Опис освітнього веб-квесту
Загальні відомості
1 |
Прізвище, ім'я, по батькові автора |
Переходько Зоя Петрівна |
2 |
Місце роботи, посада автора |
Опорний заклад Прислуцький НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Березнівського району Рівненської обл., Вчитель початкових класів |
5 |
Навчальний предмет (предмети) |
Основи здоров'я + читання |
6 |
Навчальна тема веб-квеста |
Піклування про здоров'я в сім'ї.(1 кл.) Родинні стосунки. Взаємодопомога членів родини.(3 кл.) Традиції збереження здоров’я в родині. (4 кл.)
|
7 |
Вікова категорія учнів, клас ( чи можливе використання іншими учнями при наявності доповнень). |
1 - 4 клас |
8 |
Назва веб-квеста |
Дружна родина |
9 |
Характеристика основної ідеї, яка лежить в основі квесту |
Класифікація веб-квеста:
У сім’ї Дружелюбових сталася біда: Злюка-Неладуха розвалила їхню родину. Дружелюбовим потрібна допомога: виконати завдання листів, щоб зняти прокляття Неладухи і знову стати щасливими.
|
10 |
Коротка анотація квесту |
У квесті гравці повинні виконати завдання 6 листів. Виконуючи завдання 1 листа, учні знайомляться з поняттями «родина», «сім’я», назвами членів родини. У листі 2 вчаться керувати своєю поведінкою, аби всім у сім’ї було добре. У листі 3 увага звертається на взаємодопомогу, взаємопітримку один одного в родині. Лист 4 – створення дерева роду. Лист 5 – Родинна читальня: читаємо вірш про сім’ю, аналізуємо, робимо висновки про взаємовідносини в сім’ї. Лист 6 – Сімейний кінозал: переглядаємо мультик, аналізуємо, робимо висновки. Виконавши завдання листів, рефлексуємо і розміщуємо фото своєї щасливої родини на Дошці. |
11 |
Мета і задачі веб-квесту |
зміцнювати родинні стосунки, вчити дбати про здоров’я в сім’ї, виконуючи спільну справу. В нашому випадку – проходячи разом квест. |
12 |
Очікувані результати (відповідно державного стандарту):
• предметні |
Учні мають навчитися - позитивно ставитись до процесу пізнання; - адекватно оцінювати власну навчальну діяльність: свої досягнення, самостійність, ініціативу, відповідальність, причини невдач; - усвідомлено, шанобливо ставитися до іншої людини, її думки; - ясно, точно, грамотно викладати свої думки в усній і письмовій мові, розуміти сенс поставленого завдання, наводити приклади; - контролювати процес і результат навчальної діяльності; - встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в своїй діяльності;
формування вміння здобувати знання, розвиток уміння аналізувати, узагальнювати отримані знання, розвиток критичного мислення, вміння співпрацювати.
Розповідати, як піклуються про здоров’я у їх родинах;
Пояснювати,що члени родини дбають один про одного у різний спосіб; Уміюти допомагати батькам та іншим членам родини, виявляти розумну ініціативу; називати родинні традиції, сприятливі для збереження здоров’я; |
13 |
Адреса сайту веб-квесту |
https://sites.google.com/view/vebkvestpsp |
14 |
Інтернет-ресурси і сервіси, які використовуються в веб-квесті |
Lиска Google (сайт, презентації, форми, таблиці, інтерактивні листи) Learningapps Thinglink Qr coder.ru сайт rebus1.com онлайн-сервіс для генерації пазлів Padlet Youtube |
15 |
У чому перевага використання форми веб-квесту перед стандартним уроком при вивченні обраної теми? |
Проходячи Веб-квест, учні в ігровій формі засвоюють навчальний матеріал, розвивають вміння самостійно здобувати знання, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати. Гра завжди мотивує дитину до пізнання, зацікавлює та веде до підвищення ефективності навчання. |