Тема: БЖД. Побудова зображення з графічних примітивів. Операції над об’єктами та групами об’єктів.
Мета: формування ключових компетентностей:
Тип уроку:
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, інструктивні картки.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання з класом.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
На попередньому уроці ми з вами дізнались, які існують види графіки та познайомились з особливостями розширень растрових та векторних файлів. Ви вже мабуть звернули також увагу, на зображення героя певного мультфільму. Давайте згадаємо хто це? Так, вірно, це Капітошка. Даний герой є прикладом побудови зображення якого виду графіки? Так, векторного. Сьогодні ми з вами попрацюємо саме в векторному графічному редакторі.
Повідомлення теми і мети уроку
ІІІ. Актуалізація опорних знань
А зараз ми з вами прослухаємо повідомлення про людей, які використовують у своїй професійній діяльності різні види графіки.
Дякую всім за цікаві, змістовні відповіді. Мабуть, ви вже давно звернули увагу на кола різної форми, розміру та кольору на ваших партах. Що ми можемо з них зробити? Так, це буде наш Капітошка. Давайте ж спробуємо його побудувати у себе на парті за допомогою цих кіл. Але перед початком роботи, розглянемо алгоритм створення аплікації «Капітошка»
Алгоритм побудови аплікації «Капітошка»
Отже, виконавши дане завдання ми бачимо, що для того щоб працювати з графічними примітивами, при побудові векторного зображення, необхідно вміти працювати з шарами. Тому, що при побудові зображення один графічний примітив може накладатися на інший.
IV. Вивчення нового матеріалу
Для того щоб побудувати векторне зображення необхідно виконати певні операції.
Давайте ж розглянемо їх.
Пояснення операцій над графічними примітивами з елементами демонстрації їх виконання на комп’ютері.
Фізкульхвилинка
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Дякую, ви гарно попрацювали! А зараз ми з вами спробуємо побудувати векторне графічне зображення та виконати ті операції, які необхідні для побудови малюнка.
Учні отримують завдання.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Додаткове завдання. В мережі Інтернет знайти приклади програм векторних редакторів.
VI. Підбиття підсумків уроку
Отже, сьогодні ми з вами на уроці спробували себе у якості мультиплікаторів, при створенні векторного зображення. Але векторні зображення необхідні не тільки мультиплікаторам та архітекторам, а й людям багатьох інших професій. Давайте ж тепер згадаємо те, що ми дізнались :
Рефлексія
VIІ. Домашнє завдання
Опрацювати конспект уроку та відповідний параграф підручника.
Додаткове завдання: створити будь яке векторне зображення, з детальним поясненням дій.
Дякую всім за увагу!