Особливості оцінювання та контролю під час дистанційного навчання

Про матеріал
Дистанційне навчання в період карантину не лише змусило вчителів за лічені дні перебудувати освітній процес, опанувати нові інструменти організації дистанційного навчання, навчитися вирішувати проблеми, які виникають в процесі роботи, але й дало привід замислитися над цілим рядом запитань – як ефективно налагодити зворотній зв’язок, як оцінити (і чи потрібно оцінювати) навчальні досягнення учнів та ряд інших. Отже, розглянемо ключові аспекти оцінювання учнів, які знаходяться на дистанційному навчанні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості оцінювання та контролю під час дистанційного навчання. Підготувала: викладач англійської мови. ДНЗ «Василівський професійний ліцей»Прокопенко Наталія Анатоліївна. Доповідь

Номер слайду 2

Дистанційне навчання в період карантину не лише змусило вчителів за лічені дні перебудувати освітній процес, опанувати нові інструменти організації дистанційного навчання, навчитися вирішувати проблеми, які виникають в процесі роботи, але й дало привід замислитися над цілим рядом запитань – як ефективно налагодити зворотній зв’язок, як оцінити (і чи потрібно оцінювати) навчальні досягнення учнів та ряд інших. Отже, розглянемо ключові аспекти оцінювання учнів, які знаходяться на дистанційному навчанні.

Номер слайду 3

1. Незалежно від вікової категорії, вчитель має впроваджувати формувальне оцінювання, яке дозволяє оцінити і скоригувати процес навчання, а не результат. Таке оцінювання допомагає аналізувати індивідуальний прогрес учня і планувати індивідуальний темп навчання. Дистанційно впроваджувати формувальне оцінювання ще простіше, використовуючи, наприклад, такі інструменти, як Go. Formative, Wordwall, Kahoot, Learning. Apps та ряд інших. Навчитись працювати з цими Інтернет-сервісами можна на наших дистанційних курсах “Як організувати дистанційне навчання” та “Цифрові інструменти формувального “.

Номер слайду 4

2. Підсумкові оцінки мають бути обов’язково, оскільки вони дозволяють оцінити результат навчальної діяльності учнів та роботу вчителя. Важливим при виставленні підсумкових оцінок дистанційно є те, що учні повинні бути знайомі з чіткими критеріями оцінювання, оцінки повинні бути розміщені на одному веб-ресурсі (наприклад, онлайнова електронна таблиця), а батьки повинні мати доступ до цієї інформації.

Номер слайду 5

3. Використання творчих завдань для оцінювання. Використання тестових завдань на відтворення не дасть можливість оцінити досягнення учнів в повній мірі, до того ж в учнів з’явиться можливість списувати один в одного. Ідеальний варіант – використання форм Google для створення різнопланових завдань та Google Classroom, який допоможе контролювати учнів та співпрацювати з батьками.

Номер слайду 6

4. Спілкування з батьками за допомогою месенджерів (вайбер, телеграм тощо) допоможе налагодити зворотній зв’язок та з’ясувати можливі проблеми, які виникли в учня під час дистанційного навчання.

Номер слайду 7

5. Зворотній зв’язок – обов’язкова умова успішного дистанційного навчання та оцінювання. Забезпечити такий зв’язок можна, використовуючи різні Інтернет-ресурси для організації зворотного зв’язку, а можна перетворити учнів з пасивних слухачів під час відеоуроків в Skype чи інших середовищах для відеозв’язку на активних співрозмовників (як під час звичайного уроку).

Номер слайду 8

6. Дітям потрібно давати більше часу як на опанування нового матеріалу, так і на виконання перевірочних робіт. Це пов’язане з тим, що вони не в повній мірі володіють інструментарієм проведення цих заходів, а ще у них можуть бути технічні проблеми, пов’язані зі зв’язком чи обладнанням.

Номер слайду 9

7. Якщо ви пропонуєте учням відеоуроки, зробіть їх інтерактивними, додавши текстові блоки чи запитання, які будуть переривати перегляд відео і блокувати перехід до наступної частини без відповіді на поставлене питання.

Номер слайду 10

8. Учнів, у яких немає технічного забезпечення для дистанційного навчання, оцінювати потрібно по завершенню карантину (або ж обговорити з адміністрацією чи батьками можливі шляхи вирішення цієї проблеми).

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

pptx
Додано
10 червня 2021
Переглядів
1623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку