Особливості побудови зображення з графічних примітивів

Про матеріал
: БЖД. Побудова зображення з графічних примітивів. Операції над об’єктами та групами об’єктів. Мета: формування ключових компетентностей: • вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя; • соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі; • загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу; • здоров’язабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи; • інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки; • спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології; • формування предметної компетентності: познайомити учнів з особливостями побудови зображень із графічних примітиві, операціями над ними.
Перегляд файлу

Тема:  БЖД.  Побудова зображення з графічних примітивів. Операції над об’єктами та групами об’єктів.

Мета: формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя;
  • соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі;
  • загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу;
  • здоровязабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи;
  • інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки;
  • спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології;
  • формування предметної компетентності: познайомити учнів з особливостями побудови зображень із графічних примітиві, операціями над ними.

Тип уроку:

  • урок вивчення нового метеріалу.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, інструктивні картки.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання з класом.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

На попередньому уроці ми з вами дізнались, які існують види графіки та познайомились з особливостями розширень растрових та векторних файлів.  Ви вже мабуть звернули також увагу, на зображення героя певного мультфільму. Давайте згадаємо хто це? Так, вірно, це Капітошка. Даний герой є прикладом побудови зображення якого виду графіки? Так, векторного. Сьогодні ми з вами попрацюємо саме в векторному графічному редакторі.

Повідомлення теми і мети уроку

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Що називають растровим зображенням?
  • Що таке векторне зображення?
  • Які Ви знаєте формати растрових зображень? А які векторних?
  • Що таке явище піксалізації?
  • Назвати графічні примітиви.

А зараз ми з вами прослухаємо повідомлення про людей, які використовують у своїй професійній діяльності різні види графіки.

Дякую всім за цікаві, змістовні відповіді. Мабуть, ви вже давно звернули увагу на кола різної форми, розміру та кольору на ваших партах. Що ми можемо з них зробити? Так, це буде наш Капітошка. Давайте ж спробуємо його побудувати у себе на парті за допомогою цих кіл. Але перед початком роботи, розглянемо алгоритм створення аплікації «Капітошка»

Алгоритм побудови аплікації «Капітошка»

  1. Взяти коло певного розміру, форми та кольору та поставити його на парту.
  2. Взяти коло певного розміру, форми та кольору та поставити його на певне місце на колі.
  3. Повторити дії декілька раз.

Отже, виконавши дане завдання ми бачимо, що для того щоб працювати з графічними примітивами, при побудові векторного зображення, необхідно вміти працювати з шарами. Тому, що при побудові зображення один графічний примітив може накладатися на інший.

 IV. Вивчення нового матеріалу

Для того щоб побудувати векторне зображення необхідно виконати певні операції.

Давайте ж розглянемо їх.

  1. Створення
  2. Копіювання
  3. Редагування
  4. Видалення
  5. Форматування
  6. Групування

Пояснення операцій над графічними примітивами з елементами демонстрації їх виконання на комп’ютері.

Фізкульхвилинка

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Дякую, ви гарно попрацювали! А зараз ми з вами спробуємо побудувати векторне графічне зображення та виконати ті операції, які необхідні для побудови малюнка.

Учні отримують завдання.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Додаткове завдання. В мережі Інтернет знайти приклади програм векторних редакторів.

VI. Підбиття підсумків уроку

Отже, сьогодні ми з вами на уроці спробували себе у якості мультиплікаторів, при створенні векторного зображення. Але векторні зображення необхідні не тільки мультиплікаторам та архітекторам, а й людям багатьох інших професій. Давайте ж тепер згадаємо те, що ми дізнались :

  • Який алгоритм побудови векторного зображення?
  • Які дії можна виконати над графічними примітивами, при побудові зображення?
  • Що таке форматування зображення?
  • Що таке групування? Як його виконати?

Рефлексія

  • Мені найбільше сподобалось…
  • Найкраще я запам’ятав…
  • Під час роботи найважчим було…
  • Я не зрозуміла…
  • Тепер я зможу пояснити батькам про…

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати конспект уроку та відповідний параграф  підручника.

Додаткове завдання: створити будь яке векторне зображення, з детальним поясненням дій.

Дякую всім за увагу!

docx
Додано
26 липня 2019
Переглядів
996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку