Дистанційне навчання СИНХРОННЕ АСИНХРОННЕ співпраця в режимі реального часу перевага - можна залучати учасників у визначений час відео- чи аудіозв’язок, спілкування в чатіохоплює різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки перевага - здобувачі освіти працюють у власному темпі та у зручний для себе час, забезпечується диференціація
МОН рекомендує використовувати змішаний підхід, який може допомогти вчителю об’єднати переваги синхронного та асинхронного режимів, навчання в режимах онлайн та офлайн. У результаті, з одного боку, учні зможуть дотримуватися більш-менш звичного для них розкладу, а з іншого — не будуть перевантажені онлайн-присутністю.
27 жовтня «Як атестувати й атестуватися без примусових відкритих уроків, «творчих» звітів, непотрібних блогів і публікацій»( 2 год)Онлайн-тести «На Урок»: ефективна взаємодія з учнями будь-якого віку( 2 год)Інтернет-олімпіада «На Урок»: мотивуємо, заохочуємо та навчаємо( 2 год)Забезпечення протидії булінгу в закладі освіти: юридичні аспекти і реалії життя( 2 год)