Шоу-програма з інформатики "Хто зверху?"

Про матеріал

Шоу-програма з інформатики "Хто зверху?" Цікавий урок в рамках проведення "Тижня інформатики" у навчальному закладі

Перегляд файлу

Шоу-програма з інформатики «Хто зверху?»

для учнів 6-Б та 6-В класів

Мета:

  •     поглибити знання учнів з інформатики;
  •     впроваджувати елементи естетичного виховання та культури спілкування;
  •     розвивати українське мовлення учнів, культуру поведінки;уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях;колективну творчість і комунікативні здібності;розвивати самоосвітню, інформаційну та життєтворчу компетенції.
  •     виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності; творчу самостійність              і              відповідальність,              уміння самоорганізовуватись, вміння працювати командою;сприяти розвитку творчої особистості;створювати умови для самореалізації.

Обладнання: комп'ютери, проектор, роздатковий матеріал.

Місце  проведення: комп’ютерний   клас,   прикрашений  в  стилі телешоу «Хто зверху?»

ПІДГОТОВКА ГРИ.

У шоу беруть участь дві команди – 6-Б та 6-В класи. Щоб перемогти, командам доведеться запитати себе: що вони знають про світ інформатики?

Дуель  ділиться на 7 раундів, що складаються з бліцопитувань, різних конкурсів та змагальних ігор. Переможець визначається у фінальному раунді, де бали переможця зростають удвічі. Команда складається з чотирьох учасників.

ХІД ГРИ

Вчитель: (Слайд 1 ) Доброго дня вам, дорогі мої учні!  Слава, визнання, вершина успіху... Кожен, бодай раз в житті бажав опинитися на цьому Олімпі. Битва ця нелегка і в ній виграють лише найсильніші, які завжди рухаються вперед. Щоб сьогодні досягти поставленої мети, ви повинні проявити себе, показати свої знання та уміння з інформатики, бути вихованими та культурними під час спілкування, мати великий словниковий запас слів, уміти приймати рішення в нестандартних ситуаціях, проявити колективну творчість і  комунікативні здібності та творчу самостійність і відповідальність, уміння працювати командою.

Хочу представити команду учнів 6-Б класу:

  1. дівчина-посмішка, буревій і водночас ніжність – Вдовиченко Аліна
  2. хлопець-голова, розумний, справедливий і врівноважений – Афонін Максим
  3. Дівчина ім’я якої походить від чоловічого, про те вона дуже жіночна – Комлик Іванка
  4. Красуня, ім’я якої означає Перемога – Вікторія Гусак

Хочу представити команду учнів 6-В класу:

  1. Дівчина-відмінниця, майбутня топ модель по-українські – Юхимчук Лілія
  2. Мега-мозок 6-в класу – Ігор Лубський
  3. Відмінниця, спортсменка і просто красуня – Аліна Коршак
  4. Хлопець, який може переговорити навіть самого 50 сента – Рибець Андрій

Всього у нашій грі 7 раундів:

1 раунд – конкурс для вболівальників (всіх учнів класів) – вгадати визначення. Кожній команді по черзі читають визначення і дають 10 секунд на роздуми. Всього по 5 визначень. Зараховується бал тому, хто вгадає більше слів. Коли ж порівно то дивоглядки

2 раунд – Кожній команді капітан команди говорить слова, а члени команд у навушниках їх відгадують. Зараховується бал тому, хто вгадає більше слів. Коли ж порівно то дивоглядки.

3 раунд – з вболівальників з кожної команди по 1 учаснику. Надрукувати текст хто швидше (текст: Весна. Блакитними очима дивиться мені в очі весна. Вона ще молода, ніжна, усміхається святково й чисто, у її ледь чутному диханні – збудлива таємниця свіжості, краси природи, що завжди відроджується й відроджується.)

 

4 раунд – розгадати ребуси

5 раунд – відгадати загадки

6 раунд - скласти відповіді на запитання.

7 фінальний раунд – відгадай що це? Із закритими очима

 

Для чесного проведення конкурсу в нашому класі присутні незалежні експерти, журі – ___________________________ та ______________________

Отож, почали.

 

Оголошую 1 раунд (СЛАЙД 2 )

Я Вам читаю  визначення, а ви відгадуєте термін.  Кожній із команд по 5 визначень. І так перша команда – команда 6-Б класу

  1. Scratch – це середовище програмування, де можна створювати власні програми, анімації, вітальні листівки та мультфільми.
  2. Текстовий редактор Ворд — це програма, призначена для створення та опрацювання текстової інформації.
  3. Процесор — це «мозок» комп'ютера, який  виконує основні процеси в комп'ютері.
  4. Алгоритм - це послідовність точно визначених дій, що однозначно призводять до вирішення поставленого завдання.
  5. USB-флеш-накопи́чувач, флешка — носій інформації, що використовує флеш-пам'ять для збереження даних та підключається до комп'ютера чи іншого пристрою.

 

Наступна  команда – команда 6-В класу

  1. Microsoft Paint — простий растровий графічний редактор компанії Microsoft, який входить до усіх операційних систем Windows, починаючи з перших версій
  2. Браузер (WEB-браузер) - це програма, яка використовується в мережі Інтернет для пошуку, обробки, перегляду веб-сайтів, виведення сторінок на екран і переходу користувача від сторінки до сторінки в пошуку потрібної інформації. 
  3. Монітор – електронний пристрій для виведення інформації, що постійно підключений до комп’ютера.
  4. Комп'ютерний вірус — комп'ютерна програма, яка має здатність до прихованого самопоширення. Одночасно зі створенням власних копій віруси можуть завдавати шкоди: знищувати, пошкоджувати, викрадати дані, знижувати або й зовсім унеможливлювати подальшу працездатність операційної системи комп'ютера
  5. Виконавець Scratch – це може бути людина, тварина, будь яка жива істота або певна річ, яка виконує послідовність певних команд.

 

За підсумками першого раунду перемагає команда - ________

 

 

 

 

 

 

 

Оголошується ІІ раунд (СЛАЙД 3 )

 

Кожній з команд капітан команди по черзі говорить слова дуже тихо, а члени команди в наушниках читаючи по губах їх відгадують. Виграє та команда в якої більше вгаданих слів за 90 секунд.

 

І команда

Слова : мишка, сцена, накопичувач, програма, антивірус, алгоритм, курсор, стіл, посилання

ІІ команда

Слова : монітор, процесор, клавіатура, система, програміст, редактор, панель, сайт, пропуск

За підсумками ІІ раунду перемагає_________________________

 

Раунд  IІІ (СЛАЙД 4 )

Надрукувати текст хто швидше. За кожним учасником спостерігає і слідкує за часом член журі.

6-Б клас _________________________

6-В клас__________________________

Текст однаковий

За підсумками ІІІ раунду перемагає_________________________

 

Раунд  ІV (СЛАЙД 5 )

Розгадати ребуси хто перший той і виграв :

І команда – crkfljds rjvg.nthf vbif vjysnjh rkfdsfnehf cbcntvybq ,kjr

ІІ команда – syajhvfwsqys ghjwtcb p,thsufyyz gthtlfdfyyz jghfw.dfyyz

Переможець ІV раунду  команда учнів  ___________

 

 

Раунд  V (СЛАЙД 6 )

Відгадати загадки

Вболівальники І команди

Загадки вболівальникам на користь команді 6-Б класу:

 

Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп'ютерна я...     (мишка)

 

 Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я... (редактор)

 

Я магнітний бутерброд,

Та мене не з'їсть ваш рот.

Файли й папки — це дієта   -

Для магнітної... (дискети)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вбалівальникам ІІ команди

 Загадки вболівальникам на користь команді 6-В класу:

 

А, Б, В, Г, Д і кома —

Всім, мабуть, уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це... (клавіатура)

 

Я показую об'єкти,

Фото-, відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний...  (монітор)

 

Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я — ... (системний блок)

 

 

За підсумками V  раунду перемагає команда - ________

 

 

 

 

 

 

 

 

 Раунд  VІ (СЛАЙД 7 )

Відповіді  скласти слова із літер що знаходяться на учасниках

Умови. 90 секунд є на те, щоб вибудувати максимально велику кількість слів із чотирьох літер. Усі слова прямо чи опосередковано стосуються інформатики. Запрошується першою команда дівчат.

Завдання для 6-Б класу (ХД, АУ, МС, ОА).

1. Вона інколи залітає до кабінету інформатики, цокотуха-… (муха);

2. Перший чоловік на Землі, котрий міг опанувати інформатику, якби на той час вона існувала (Адам);

3. Роздуми програміста над кодом програми, або її гадав регой вірша Т.Г.Шевченка (дума);

4. Коли на робочому столі безліч невпорядкованих значків, інша назва … (хаос);

5. Пані, яка обережно та вишукано працює за ПК (дама);

6. Навіть дівчина-комп’ютерник слідкує за її новинками … (мода);

7. Комп’ютерна техніка при поводженні з нею не любить …(хама);

8. На робочому місці користувача має бути …(сухо);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для 6-В класу (ВЛ, ИІ, ПД, ОА).

1. Інформатика розвивається і крокує у незвідані … (далі);

2. Дерево, синонім фальшивих документів (липа);

3. Люди під цим жіночним знаком зодіаку швидко опановують науку інформатику (діва);

4. Чого не варто ставити на комп’ютерний стіл (води);

5. Класти на клавіатуру потрібно руки, а не …(лапи);

6. Щоб затятий двієчник опанував за місяць технології комп’ютерної обробки інформації має статися …(диво);

7. Багато імен зустрічається серед бухгалтерів-операторів, але одне з імен вкрай рідко (Ліда);

8.Якщо комп’ютер 15 років у користуванні йому може допомогти лише … (пила).

За підсумками VІ  раунду перемагає команда - ________

 

Раунд  VІІ Фінальний раунд (СЛАЙД 8 )

Кожному з учасників закривають очі і у руки дають по 1 предмету. Завдання на додит зрозуміти що це. Перемагає команда, яка вгадала більше предметів.

За підсумками VІІ  раунду перемагає команда - ________

 

Вчитель. Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності. Саме тому протягом, майже, всього життя людина  наполегливо навчається.  Отож,  підведемо  підсумки  сьогоднішнього  змагання  гарних,  кмітливих,  сильних  і  розумних  учнів. Оголошення результатів.

Переможцем стає команда ____________________

 

Раунд 4

І команда – crkfljds rjvg.nthf vbif vjysnjh rkfdsfnehf cbcntvybq ,kjr

 

 

 

 

Раунд 3

Весна

Блакитними очима дивиться мені в очі весна. Вона ще молода, ніжна, усміхається святково й чисто, у її ледь чутному диханні – збудлива таємниця свіжості, краси природи, що завжди відроджується й відроджується.

 

 

 

 

Раунд 2

 

І команда

Слова : мишка, сцена, накопичувач, програма, антивірус, алгоритм, курсор, стіл, посилання

 

 

 

 

 

 

Раунд 4

ІІ команда – syajhvfwsqys ghjwtcb p,thsufyyz gthtlfdfyyz jghfw.dfyyz

 

 

 

 

Раунд 3

Весна

Блакитними очима дивиться мені в очі весна. Вона ще молода, ніжна, усміхається святково й чисто, у її ледь чутному диханні – збудлива таємниця свіжості, краси природи, що завжди відроджується й відроджується

 

 

 

 

Раунд 2

 

 

ІІ команда

Слова : монітор, процесор, клавіатура, система, програміст, редактор, панель, сайт, пропуск

docx
Додано
27 липня
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку