Конспект уроку на тему:"Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів."

Про матеріал
Конспект уроку містить різноманітні інтерактивні вправи. Мета уроку:формувати поняття алгоритму, вміння виконувати алгоритми, вміння складати прості алгоритми; розвивати логічне мислення, зорову пам’ять, творчу уяву; виховувати вміння працювати за вказівками, розвиток комунікативних здібностей.
Перегляд файлу

Тема: Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.

Мета: формувати поняття алгоритму, вміння виконувати алгоритми, вміння складати прості алгоритми; розвивати логічне мислення, зорову пам’ять, творчу уяву; виховувати вміння працювати за вказівками, розвиток комунікативних здібностей.

Хід уроку

І Організація класу

Вправа «Коло побажань»

 (діти передають один одному м’яку іграшку або м’ячик і промовляють слова побажання )

ІІ Актуалізація опорних знань 

1.Гра «Впіймай команду» (якщо учні чують команду-плескають в долоні)

-Відкрийте зошити                                    -Підійди

-Гарна погода                                            -Виконайте завдання

-Сіли!                                                         - На вулиці дощ

-Зверніть увагу!                                      - Намалюй!

-Ви снідали?                                            - Посміхнись!

2. Побудуйте речення так, щоб вони звучали як команда.

  Ми йдемо гуляти на вулицю

  Діти зірвали квітку.

 Учні виконували ранкові вправи.

3. Гра «Кому належить команда» (робота в групах)

Дітям роздають картки на яких написані команди і малюнок учня та собаки Завдання: розкласти  картки з командами на дві групи: команди, які може виконати людина; команди, які виконує тварина

Фас!                                          Відкрили зошит

Відповідайте!                         Сидіти!

Дай лапу!                                Відчини двері.

Кроком руш!                         Підійди

ІІІ Перевірка домашнього завдання.

-Отже, давайте пригадаємо, які речення можуть бути командами?

(спонукальні)

-Хто такі виконавці і хто може бути в ролі виконавця?

(комп’ютер, людина, тварина, побутова техніка )

ІV Мотивація навчальної діяльності

-Як ви гадаєте , чи достатньо однієї команди для виконавця? Чи може є такі випадки, коли потрібно виконати декілька команд? Наведіть приклад.

- З яких команд складається вказівка виконавцеві приготувати чашку чаю?

( відповіді учнів)

-Добре, ось така послідовність команд має назву –алгоритм . Про нього ми сьогодні і поговоримо.

V Сприйняття нового матеріалу

Робота з підручником c.63-64

Визначення поняття алгоритму.

Алгоритм-це послідовність команд для виконавця, спрямованих на розв’язання певного завдання.

-Зверніть увагу на те, що для того, щоб наш алгоритм був правильним, треба дотримуватися певних правил:

1.Правильний порядок дій

2.Алгоритм не повинен містити команди, яких не може виконати виконавець

3.Кожен алгоритм завершується здобуттям результату

Гра «Кухарі» (для гри потрібно каструля і всі необхідні овочі по 1 шт, можна іграшкові)

-А зараз ми з вами попрацюємо командами. Уявіть, що ви  кухарі і вам потрібно приготувати обід. Одній команді потрібно зварити борщ, а іншій команді –суп. Ваша задача: скласти алгоритм приготування борщу (супу).

(учні в групах обговорюють алгоритм приготування страви, потім по черзі називають дії, які потрібно виконати і імітують приготування страви складаючи овочі в каструлю)

VІ Фізкультхвилинка

Руханка «Скік та скок»   https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

VІІ Закріплення вивченого матеріалу

Практична робота за комп’ютером

1.Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером

2. Інтерактивна вправа

https://learningapps.org/4584435

3. Офтальмологічна пауза  «Колесо огляду»

4 Інтерактивна вправа

https://learningapps.org/5051379

VІІІ Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон»

Сьогодні на уроці я вивчив….

Я зрозумів…..

Я навчився…

Мені сподобалося…

Мене здивувало….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список літератури

1. І. В. Табарчук, Мій конспект. Інформатика 2 клас, с.41-42

2. Н. Шевченко, Інформатика. Конспекти уроків 4 клас , с.100

3. М. Корнієнко  Підручник Я досліджую світ 2 клас, ІІ ч. С.63-64

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 вересня 2021
Переглядів
4894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку