Презентація для проведення засідання шкільного методичного об'єднання. Потребує самостійних коментарів. Гарно дає змогу працювати з колегами, обговорити питання організації дистанційного навчання.
Особливості організації викладання дисциплін суспільно-гуманітарного циклу в умовах дистанційного навчання
Номер слайду 2
Дистанцiйне навчання -це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю вчителів та учнів на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.
Номер слайду 3
Дистанційне навчання СИНХРОННЕ АСИНХРОННЕ співпраця в режимі реального часу перевага - можна залучати учасників у визначений час відео- чи аудіозв’язок, спілкування в чатіохоплює різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки перевага - здобувачі освіти працюють у власному темпі та у зручний для себе час, забезпечується диференціація
Номер слайду 4
Веб-ресурси для дистанційного навчання
Номер слайду 5
Номер слайду 6
МОН рекомендує використовувати змішаний підхід, який може допомогти вчителю об’єднати переваги синхронного та асинхронного режимів, навчання в режимах онлайн та офлайн. У результаті, з одного боку, учні зможуть дотримуватися більш-менш звичного для них розкладу, а з іншого — не будуть перевантажені онлайн-присутністю.
Номер слайду 7
Час безперервної роботи з технічними засобами навчання: для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин; для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин; для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин; для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Права людини в освітньому просторі ( 10 год) З учнями про освіту та кар’єу (8 год) Оцінювання без знецінювання (30 год)
Номер слайду 13
Освітні інструменти критичного мислення( 60 год)Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості(15 год) Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень (30 год)Критичне мислення для освітян(30 год)Медіаграмотність для освітян(60 год)
Номер слайду 14
27 жовтня «Як атестувати й атестуватися без примусових відкритих уроків, «творчих» звітів, непотрібних блогів і публікацій»( 2 год)Онлайн-тести «На Урок»: ефективна взаємодія з учнями будь-якого віку( 2 год)Інтернет-олімпіада «На Урок»: мотивуємо, заохочуємо та навчаємо( 2 год)Забезпечення протидії булінгу в закладі освіти: юридичні аспекти і реалії життя( 2 год)