Про стареньку В одній з країн, неважливо в якій, жила одна старенька. Багато років вона ходила з паличкою по пляжу в розпал літнього сезону. Багато людей дивувалися і не розуміли, що вона шукає в піску, розгрібаючи його палицею. Тільки через роки дізналися, що протягом багатьох років вона ходила по пляжу з однією лише метою - вона збирала осколки битого скла, щоб дорослі і діти не поранилися.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Головна мета - яку професію вибираю. Чим буду займатися, який трудовий внесок внесу в загальну справу, яким буду, де буду, на кого буду рівнятися, ким я буду, чого досягну. Найближчі завдання і більш віддалені ціліПерша проба сил, робота, чому і де вчитися, перспективи підвищення майстерності, професійного зростання. Шляхи та засоби досягнення найближчих цілей. Вивчення довідкової літератури, бесіди з фахівцями, самоосвіта, надходження в певний навчальний заклад (ПТУ, коледж, ВНЗ курси)Зовнішні перешкоди на шляху досягнення мети. Труднощі, можливі перешкоди, можливі протидії тих чи інших людей. Свої можливості для досягнення мети. Стан здоров'я, здібності до навчання, наполегливість, терпіння, схильності до практичної та теоретичної роботи, інші особисті якості, необхідні для навчання і роботи з даної спеціальності, робота по самовихованню. Запасні варіанти та шляхи їх досягнення. Наприклад: "Я перейду по конкурсу в технікум - спробую вступити на ту ж спеціальність в ПТУ" і т.д. Схема особистого професійного плану
Розробка конкретного плану дійвизначення та оцінка своїх «хочу» і «можу» збір і оцінка всієї отриманої інформації про навчальні заклади, робочі місця прийняття рішення та планування досягнення метидізнатися, де можна отримати необхідні знання про майбутню професіюобов'язково відвідати навчальний заклад в "День відкритих дверей", щоб утвердитися в правильності свого виборудізнатися, які профільні предмети треба здавати на ЗНОдобре підготуватися і здати іспитизакінчити цей навчальний закладзнайти роботу за обраною професією
Підрахуйте кількість балів відповідно до ключа. Ключ:а) позитивні відповіді на питання: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 26, 28. Сума =б) негативні відповіді на питання: 5, 9, 14, 15, 18, 25, 27, 29, 30. Сума =Складіть отримані суми відповідей а і б. Результат =Отриманий результат характеризує рівень вашої мотивації до успіху, досягнення мети. Від 1 до 10 балів - низька мотивація до успіху, вам треба розвивати впевненість у своїх силах, не боятися заявляти про себе і про свої бажання (дядько Михайло). Від 11 до 16 балів - середній рівень мотивації, ви старанні і відповідальні, до наміченої мети рухаєтеся, як поїзд по рейках - чітко за розкладом, дотримуючись зупинки. Від 17 до 20 балів - помірно високий рівень мотивації, ви точно знаєте, чого хочете від життя, ваш рух до мети схоже на розбіг, підготовку до стрибка, потім стрибок; плавне приземлення на ноги, без падіння означає, що бар'єр узятий, і ви продовжуєте розбіг, готуєтеся до наступного стрибка. Понад 21 бали - занадто високий рівень мотивації до успіху, ви рухаєтеся до мети перескакуючи через сходинки, відштовхуючи стоять на шляху, вам треба вміти розуміти і враховувати інтереси іншого, виховувати, розвивати почуття відповідальності, поміркованості, такту і доброзичливості.