Особливості організації викладання дисциплін суспільно-гуманітарного циклу в умовах дистанційного навчання

Про матеріал
Презентація для проведення засідання шкільного методичного об'єднання. Потребує самостійних коментарів. Гарно дає змогу працювати з колегами, обговорити питання організації дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості організації викладання дисциплін суспільно-гуманітарного циклу в умовах дистанційного навчання

Номер слайду 2

Дистанцiйне навчання -це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю вчителів та учнів на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.

Номер слайду 3

Дистанційне навчання СИНХРОННЕ АСИНХРОННЕ співпраця в режимі реального часу перевага - можна залучати учасників у визначений час відео- чи аудіозв’язок, спілкування в чатіохоплює різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки перевага - здобувачі освіти працюють у власному темпі та у зручний для себе час, забезпечується диференціація

Номер слайду 4

Веб-ресурси для дистанційного навчання

Номер слайду 5

Номер слайду 6

МОН рекомендує використовувати змішаний підхід, який може допомогти вчителю об’єднати переваги синхронного та асинхронного режимів, навчання в режимах онлайн та офлайн. У результаті, з одного боку, учні зможуть дотримуватися більш-менш звичного для них розкладу, а з іншого — не будуть перевантажені онлайн-присутністю.

Номер слайду 7

Час безперервної роботи з технічними засобами навчання: для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин; для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин; для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин; для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Права людини в освітньому просторі ( 10 год) З учнями про освіту та кар’єу (8 год) Оцінювання без знецінювання (30 год)

Номер слайду 13

Освітні інструменти критичного мислення( 60 год)Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості(15 год) Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень (30 год)Критичне мислення для освітян(30 год)Медіаграмотність для освітян(60 год)

Номер слайду 14

27 жовтня «Як атестувати й атестуватися без примусових відкритих уроків, «творчих» звітів, непотрібних блогів і публікацій»( 2 год)Онлайн-тести «На Урок»: ефективна взаємодія з учнями будь-якого віку( 2 год)Інтернет-олімпіада «На Урок»: мотивуємо, заохочуємо та навчаємо( 2 год)Забезпечення протидії булінгу в закладі освіти: юридичні аспекти і реалії життя( 2 год)  

Номер слайду 15

Як працювати з Zoom?

Номер слайду 16

pptx
Додано
27 жовтня 2021
Переглядів
803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку