17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Особливості реалізації моделі експериментального центру STEM-освіти Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 імені Героя України Олександра Аніщенка

Про матеріал
Особливості реалізації моделі експериментального центру STEM-освіти Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 імені Героя України Олександра Аніщенка. Містить детальне пояснення нашої діяльності
Перегляд файлу

ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ  ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ
(на базі експериментального центру STEM-освіти початкового відділення комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 імені Героя України Олександра Аніщенка Сумської міської)

  1. Модель реалізації проекту.

У своїй роботі ми акцентуємо увагу  на інформаційній грамотності,  ефективній комунікації та співпраці, створенні цифрового контенту, безпеці й ефективному вирішенні поставлених завдань:

3. Складові комплексного підходу до формування інформаційно-цифрової компетентності здобувачів освіти

Шкільна (адміністративно-педагогічна) складова моделі нашої школи передбачає:

  • повне забезпечення мультимедійними комплексами навчальних кабінетів та освітньої діяльності;
  • єдиний освітній простір інтерактивної взаємодії складає:
    • шкільний веб-сайт (https://sites.google.com/site/zagalnoosvitnaskola4/): сучасний інформаційний простір, що містить повну інформацію про освітню, навчальну та дослідницьку діяльність нашої школи. Змістовні та актуальні розділи з довідковою інформацією;
    • динамічні спільноти кожного класу (Viber,  Twitter, WhatsApp, Instagram) сприяють швидкій та якісній комунікації спільнот кожного класу. Зміцнюють зв’язки між батьками та посилюють мотивацію батьків до спільної освітньої діяльності;
  • сучасна онлайн платформа «OSHKOLA» (https://oshkola.com/) сприяє свідомому залученню батьківської спільноти до зростання мотивації  учнів. Моніторингу навчальної діяльності своїх дітей та підвищенню рівня комунікації адміністративно-педагогічної та батьківської спільнот;
  • використання хмарних сервісів;
  • власні навчальні матеріали на Інтернет сервісах;
  • підвищення особистого рівня володіння цифровим контентом (конференції, міні Edcamp,  вебінари, онлайн курси);
  • постійний саморозвиток і вдосконалення методики цифрової, інформаційної та медіа грамотності;

 

Система роботи з учнівською молоддю:

  • вільний доступ до мережевих технологій, сучасного цифрового та мультимедійного обладнання;
  • системне використання хмарних сервісів (завдання, вправи, тести,  онлайн олімпіади, конкурси, турніри);
  • забезпечення атмосфери розвитку креативної особистості, здатної до аналітичної та науково-дослідної  діяльності;
  • міжнародна освітня діяльність (відео чати);
  • розвиток аналітичних здібностей особистості (медіа-грамотність);

 

Важливість батьківської спільноти:

  • забезпечення вільного доступу до єдиного інформаційно-освітнього простору інтерактивної взаємодії адміністрації, педагогічного колективу, інформаційно-довідкової складової освітньої діяльності та навчального контенту;
  • актуалізація мотиваційної діяльності під час системного використання хмарних сервісів (завдань, вправ, мережевих турнірів, конкурсів, онлайн олімпіад);
  • залучення батьківської спільноти до атмосфери розвитку креативної особистості, здатної  до аналітичної та науково-дослідної  діяльності;
  • популяризація міжнародної освітньої діяльності;
  • залучення родини до розвитку аналітичних здібностей особистості за напрямом медіа-грамотність. 

 

docx
Додав(-ла)
Natasha
Додано
21 травня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку