Презентація до онлайн уроку за темою "Ознайомлення з площею фігури" та закріплення знань щодо розвʼязування задач на рух.За підручником Математика 4 клас (ІІ) С. Скворцова, О. Онопрієнко
ОЗНАЙОМЛЮЄМОСЬ ІЗ ПЛОЩЕЮ ФІГУРИс. 79 - 80 Зошит для робіт з математикиуч _____ 4 – А класу. Криворізької гімназії № 9__________________№ 6 (1, 2) с. 80
Номер слайду 2
Домашня робота. Задача 5 с. 78 V= 8 м/с t = ? с V – 3 м/с S = 286м Розвʼязання1) (м/с) – V зближення;2) (с) – t руху Відповідь: за * с тварини зустрінуться.
Номер слайду 3
№ 7 с. 78 ( х : 12) х 144 = 3312 3312 144 23 х : 12 = 3312 : 144 - 288 23 х 12 х : 12 = 23 432 46 х = 23 ? 12 - 432 + 23 х = * 0 * ( * : 12) х 144 = 3312
№ 7 с. 80 36 : y > 9 9 ∙ f < 54 d: 4 < 7 y = f = d=№ 1
Номер слайду 7
ВІЗЬМІТЬ ДО УВАГИ! Пло́ща — фізична величина, що визначає розмір поверхні, одна з основних властивостей геометричних фігур. Місце, яке займає фігура у просторі.
Номер слайду 8
ВІЗЬМІТЬ ДО УВАГИ!
Номер слайду 9
№ * Довжина ділянки прямокутної форми 53 метри, а її ширина – 21 метр. Скільки метрів паркану знадобиться, щоб обгородити цю ділянку? А яка площа земельної ділянки всередині паркану?