12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Оздоблення іграшки тема уроку для 6 класу

Про матеріал
Оздоблення іграшки. Вимоги до якості іграшки Мета уроку. Навчальна: ознайомити учнів з матеріалами для оздоблення іграшки,формувати уявлення про якість виробу; навчити добирати матеріал та виконувати оздоблення іграшки. Розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес, естетичні нахили учнів, сприяти розвитку, збагаченню мови, уваги, пам’яті, оволодіння основними логічними операціями. Виховна: виховувати в учнів працелюбність, почуття взаємодопомоги. Методичне забезпечення. Зразки та фото виробів, інструкційні карти швів зі зразками виконання, технологічна послідовність пошиття іграшки, фотомайстер клас виконання іграшки. Обладнання. Голки, шпильки, ножиці, швейні нитки, фурнітура; мультимедійне обладнання. Основні поняття. Фурнітура, оздоблення, вимоги до виробу. Тип уроку. Комбінований. Хід уроку. 1. Організаційний момент. Перевірка присутності учнів та їх готовності до уроку. 2. Актуалізація опорних знань. Метод «Світлофор» - на дошці вчитель з допомогою учнів складає асоціативну схему «Технологічна послідовність виконання іграшки». Якщо учень вже виконав названу дію – піднімає зелений сигнал світлофора, якщо не виконав – червоний сигнал. За сигналами вчитель оцінює ступінь виконання класом практичних завдань, коректує завдання практичної роботи для окремих груп учнів. 3. Мотивація навчальної діяльності. Майже всі зшили свої іграшки. Вони вже неповторні, бо кожна дівчинка обрала особливий матеріал для роботи, має власний «почерк» виконання швів, тощо. Але з допомогою стрічок, мережива, декоративних ґудзиків, ланцюжків та інших дрібничок можна підкреслити індивідуальність кожної іграшки, створити певний образ. Також з’ясуємо, якою має бути безпечна іграшка. 4. Повідомлення теми уроку. 5. Постановка завдань перед учнями. Учень добирає матеріали, інструменти для оздоблення іграшки; виконує оздоблення; характеризує вимоги до іграшки. 6. Вивчення нового матеріалу. 6.1. Іграшка, яку ви пошили, вже має своє призначення – у подарунок молодшій сестричці чи папі у машину, а може на поличку у власній кімнаті. В залежності від призначення іграшки акценти до вимог якості дещо зміщуються. Вимоги до якості іграшки Екологічні Гігієнічні Естетичні Функціональні Технологічні Економічні Використання екологічно безпечних матеріалів та барвників Низька пилоєм-ність легка у догляді – прання, чищення Відповід-ність естетичним нормам, уподобан-ням Міцність швів, кріплень, надійність конструкції, довговічність Простота виготовлення Доступна ціна матеріалів, Іграшки, призначенні для гри дітей, повинні бути екологічно безпечними, мало забруднюватись та легко відмиватись, всі кріплення іграшки повинні бути надійними та сама іграшка – приваблива. Батьків цікавить також вартість іграшки, а виробників – технологічність. 6.2. Навіть пошиті за однією викрійкою вироби можна урізноманітнити, надати їм індивідуальності за допомогою оздоблення – визначити стать іграшки, професійну приналежність, характер, тощо. Для цього використаємо фурнітуру - стрічки, мереживо, декоративні ґудзики, ланцюжки та інші дрібнички. (під час пояснення продемонструвати учням фотографії та іграшки) 7. Практична робота. Оздоблення м’якої іграшки. Виконується за інструкційною картою та фотомайстеркласом. 1. Учні визначають образ іграшки, обговорюють, коректують при потребі. 2. Учні добирають оздоблення для створення визначеного образу, обмінюються фурнітурою при потребі. 3. Учні обирають спосіб нашивання фурнітури, ручні стібки та строчки, виконують оздоблення іграшки. Вчитель надає учням необхідну практичну допомогу, консультацію, контролює правильність виконання роботи та дотримання учнями правил безпечної праці, збирає інформацію для оцінювання роботи учнів на уроці. 8. Підсумки практичної роботи. У ході фронтальної бесіди з’ясувати питання: • Чи отримали учні очікуваний результат? • В чому причини можливих недоліків у роботі? • Як їх усунути та уникнути в подальшому Оглянути об’єкти праці, відмітити якісні роботи, та самостійне і правильне виконання роботи учнями. 9. Підсумки уроку. Що нового узнали учні на уроці? Чому навчилися? Оцінювання учнів на уроці. 10. Домашнє завдання. Підготувати роботи до презентації. Продумати презентацію – рольову сценку, віршик, коротку розповідь. 11. Прибирання робочого місця.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Оздоблення об’ємної іграшки. Підготувала вчитель технологіїДля 6-го класу Одеської ЗОШ №43 Шилова Тетяна Євгенівна

Номер слайду 2

Об’ємні м’які іграшки це іграшки які зроблені з кількох деталей, які мають вшивні елементи, що створюють об’єм: клинці, виточки, вставки. Оздоблення- це прикраса виробу, надання естетично красивого вигляду за допомогою різних прикрас.

Номер слайду 3

Техніка безпеки під час виготовлення м’якої іграшки: Голкою працювати обережно, не підносити її до обличчя. Голку зберігати в гольнику, або в спеціальній коробці. Не вколювати голку в одяг та не залишати її на робочому місці без нитки. Шпильки зберігати в гольнику або в спеціальній коробці. Приколюючи викрійки до тканини, вістрям спрямовувати їх в один бік. Ножиці повинні мати заокруглені кінці. Не залишати ножиці на столі у розкритім положенні. Передавати ножиці слід кільцями вперед, тримаючи за зімкнуті в руці леза. Працювати можна тільки справними електричними приладами, при несправності повідомити вчителя. Вмикати та вимикати електроприлади сухими руками. Не торкатися до нагрітих частин електроприладу.

Номер слайду 4

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З ГОЛКАМИ Й ШПИЛЬКАМИ1. З чим потрібно шити аби невколотися?Вушко голки повинно впиратися у наперсток, а гострий кінець — виступати з пальців приблизно на чверть довжини голки.2. Як поводитись з голкою? Не кидайте голку. Не встромляйте її в тканину чи свій одяг.3. Де потрібно зберігати голку? Зберігайте голки і шпильки в певному місці (спеціальній коробочці, подушечці та ін.), не залишайте їх на робочому місці (столі), у жодному разі не беріть голки і шпильки до рота.4.. Чи можна використовувати голку замість шпильки? Ні.

Номер слайду 5

Оформлення іграшки складається із двох етапів:І – оформлення мордочки (виготовлення очей; приклеювання очей, носа та язика іграшки);ІІ – оздоблення всієї іграшки(оздоблення тулуба, виготовлення та пришивання капелюшка).

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Практична робота:виготовлення та приклеювання очей, носа, язика, виготовлення та пришивання капелюшка

Номер слайду 9

Інструкційна картка №1 «Оформлення мордочки (виготовлення очей; приклеювання очей, носа та язика іграшки)»1. Вирізати овал із світлого матеріалу (тканини, шкіри або клейонки). 2. Підкласти його під ґудзик чи помпон і пришити (приклеїти).3. Носик вирізати із шкіри темного кольору та приклеїти.4. Язик вирізати із шкіри червоного кольору та приклеїти.

Номер слайду 10

Інструкційна картка №2: «Оздоблення іграшки»1. Деталь круглої форми зметати швом «уперед голку» по колу та сформувати капелюшок, стягнувши нитку.2. Зметати мереживо швом «уперед голку» 2-3 мм від краю, стягнути нитку та сформувати нижню частину капелюшка.3. З'єднати обидві деталі разом з'єднувальним швом.4. Пришити або приклеїти готовий капелюшок на голову вашої іграшки.

Номер слайду 11

Відповідно до санітарно-гігієнічних вимог, через кожну годину шиття необхідно робити відпочинок на 5-10 хвилин

Номер слайду 12

Послідовність виконання шва «уперед голку»

Номер слайду 13

Домашнє завдання:1)Опрацювати конспект.2)Підготувати іграшку до презентації.

pptx
Додано
6 червня
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку