Освітній прект містить: проблему, тему, мету, завдання, план реалізації проекту, форми та критерії оцінювання діяльності, передбачувані результати.
Мета проекту. Формувати успішну особистість шляхом вивчення історії рідного краю через навчальні екскурсії та туристичні подорожі, спонукати учнів до пізнавальної активності, створити атмосферу співробітництва, взаємодії; розвивати комунікативні якості школярів, пізнавальні здібності, пам’ять, уяву, естетичне сприйняття, чуйність, самостійність, здатність аналізувати, робити умовиводи, уміння обґрунтувати власну думку, відчуття успішності, значимості, інтелектуальної спроможності; виховувати любов і бережливе ставлення до рідного міста, його мешканців, повагу до традицій, історичного минулого і сучасного, позитивне емоційно-ціннісне ставлення до навколишнього світу.
Завдання проекту: ознайомлювати дітей з історією рідного краю;формувати навики пошуково - дослідницької діяльності вихованців, розширення кругозору;розширювати форми співпраці з батьками у здійсненні навчально-виховного процесу;прищеплювати дітям любов до рідного міста, розвивати інтерес до його історичного минулого та формувати бажання примножувати славу рідного краю.
Навчальні ціліознайомити учнів з рідним містом;формувати особистісне ставлення до фактів, подій з життя міста;створювати умови для активного залучення дітей до навколишньої дійсності;підвищувати в них почуття причетності до того, що відбувається навколо;відвідати краєзнавчий музей, що дасть можливість показати зв'язок культурної спадщини минулого із сьогоденням;залучати школярів до історії, культури, природи рідного краю.
Очікувані результатиформування в учнів навичок творчої співпраці та дослідницької діяльності;випуск інформаційних бюлетенів;створення мультимедійної презентації «Моє мальовниче місто» (додаткова робота по освоєнню мультимедійних програм);організація і проведення конкурсу-свята «Знай і люби свій рідний край».
На високому правому березі річки Берестової розкинулося мальовниче місто Красноград. До наших днів збереглися у Краснограді руїни старої фортеці, яка в давнину надійно захищала мешканців від наскоків ворожих орд. В 1784 році Більовська фортеця перейменована в місто Костянтиноград, а в 1922 році Костянтиноград було перейменовано на Красноград. Біля фортеці обеліск встановлений у 1967 році, де зберігається звернення потомків.
Будинок, який був збудований за ініціативою земського лікаря Шиндлера на кошти повітового земства як Костянтиноградська земська лікарня у 1914 році. Лікарня була з рентген-кабінетом, лабораторією та пологовим приміщенням. Зараз частина приміщення майже зруйнована, а в іншій частині знаходиться дитяча консультація.
№з/п. Критерії оцінювання. Завжди. Часто Інколи Ніколи 1 Бере участь в обговоренніключових питань 2 Вміє розподіляти послідовністьдій кожного члена команди 3 Співпрацює з іншими під час роботи над досягненням спільних цілей 4 Висуває нові ідеї 5 Вносить конструктивніпропозиції 6 Уміє вислухати товаришів 7 Ретельно обдумує інформацію 8 Уміє порівнювати таузагальнювати висунутітоваришами ідеї 9 Уміє коректно відстоювативласну точку зору 10 Уміє з’ясовувати те, що незрозуміло 11 Уміє приймати допомогутоваришів 12 Підбадьорює та підтримуєтоваришів
Результати роботи В учнів формуються навички творчої співпраці та дослідницької діяльності, випустили інформаційні бюлетені для шкільної стінгазети; проведений конкурс – свято «Знай і люби свій рідний край», створені і продемонстровані мультимедійні презентації «Моє мальовниче місто».