Ділова гра – уявна подорож океаном педагогічних знань
«Концепції НУШ»
І. Організаційний блок. Методичні орієнтири.
Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми зібралися на чергове засідання методичного об'єднання вчителів -----------------. Запрошую присутніх здійснити подорож вітрильником «Концепції НУШ». Наш круїз незвичайний , ми шукатимемо скарби, якими будуть педагогічні знання та професійні вміння. Вітрильник містить 3 каюти. (команди учителів)
Вправа «Чарівний глечик»
Інструкція. Колеги! Пропоную вам дістати по одному папірцю з чарівного глечика (вази, мішечка), який підкаже, що на вас чекає сьогодні або що вам потрібно зробити найближчим часом. Ці побажання чарівно впливають на настрій, підбадьорюють, надають упевненості
Зупинка мис «Знайомство». Назвіть своє ім’я, характеристику та всі добрі слова, які розпочинаються на першу літеру вашого імені. Пропоную їх записати на наших імпровізованих різнокольорових зошитах, які складемо в портфель очікувань.(обираючи колір зошита, який найбільше подобається) Тест «Який зошит ви обрали» Володарі зелених зошитів: факти, цифри, вчасна здача звітів для Вас – найголовніше! Рожевих – схильні все піддавати сумніву й критиці Ви завжди виділяєтеся з натовпу. Синіх – йдуть лише їм відомими шляхами, не відступаючи , але й не зупиняючись, обґрунтовуючи будь – який наказ, прохання. Червоних – живуть, керуючись емоціями. Для них навколишній світ, як і ви самі – загадка, яку прагнуть розгадати.
Отож, бачимо, що ми всі різні за характером, але однаково мрійливі, розважливі, ввічливі, надійні. І серед сніжної білої зими зібрали такий різнобарвний букет квітів. А ще ми познайомилися ближче, навчилися себе правильно представляти, виробляти в собі позитивну самооцінку, створили сприятливий емоційний фон у групі, позитивне емоційне налаштування на співпрацю, налагодили контакт один з одним. Я так зрозуміла, що в нас сьогодні має бути:
Команда 1 Педагог нової формації
Команда 2 Педагогіка партнерства, або співробітництва
Команда 3 Мета й головні компоненти Концепції Нової української школи
Психологічний тест "Чи знаю я себе".
- Робота педагога нелегка. Досить часто ми забуваємо про себе. Тому пропоную простий та ефективний спосіб дізнатися про ставлення до себе та основних життєвих цінностей. Тож переходимо до наступної вправи. Візьміть ручку та папір.
Головна умова під час виконання тесту - послідовність відповідей, інакше результат буде не цілком точним.
Завдання 1. Запишіть у стовпчик цифри від 1 до 5. Розташуйте тварин у порядку, що відповідає вашому до них ставленню (хто більше подобається): корова, тигр, вівця, кінь, свиня (картки із зображенням тварин).
Завдання 3. Подумайте про п'ятьох осіб, які є важливими для вас, і запишіть їхні імена в колонку. Зіставте їх з певним кольором (по одному кольору на кожну особу).
Картка кольорів: жовтий, помаранчевий, червоний, білий, зелений. Переконайтеся, що написане вами відповідає тому, що насправді відчуваєте.
Ключ до тесту:
1. Вибір тварини означає ваш життєвий шлях:
корова - кар'єра;
тигр - честь і гідність;
вівця - кохання;
кінь - сім'я;
свиня - гроші.
3. Вибір кольору означає ваше ставлення до себе та близьких:
жовтий - той, кого ви ніколи не забудете;
помаранчевий - найкращий друг;
червоний - кохана людина;
білий - духовний двійник;
зелений - той, хто буде поруч завжди.
Із тесту ми переконалися, що ставлення до світу і до себе не завжди однозначне. Я сподіваюся, що кожен із вас дізнався щось нове про себе. Продовжуємо далі нашу роботу.
Енергізатор – короткотривала вправа, спрямована на відновлення енергії дітей, відновлення інтересу до заняття і концентрації уваги учасників.
Вправа «Руханка з родзинками»
Вправа «Хто це?» (картки)
Креативність означає копати глибше, дивитися крізь стіни, будувати замок на піску, літати в майбутнє |
П.Торренс |
Секрет творчості полягає в умінні приховувати джерела свого натхнення |
Альберт Ейнштейн |
Красива брехня? Увага! Це вже творчість |
Станіслав Єжи Лец |
Не так вже й багато людей думають один чи два рази на рік, я ж став всесвітньо відомим лише через те, що думаю один чи два рази на тиждень |
Бернард Шоу |
Свобода выражается в творчестве |
С.Н.Булгаков |
Радость необходима для творчества |
Эдвард Григ |
Где есть творчество, там нет места безумию |
Поль Мишель Фуко |
Чтобы красоту создать, надо самому бать чистым душой |
М.И. Глинка |
Оціночна анкета методичного заходу
Заповніть, будь ласка, лист-опитувальник. Ваші відповіді допоможуть нам у майбутньому краще будувати нашу спільну роботу
Так Ні Частково Інший варіант
Так Ні Частково Інший варіант
Так Ні Частково Інший варіант
Зовсім ні Деякою мірою Добре Дуже добре
Повністю Частково Не згодний Інший варіант
Якщо у Ви маєте будь-які коментарі, побажання чи пропозиції, будь-ласка, запишіть їх нижче
Дякуємо за участь і співпрацю!
Зупинка кінцева «Домашнє завдання на літо»
Італійський учитель Чезаре Ката з приморського містечка Фермо дав своїм учням домашнє завдання на літо. І, мабуть, це найкраще, що він міг для них зробити!
10. Літо – це магія. В яскравому сонячному світлі ранку і спекотними літними вечорами мрійте про те, яким може і повинно бути життя. Зробіть все від вас залежне, щоб ніколи не здаватися на шляху до мрії.
11. Будьте хорошими.