь учнів у Всеукраїнських конкурсах декоративно-ужиткового мистецтва. Четвертий рік роботи над методичною проблемою присвячую підготовці до атестації, а саме: систематизую документи, описую систему роботи над особистою темою, беру активну участь в роботі обласної творчої лабораторії (отримую сертифікат), готую посібник  на затвердження науково-методичною радою, організовую участь учнів у міжнародних конкурсах декоративно-ужиткового мистецтва.

П`ятий рік – рік атестації. Планую наступне: узагальнення досвіду роботи на рівні міста, навчання за темою «Як готувати проєкти та отримувати гранти», підготовка проєкту на отримання гранта для придбання сучасного обладнання для майстерні, організація участь учнів у міжнародних конкурсах проєктів на отримання грантів або права навчатися за кордоном, оновлення власного сайту, презентація педагогічної діяльності на рівні школи, міста.

Вправа «Мікрофон». Обговорення  «Що є складовими персонального бренду?»

Варіанти відповідей: Професіоналізм, творчість, затребуваність, унікальність особистості, чесність і щирість, презентабельність, «родзинки» у професійній діяльності, динамічність, лідерство.

Отже, складовими персонального бренду є (слад 10):

enlightenedПрофесіоналізм

enlightenedКреативність

enlightenedЛідерство

enlightenedЩирість

enlightenedЗатребуваність

Обговорення в групах «Що є важливим для особистого брендингу?»                (слайд 11).

Спеціалісти вважають, що для особистого брендингу важливим є (слайд 12):

enlightenedТе, ЩО ви говорите про себе.

enlightenedЯК і ДЕ ви говорите про себе.

enlightenedТе, ЩО ГОВОРЯТЬ про вас. Саме на третю складову ви ніяк самі вплинути не можете.

 Пропонуємо корисні посилання на сайти колег, які опікуються даним питанням (слайд 13):

Ніна Левчук, засновниця першої в Україні Google Digital Academy для жінок. Особистий бренд.                                                                                                      https://osvitoria.media/opinions/yak-vchytelyu-stvoryty-personalnyj-brend-pokrokova-instruktsiya/

Тетяна Бутурлим, директорка освітнього центру «Школа успіху».

Бренд сучасної школи. Персональний бренд.

https://tatianasiltsc.blogspot.com/

Персональний бренд учителя точних наук Ольги Олійник http://olgaspring.blogspot.com/2020/?view=magazine

Чи потрібен учителю особистий бренд?

https://osvitanova.com.ua/posts/3350-chy-potriben-vchyteliu-personalnyi-brend

 Освіта на всіх етапах життя людини є необхідністю. Вона впливає на якість життя, наступне покоління, зміцнення здоров’я, (слайд 14). Навчитися  створювати та розвивати власний бренд можна на спеціальних курсах   (слайд 15):

ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС
«Персональний бренд вчителя:
створення та просування»

Автор: Скрипка Ганна Володимирівна, доктор філософії, сертифікований тренер міжнародних освітніх програм та проєктів, автор понад 50 наукових та науково-методичних праць, тьютор "Дистанційної академії TeachHub"

Оргвнесок: 199 грн.
100% коштів, за винятком комісій платіжних систем, перераховуються безпосередньо на рахунок фонду "НОМІ" для підтримки освітніх та наукових ініціатив.

БО “БФ “НОМІ” & TeachHub Corporation
БО “БФ “НОМІ” здійснює інформаційно-технічну підтримку науково-освітніх ініціатив корпорації TeachHub із питань електронної освіти, розробки електронного освітнього контенту, дистанційних курсів/тренінгів тощо.

http://teach-hub.com/personalnyj-brend-vchytelya/

 

 «Відчуйте попутний вітер у вашому вітрилі», - йдеться у латинській приказці. «Рухайтеся. Якщо немає вітру, беріться за весла».
         Мрійте, шановні колеги! Прагніть! Досягайте!   (слайд 16).                                  

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Епишина Ирина
    Цікавий матеріал для педради, взято за основу. Дякуємо!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 квітня 2021
Переглядів
1183
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку