Освітній сценарій за темою "Спорт". 6 клас

Про матеріал
Освітній сценарій до уроків з теми "Спорт" складено за модульно-розвивалььною системою навчання. Сценарій складається з 5 уроків. Кожен урок містить свій міні-модуль.
Перегляд файлу

Алгоритм розвивальної взаємодії

 

Хід розвивальної взаємодії

 

Емоційно-психологічні реакції учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зав’язка через загострення емоційно-пізнавальних сцен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розкриття головної ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результативність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зав’язка через загострення емоційно-пізнавальних сцен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розкриття головної ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результативність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зав’язка через загострення емоційно-пізнавальних сцен

 

 

 

 

 

 

Розкриття  головної ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результативність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зав’язка через загострення емоційно-пізнавальних сцен

 

 

 

 

 

 

Розкриття  головної ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результативність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зав’язка через загострення емоційно-пізнавальних сцен

 

 

 

 

 

 

Розкриття  головної ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результативність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lesson 1

Спорт у нашому житті

Спортивні клуби

 

У-М-1*30

З-П-2*30

Цілі: Ознайомити з новими ЛО. Продовжувати формувати навички читання. Розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення. Pозвивати культуру мовлення. Виховувати усвідомлення важливості занять спортом.                                   

                                       Procedure

 

1.Warm-up

1. Привітання.

T: Good morning, children!

Ps: Good morning, teacher!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

 T: Today we’ll start a new topic — «Sports and Games». We’ll learn the names of sports and games, and discuss the sports you like.

3. Уведення в іншомовну атмосферу. Бесіда з учнями. На кожне запитання відповідають по два-три учні.

Т: Do you play any sports?

 Are you good at sports?

What sports are you good at?

How often do you exercise?

Are you a member of any sports team?

 If not, have you ever been one?

Do you think everybody should practise sports? Why?

 

 

2) Vocabulary Presenting and Practice

1) Впр. 1 (с. 78).

 Учні розглядають малюнки на с. 78 і повторюють за вчителем назви видів спорту. Потім у парах ставлять один одному запитання за поданим у вправі зразком та відповідають на них.

2) Впр. 2 (с. 78).

Учні усно виконують завдання за зразком.

3) Завдання на картках. Учні самостійно виконують завдання на картках, а потім разом з учителем перевіряють.

T: Which verbs do we use with different sports? Use «play» with any competitive game that you can play, «go» with activities that can be done alone, and «do» with groups of related activities. Decide between «do», «go» or «play». Sometimes the verb needs to correspond to the noun or be put in the infinitive or gerund form.

 

 

Complete the sentences with the correct form of do, play or go.

       DO, PLAY OR GO WITH VARIOUS SPORTS

1) He used to           jogging every day when he was at university.

2) I love           a good game of chess from time to time.

3) She           gymnastics for over five years now.

 4) This summer we           windsurfing every day on our vacation.

5) He’s quite an athlete. He           basketball, baseball and hockey, too.

 6) My sister           horse riding twice a week.

7) Why don’t we           a set of tennis?

8) Some people think that           aerobics four times a week is the best possible way of keeping fit.

 9) His idea of the perfect summer holiday is to rent a sailboat and         sailing between the islands of the Tuscan archipelago.

10) He           athletics for his local track club.

 3.  Reading

Подання тексту для читання.

 Впр. 3 (c. 79).

  1. Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

T: Look at the pictures on page 79 and say what sports you can see there. Which of these sports are… — winter sports? — summer sports? — mostly for boys/girls? — popular in our country?

 2) Reading. Етап читання. Учні читають текст вправи ланцюжком.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Впр. 4 (с. 79). Учні по черзі читають речення й доповнюють їх інформацією з тексту.

 

4. Speaking

Розвиток умінь мовлення.

1)Впр. 5а (с. 79).

Учні в парах, користуючись поданим у вправі мовним матеріалом, ставлять один одному запитання, що стосуються їхнього ставлення до спорту, та відповідають на них.

2) Впр. 5b (с. 80). Учні складають короткі повідомлення (3—4 речення) про улюблений спорт свого друга.

5. Listening

Аудіювання.

Впр. 2 (с. 81).

1) Впр. 1 (с. 80). Учні дивляться на малюнки і виконують вправу.

2) Учитель читає текст (с. 221 підручника). Учні слухають і виконують завдання вправи: читають твердження, погоджуючись із правильними й виправляючи неправильні.

6. Writing

Розвиток умінь писемного мовлення.

  1. Бесіда з учнями.

 T: Look at the Learning Strategies: Email Messages box on page 81 and answer the questions. — What are email messages? — What purposes do email messages have? — Does an email deliver information to one person or to many people?

 2) Впр. 3a (с. 81). Учні швидко читають текст листа й відповідають на запитання вправи.

3) Впр. 3b (с. 82). Учні обговорюють запитання вправи в парах.

 4) Впр. 4 (с. 82). Учні письмово складають тексти електронних повідомлень (6—7 речень) за планом, поданим у вправі. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити на перевірку.

7. Summary

Бесіда в режимі TP1P2P3.

T: What topic did we discuss at the lesson today? What winter/summer sports can you name? What is your favourite sport? What new words have you learned? What did you practise writing?

8. Homework

1. Впр. 6 (с. 80), письмово.

 

 

Lesson 2

Ми любимо спорт

Спорт, яким я займаюсь

 

З-П-2*30

О-С-1*30

Цілі: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити з новими ЛО. Продовжувати формувати навички читання. Навчати монологічного й діалогічного мовлення. Практикувати у складанні письмового повідомлення               за темою уроку. Виховувати усвідомлення важливості занять спортом.

                                       Procedure

 

1.Warm-up

1. Привітання.

T: Good morning, children!

Ps: Good morning, teacher!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

 T: Today we’ll continue discussing your favourite sport, and speak about what you should do to be a good sportsman.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Хрестики-нолики».

1) Two teams of eleven people try to win by kicking a ball into the other team’s goal. 2) Two sportsmen try to throw each other to the ground, using their arms, legs, hands and feet. 3)  Players roll a large ball to hit white pins. 4)  Two athletes fight in a ring and try to throw each other to the ground.  5) Two athletes fight by hitting each other with their hands. 6) Two or four athletes hit a small ball across the net.

7) Two or four people hit a shuttlecock with a racket over a high net.8) The sport of racing wind-powered boats. 9) A game played on ice between two teams of players who each have a curved stick. They try to rut a puck into the other team’s goal.

The Answers. 

  1. football, 2) judo, 3) bowling, 4) wrestling, 5) boxing, 6) tennis, 7) badminton, 8) sailing, 9) hockey.

2)Vocabulary Presenting and Practice.

1) Впр. 1 (с. 84). Учні в групах по троє-четверо обговорюють запитання вправи.

 2) Впр. 2 (с. 84). Учні працюють у парах: розглядають малюнки на с. 84 і складають висловлювання про улюблений спорт героїв вправи.

3) Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 3 (с. 85). Учні в парах читають і розповідають діалог за ролями.

2) Складання діалогів. Учитель пише на дошці назви видів спорту: football, badminton, streetball, ping pong, hockey. Учні в парах використовують ці слова, щоб скласти діалоги за зразком впр. 3 (с. 85).

3. Writing

Розвиток умінь писемного мовлення.

1) Впр. 5 (с. 85). Учні, використовуючи подані у вправі словосполучення, письмово складають речення за поданим у вправі зразком; потім читають їх, порівнюючи з тими, що склали однокласники.

2) Впр. 7 (с. 86). Учні пишують статті про свій улюблений спорт (6—7 речень) за зразком, поданим у вправі. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити на перевірку.

 

4. Summary

Бесіда в режимі TP1P2P3.

T: What topic did we discuss at the lesson today? What topic did we discuss at the lesson today? What have you learned to speak about? What is your favourite sport?

5. Homework

1. Впр. 6,7 (с. 83), письмово.

 

 

Lesson 3

Види спорту

Відомі спортсмени

 

О-С-3*30

 

Цілі: Ознайомити з новими ЛО. Продовжувати формувати навички читання. Розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення. Pозвивати культуру мовлення. Виховувати усвідомлення важливості занять спортом.                                   

                                       Procedure

 

1.Warm-up

1. Привітання.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: At this lesson you’ll learn to describe different sport activities. You’ll also remember some sports facts while playing а «Brain Ring» game.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Mime Game». Учні по черзі зображують жестами, яким видом спорту вони займаються, а решта класу ставить загальні запитання, щоб відгадати цей вид спорту. Той, хто відгадає слово, зображує наступним, і т. д.

4. Перевірка домашнього завдання.

Впр. 6,7 (с. 83)

2)Vocabulary Presenting and Practice.

1. Подання й відпрацювання нового лексичного матеріалу.

1) Впр. 1 (с. 87). Учні усно співвідносять малюнки зі словосполученнями на с. 87.

2) Впр. 2 (с. 87). Учні в парах ставлять один одному запитання за поданим у вправі зразком і відповідають на них.

3) Впр. 3 (с. 87). Два учні в парах читають діалог за ролями.

4) Впр. 4 (с. 88). Учні в парах ставлять один одному запитання за зразком впр. 3 і відповідають на них.

2. Гра «Brain Ring».

Учитель поділяє клас на команди по шестеро гравців, читає запитання і дає 30 секунд на обговорення. Якщо команда першою правильно відповідає на запитання, вона отримує один бал, якщо помиляється, право відповіді переходить до суперників.

Запитання для гри:

1) What sport uses a big round orange ball that they use to dribble up and down the court? (Basketball.)

 2) What is the highest belt colour in karate? (In traditional karate, the highest belt colour you can earn is black.)

3) What sport is considered America’s favourite pastime? (Baseball.)

 4) What sport did Michael Jordan play professionally the longest? (Basketball. Michael Jordan was one of the greatest basketball players of all time. He spent most of his career with Chicago Bulls in the 1990s.)

 5) What sport uses a big light ball which you play with your hands? (Volleyball.)

 6) What sport is played with a little white ball you hit with a club? (Golf. In golf, you are given a score to shoot for each hole, which is called a par. If you shoot one over that score, then you have shot a bogie. If you shoot one under par, it is a birdie.)

7) How often is the Football World Cup held? (Every four years.)

8) What sport is played with a racquet and a yellow ball that you hit back and forth over a net? (Tennis. It can be played on such surfaces as clay, grass and hardcourt. Tennis can either be played in doubles or singles.)

 9) In what sport are there different kinds of strokes like freestyle, backstroke and butterfly? (Swimming.)

10) Which sport contains bull riding, roping and barrel races? (Rodeo. In bull riding you must ride your bull for eight seconds for your score to count.)

11) In what sport are kicks and punches used? (Karate.)

3. Speaking

Розвиток умінь мовлення.

 Впр. 5 (с. 88). Учні розглядають малюнки й усно описують їх за зразком, представленим у вправі.

4. Summary

Бесіда в режимі TP1P2P3.

T: What topic did we discuss at the lesson today? What game did we play? What new information have you learned? What task did you like most?

5. Homework

1. Впр. 6 (с. 88), письмово.

2. Впр.2,3 (с.89-90), опрацювати.

 

Lesson 4

Улюбленний вид спорту

Спеціальні запитання

 

                                    А-П-3*30

Цілі: Ознайомити з новими ЛО. Продовжувати формувати навички читання. Розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення. Pозвивати культуру мовлення. Виховувати усвідомлення важливості занять спортом.                                   

                                     Procedure

 

1.Warm-up

1. Привітання.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’ll discuss what is necessary to become a famous sportsman, and you’ll read about a backyard basketball superstar.

3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «What Sport Is This?». Ведучий загадує якийсь із видів спорту. Учні ставлять загальні запитання, щоб дізнатися, який вид спорту він загадав. Наприклад: Ps: Is it a winter/summer sport? Is it a team/individual sport? Is it a water sport? Do you play it with an oval ball/a round ball/a small ball/a bat/a racket, etc.? Do you need skates/skis/а board to do it? Is this sport popular in Britain/Ukraine? Are there any famous Ukrainians who are champions in this sport?

2. Speaking

Розвиток умінь мовлення. Впр. 1 (с. 89). Учні в парах обговорюють подані у вправі твердження.

3.  Reading

Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 89).

 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Презентація ЛО тексту. Учитель звертає увагу учнів на слова в тексті, що виділені жирним шрифтом, і надає їхній переклад.

2) Reading. Етап читання. Учні читають текст вправи за ролями: один з них читає слова автора, другий — слова Джеремі, третій — Мелані, а четвертий — спортсменів команди.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Впр. 4 (с. 90). Учні по черзі читають твердження вправи, погоджуючись із правильними, виправляючи неправильні.

4. Grammar Revision

 Повторення граматичного матеріалу.

 

1) Впр. 4 (с. 90). Учні працюють у парах: вивчають поданий у рамці граматичний матеріал, потім, використовуючи його, відновлюють діалоги вправи й інсценують їх перед класом.

 2) Впр. 5 (с. 91). Учні самостійно заповнюють пропуски в реченнях. Потім по черзі читають речення вправи, пояснюючи свої відповіді.

5. Vocabulary Revision

 Повторення лексичного матеріалу. Гра «Bingo».

Учитель пише десять слів за темою «Спорт» на дошці, а учні записують п’ять з них за власним вибором у зошити. Потім учитель у будь-якому порядку називає слова, записані на дошці, а учні закреслюють їх у зошитах. Якщо в когось виявляться закресленими всі п’ять слів, він вигукує: «Bingo!»

6. Summary

Бесіда в режимі TP1P2P3.

T: What did we speak about at the lesson today? What new information have you learned? What grammar have you revised?

7. Homework

1. Впр. 5 (с. 91), письмово.

2. Підготуватись до контрольної роботи з теми «Спорт». Повторити ЛО теми «Спорт».

 

Lesson 5

Повторення теми «Спорт».  Повторення граматики.                   Контрольна робота.

                                    С-У-1*30

К-Р-2*30

Цілі: Повторити й активізувати лексику теми. Повторити граматичний матеріал: спеціальні запитання, часи дієслів, конструкцію enjoy + gerund. Продовжувати навчати монологічного й діалогічного мовлення. Перевірити рівень              мовної               та мовленнєвої компетенції за темою. Виховувати інтерес до навчання.

                                      Procedure

 

1.Warm-up

1. Привітання.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to remember the vocabulary on the topic «Sports and Games». You’ll remember how to ask special questions, and you’ll also revise the usage of tenses. And at the end of the lesson you’ll write a test to check your knowledge on the topic.

3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «What Sport Is This?». Ведучий загадує якийсь із видів спорту. Учні ставлять загальні запитання, щоб дізнатися, який вид спорту він загадав. Наприклад: Ps: Is it a winter/summer sport? Is it a team/individual sport? Is it a water sport? Do you play it with an oval ball/a round ball/a small ball/a bat/a racket, etc.? Do you need skates/skis/а board to do it? Is this sport popular in Britain/Ukraine? Are there any famous Ukrainians who are champions in this sport?

4. Перевірка домашнього завдання.

   1. Впр. 5 (с. 91), письмово.

 2. Grammar Revision

  Повторення граматичного матеріалу.

1) Впр. 1 (с. 91). Учні працюють у парах: користуючись поданим у вправі мовним матеріалом, ставлять один одному спеціальні запитання й відповідають на них.

 2) Впр. 2 (с. 91). Учні в парах складають міні-діалоги, використовуючи конструкцію enjoy + gerund.

3) Впр. 3 (с. 92). Учні самостійно складають речення й записують їх у зошит. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити на перевірку. 

   3. Speaking

Розвиток умінь мовлення. Впр. 4 (с. 92). Учні розглядають малюнки на с. 92 і складають короткі монологічні повідомлення (4—6 речень) про свій улюблений вид спорту.

.4.Vocabulary Revision

 Повторення лексичного матеріалу.

1) Впр. 5 (с. 93). Учні в групах по четверо-п’ятеро грають у гру, описану у завданні вправи.

2) Впр. 6 (с. 93). Учні в групах розподіляють слова за категоріями; потім порівнюють свої відповіді з відповідями інших груп. 

 5.  Instruction

Інструкція щодо виконання контрольної роботи.

T: Now you will write a test to check your knowledge on the topic. The test consists of four tasks.

6. Test

Виконання контрольної роботи. Тест 4. Текст контрольної роботи дивіться  у додатку.          

7. Summary

Бесіда в режимі TP1P2P3.

T: Have you got any questions on the tasks of your test? Do you think you did the test successfully? What task was the most difficult? Which one was the most interesting?

8. Homework

Повторити ЛО та вивчені фрази з  теми «Спорт».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захоплення пізнанням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлення набутих знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підведення

підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захоплення пізнанням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення

 

 

 

 

 

Реалізація знань

 

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлення набутих знань

 

 

 

 

 

 

 

Підведення

підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захоплення пізнанням

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлення набутих знань

 

 

 

Підведення

підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захоплення пізнанням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлення набутих знань

 

 

 

Підведення

підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захоплення пізнанням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлення набутих знань

 

 

Підведення

підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток(контрольна робота)

Контрольна робота для 6 класу з теми «Спорт»

  1. Put the worlds in the correct order.

sport what Roberto Carlos play does?

What sport does Roberto Carlos play?

  1. long how Marathon is a?
  2. next the Olympics are when?
  3. is David Beckham’s who wife?
  4. which is country Ronaldo from?
  5. Serena Williams whose sister is?
  6. from Bayern Munich where are?  
  7. Listening
  8. Name -
  9. Nationality -
  10. Age -
  11. Birthday -
  12. Main sport -
  13. Training -
  14. Other sports –
  15. Reading

How can you be successful at sport? We ask two young British sports stars for their advice.

  1. Michael Greenwood: footballer.

I play football for the Newcastle United youth team. It’s great fun, but it’s hard work, too. I train every day after school for about two hours at the football stadium. On Saturdays, our youth team plays matches. I train on Sundays, too. My coach thinks I’m a good player. One day I want to play for England. I want to be a superstar!

Michael’s advice: “Train every day and don’t give up!”

  1. Penny Tanner: gymnast .

It isn’t easy to be a champion! My dad drives me to the gymnastics club every morning at six a.m. and I train for two hours before school! On Sundays I train all day. My ambition is to go to the Olympics, but I think it’s good to have fun, too. On Saturdays I meet my friends, and we often go to the cinema.

Penny’s advice: :Don’t train all the time. Have some fun!”

Answer the questions.

  1. Where does Michael train?
  2. What does he do on Saturdays?
  3. What does he want to do in the future?
  4. Where does Penny go before school?
  5. How long does she train on Sundays?
  6. What does she do with her friends?
  7. Match the words from the text with their definitions.
  8. 1 advice                  a A sport teacher
  9. 2 train                     b Good ideas
  10. 3 coach                   c Future plans
  11. 4 champion            d Practise sport
  12. 5 ambition              e This person wins prizes

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку