28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок "Програмування процесів з повторенням і розгалуженням"

Про матеріал

Розробка уроку інформатики на тему : "Програмування процесів з повторенням і розгалуженням" з практичною роботою.

Перегляд файлу

Тема уроку: Програмування процесів з повторенням і розгалуженням.

Мета:

  • навчальна: продовжити ознайомлювати з алгоритмічною структурою повторення та розгалуження, навчити складати та виконувати алгоритми з повторенням та розгалуженням у навчальному середовищі  Scratch;
  • розвивальна: розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пізнавальний інтерес; пам’ять, творчу уяву, уважність;
  • виховна: формувати вміння користуватися набутими знаннями, самостійно приймати рішення, розширювати навички самостійної роботи на комп’ютері.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: ПК, проектор, дошка, навчальна презентація, заготовки до практичної роботи.

Програмне забезпечення: Операційна система Windows/Linux, навчальне середовище Scratch.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                  привітання;
  •                  перевірка присутніх;
  •                  перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

 Розв’язання кросворду.

http://urok-informatiku.ru/wp-content/uploads/2014/10/pidsumkovuj_urok_algorutmu_6-klas-300x150.jpg

Запитання:

  1. Команда іншим словом. (Вказівка)
  2. Чітка послідовність дій. (План)
  3. Алгоритм, складений для комп’ютера. (Програма)
  4. Зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, утворен­ня нового об’єкта або знищення існуючого об’єкта. (Подія)
  5. Електронний пристрій для обробки інформації. (Комп’ютер)
  6. Того, хто виконує алгоритм, називають. (Виконавець)
  7. Предмети, явища і процеси, які розглядаються як єдине ціле. (Об’єкти)
  8. Точна, зрозуміла вказівка для виконання якоїсь дії. (Команда)

ІІІ. Оголошення теми, мети уроку

Сьогоднішньою темою нашого уроку є : «Програмування процесів з повторенням і розгалуженням»

Ми повинні продовжити ознайомлюватись з алгоритмічною структурою повторення та розгалуження, навчитись складати та виконувати алгоритми з повторенням та розгалуженням у навчальному середовищі Scratch.

ІV. Виклад нового матеріалу

Алгоритм це запис скінченої послідовності вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати для досягнення певної мети.

Форми подання алгоритмів:

  • словесна;
  • графічна;
  • комп’ютерна програма.

Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним.

Повторення – базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд.

Навчальне середовище Scratch має 4 види циклів:
 

 

 

 

 

 

Розгалуження починається з певної умови. Якщо ця умова виконується, відбувається одна дія (чи набір дій); якщо ні – інша.

Базову структуру розгалуження повної форми в середовищі Scratch можна подати командою:

V. Закріплення нового матеріалу

Фронтальне опитування:

  1. Що таке алгоритм та для чого його використовують ?
  2. Які форми подання алгоритмів ви знаєте ?
  3. Якій алгоритм називають циклічним?
  4. Поясніть різницю між повторенням та розгалуженням.

VI. Інструктаж до практичної роботи

 Демонстрація виконання практичної роботи, повторення правил техніки безпеки при роботі за ПК.

VIІ. Практична робота

 Розробити комп’ютерну гру «PacMAN», використавши алгоритми з повторенням та розгалуженням.

Результат пошуку зображень за запитом "пакман"

VIІІ. Підсумки уроку

Рефлексія:

1. Що нового ви сьогодні дізналися?

2. Чи виникали труднощі при створенні скриптів?

3. Які  ще є питання, побажання?

IX. Домашнє завдання

Опрацювати конспект.

docx
Додано
9 серпня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку