2 клас. Дата проведення: 16.04.21
Тема. Ознайомлення з поняттям команди. Команди та їх виконавці
Мета:
Тип уроку: комбінований.
Індивідуальна робота: консультування учнів під час роботи в середовищах LearningApps та Google Chrome.
Цифровий хмарний супровід: дошка PadLet (https://goo.gl/fKDMSo)
Хід уроку
І. Організаційний момент
(Привітання учнів, перевірка готовності до уроку).
ІІ. Актуалізація опорних знань
2.1 Повторення правил техніки безпеки в комп’ютерному класі
Гра «Мікрофон» (за результатами перегляду навчальної презентації)
Вчитель. Уявімо, що предмет, який я зараз тримаю в руках, це мікрофон.
Передаючи його ланцюжком один одному, запропонуйте свій варіант завершення речення:
Гра триває до моменту, поки всі учні не висловлять свою думку.
2.2 Театр двох акторів
Вчитель. Поверніться обличчям один до одного, об’єднавшись у пари. Уявіть, що ви - два меми, актори театру пантомім. Жестами та мімікою спробуйте пояснити один одному такі поняття:
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Вчитель. Сьогодні на уроці ви ознайомитеся із поняттям - команда і виконавець. Навчимося наводити приклади команд. Отримані знання ви застосуєте на практиці, виконуючи цікаве завдання на комп’ютері.
ІV. Вивчення нового матеріалу
4.1 Розповідь учителя
Вчитель. Команда - це чіткий і короткий наказ. Наприклад: “Зачини двері”, “Підготуйся до уроку”. Оскільки ці команди для тебе є зрозумілими, то ти можеш їх виконати. В цьому випадку ти сам і є виконавцем цієї команди.
Але є команди, які зрозумілі лише обізнаним. Наприклад, команда “Віра!”, яка використовується будівельниками й означає вгору, є зрозумілою лише спеціалістам цієї галузі.
Зробимо висновок: виконавцем команд є той, хто розуміє і може виконувати ці команди. Виконавцем команд можуть бути людина, тварина, комп’ютер тощо.
4.2 Вправа “Виконавець”
Вчитель. Розгляньте малюнок і з’ясуйте, які виконавці можуть виконати такі команди:
4.3 Розповідь з елементами бесіди
Вчитель. Деякі речення можуть бути командами, а деякі - ні.
Отже, команду віддають або записують у вигляді спонукальних речень.
4.4 Робота в парах
(Для виконання вправи, потрібно 2 учасники. Завдання першого учня полягає в тому, щоб давати команди, а інший учень повинен ці команди виконати. Потім учні змінюють ролі).
Фізкультхвилинка
Встало вранці ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. |
Нумо дружно присідати, Сонечко розвеселяти. Встали – сіли, встали – сіли, Та навчаємось щосили). |
V. Практична робота
5.1 Алгоритм роботи
5. Покажіть результат роботи вчителю.
6. Закрийте браузер Google Chrome.
5. 2 Вправи для очей
1. «Жмурки». Міцно-міцно замруж очі на 5 секунд, а потім відкрий їх.
2. «Метелик». Поморгай оченятами, як махає крилами метелик – швидко і легко.
3. «Світлофор». По черзі закривай то ліве, то праве око, як блимає залізничний світлофор.
4. «Вгору - вниз». Подивися спочатку вгору, потім вниз, не нахиляючи голови.
5. «Годинник». Нехай очі дивляться то вправо, то вліво, як годинник: «тік - так». Повтори цю вправу 10 разів.
5.3 Дидактична гра “Калина”
Вчитель. Споконвіку українці любили калину. Проаналізуйте наведені речення за їх типом. Відповідно до результату аналізу визначте, номери яких речень належать до множини Команди, а які - до множини НеКоманди.
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія
Дидактична гра “Долонька”
Вчитель. Обведіть контури своєї долоні на аркуші паперу. Всередині контуру кожного пальчика упишіть відповіді на питання:
Молодці діти, ми сьогодні разом із вами активно працювали, а тепло ваших долоньок я залишу на згадку про урок, який ми і створили разом.