Шоу-програма з інформатики "Хто зверху?" Цікавий урок в рамках проведення "Тижня інформатики" у навчальному закладі
Шоу-програма з інформатики «Хто зверху?»
для учнів 6-Б та 6-В класів
Мета:
Обладнання: комп'ютери, проектор, роздатковий матеріал.
Місце проведення: комп’ютерний клас, прикрашений в стилі телешоу «Хто зверху?»
ПІДГОТОВКА ГРИ.
У шоу беруть участь дві команди – 6-Б та 6-В класи. Щоб перемогти, командам доведеться запитати себе: що вони знають про світ інформатики?
Дуель ділиться на 7 раундів, що складаються з бліцопитувань, різних конкурсів та змагальних ігор. Переможець визначається у фінальному раунді, де бали переможця зростають удвічі. Команда складається з чотирьох учасників.
ХІД ГРИ
Вчитель: (Слайд 1 ) Доброго дня вам, дорогі мої учні! Слава, визнання, вершина успіху... Кожен, бодай раз в житті бажав опинитися на цьому Олімпі. Битва ця нелегка і в ній виграють лише найсильніші, які завжди рухаються вперед. Щоб сьогодні досягти поставленої мети, ви повинні проявити себе, показати свої знання та уміння з інформатики, бути вихованими та культурними під час спілкування, мати великий словниковий запас слів, уміти приймати рішення в нестандартних ситуаціях, проявити колективну творчість і комунікативні здібності та творчу самостійність і відповідальність, уміння працювати командою.
Хочу представити команду учнів 6-Б класу:
Хочу представити команду учнів 6-В класу:
Всього у нашій грі 7 раундів:
1 раунд – конкурс для вболівальників (всіх учнів класів) – вгадати визначення. Кожній команді по черзі читають визначення і дають 10 секунд на роздуми. Всього по 5 визначень. Зараховується бал тому, хто вгадає більше слів. Коли ж порівно то дивоглядки
2 раунд – Кожній команді капітан команди говорить слова, а члени команд у навушниках їх відгадують. Зараховується бал тому, хто вгадає більше слів. Коли ж порівно то дивоглядки.
Отож, почали.
Оголошую 1 раунд (СЛАЙД 2 )
Я Вам читаю визначення, а ви відгадуєте термін. Кожній із команд по 5 визначень. І так перша команда – команда 6-Б класу
Наступна команда – команда 6-В класу
За підсумками першого раунду перемагає команда - ________
Оголошується ІІ раунд (СЛАЙД 3 )
Кожній з команд капітан команди по черзі говорить слова дуже тихо, а члени команди в наушниках читаючи по губах їх відгадують. Виграє та команда в якої більше вгаданих слів за 90 секунд.
І команда
Слова : мишка, сцена, накопичувач, програма, антивірус, алгоритм, курсор, стіл, посилання
ІІ команда
Слова : монітор, процесор, клавіатура, система, програміст, редактор, панель, сайт, пропуск
За підсумками ІІ раунду перемагає_________________________
Раунд IІІ (СЛАЙД 4 )
Надрукувати текст хто швидше. За кожним учасником спостерігає і слідкує за часом член журі.
6-Б клас _________________________
6-В клас__________________________
Текст однаковий
За підсумками ІІІ раунду перемагає_________________________
Раунд ІV (СЛАЙД 5 )
Розгадати ребуси хто перший той і виграв :
І команда – crkfljds rjvg.nthf vbif vjysnjh rkfdsfnehf cbcntvybq ,kjr
ІІ команда – syajhvfwsqys ghjwtcb p,thsufyyz gthtlfdfyyz jghfw.dfyyz
Переможець ІV раунду команда учнів ___________
Раунд V (СЛАЙД 6 )
Відгадати загадки
Вболівальники І команди
Загадки вболівальникам на користь команді 6-Б класу:
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп'ютерна я... (мишка)
Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я... (редактор)
Я магнітний бутерброд,
Та мене не з'їсть ваш рот.
Файли й папки — це дієта -
Для магнітної... (дискети)
Вбалівальникам ІІ команди
Загадки вболівальникам на користь команді 6-В класу:
А, Б, В, Г, Д і кома —
Всім, мабуть, уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж це... (клавіатура)
Я показую об'єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний... (монітор)
Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я — ... (системний блок)
За підсумками V раунду перемагає команда - ________
Раунд VІ (СЛАЙД 7 )
Відповіді скласти слова із літер що знаходяться на учасниках
Умови. 90 секунд є на те, щоб вибудувати максимально велику кількість слів із чотирьох літер. Усі слова прямо чи опосередковано стосуються інформатики. Запрошується першою команда дівчат.
Завдання для 6-Б класу (ХД, АУ, МС, ОА).
1. Вона інколи залітає до кабінету інформатики, цокотуха-… (муха);
2. Перший чоловік на Землі, котрий міг опанувати інформатику, якби на той час вона існувала (Адам);
3. Роздуми програміста над кодом програми, або її гадав регой вірша Т.Г.Шевченка (дума);
4. Коли на робочому столі безліч невпорядкованих значків, інша назва … (хаос);
5. Пані, яка обережно та вишукано працює за ПК (дама);
6. Навіть дівчина-комп’ютерник слідкує за її новинками … (мода);
7. Комп’ютерна техніка при поводженні з нею не любить …(хама);
8. На робочому місці користувача має бути …(сухо);
Завдання для 6-В класу (ВЛ, ИІ, ПД, ОА).
1. Інформатика розвивається і крокує у незвідані … (далі);
2. Дерево, синонім фальшивих документів (липа);
3. Люди під цим жіночним знаком зодіаку швидко опановують науку інформатику (діва);
4. Чого не варто ставити на комп’ютерний стіл (води);
5. Класти на клавіатуру потрібно руки, а не …(лапи);
6. Щоб затятий двієчник опанував за місяць технології комп’ютерної обробки інформації має статися …(диво);
7. Багато імен зустрічається серед бухгалтерів-операторів, але одне з імен вкрай рідко (Ліда);
8.Якщо комп’ютер 15 років у користуванні йому може допомогти лише … (пила).
За підсумками VІ раунду перемагає команда - ________
Раунд VІІ Фінальний раунд (СЛАЙД 8 )
Кожному з учасників закривають очі і у руки дають по 1 предмету. Завдання на додит зрозуміти що це. Перемагає команда, яка вгадала більше предметів.
За підсумками VІІ раунду перемагає команда - ________
Вчитель. Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності. Саме тому протягом, майже, всього життя людина наполегливо навчається. Отож, підведемо підсумки сьогоднішнього змагання гарних, кмітливих, сильних і розумних учнів. Оголошення результатів.
Переможцем стає команда ____________________
Раунд 4
І команда – crkfljds rjvg.nthf vbif vjysnjh rkfdsfnehf cbcntvybq ,kjr
Раунд 3
Весна
Блакитними очима дивиться мені в очі весна. Вона ще молода, ніжна, усміхається святково й чисто, у її ледь чутному диханні – збудлива таємниця свіжості, краси природи, що завжди відроджується й відроджується.
Раунд 2
І команда
Слова : мишка, сцена, накопичувач, програма, антивірус, алгоритм, курсор, стіл, посилання
Раунд 4
ІІ команда – syajhvfwsqys ghjwtcb p,thsufyyz gthtlfdfyyz jghfw.dfyyz
Раунд 3
Весна
Блакитними очима дивиться мені в очі весна. Вона ще молода, ніжна, усміхається святково й чисто, у її ледь чутному диханні – збудлива таємниця свіжості, краси природи, що завжди відроджується й відроджується
Раунд 2
ІІ команда
Слова : монітор, процесор, клавіатура, система, програміст, редактор, панель, сайт, пропуск