19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів. Практична робота 1. «Створення простих векторних зображень».

Про матеріал
Цілі:  навчальна: удосконалити практичні навички створювати прості векторні зображення у середовищі векторного графічного редактора; змінювати властивості графічних об'єктів; зафарбовувати об'єкти, використовуючи однорідні, градієнтні, візерункові й текстурні заливки.  розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;  виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання. Тип уроку: Комбінований. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація. Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, векторний графічний редактор LibreOffice Draw.
Перегляд файлу

Урок 4. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів. Практична робота 1. «Створення простих векторних зображень».

Цілі:

  • навчальна: удосконалити практичні навички створювати прості векторні зображення у середовищі векторного графічного редактора; змінювати властивості графічних об'єктів; зафарбовувати об'єкти, використовуючи однорідні, градієнтні, візерункові й текстурні заливки.
  • розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, векторний графічний редактор LibreOffice Draw.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять: комп’ютерна графіка, растрова і  векторна графіка,  графічний редактор.

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практична робота 1. Створення простих векторних зображень

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 26

  1. Вправи для очей.

VI. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

  1. Як відкрити/закрити Бічну панель у вікні графічного редактора LibreOffice Draw?
  2. Який алгоритм малювання графічних примітивів?
  3. Як установити значення властивостей ліній контурів графічних примітивів?
  4. Як установити значення властивостей внутрішньої області графічних примітивів?
  5. Значення яких властивостей можна встановити з використанням елементів керування списку Положення та розмір вкладки Властивості на Бічній панелі вікна LibreOffice Draw?

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 1.2 ст. 23-26

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку