Ознайомлення з природнім довкіллям . Тема: «Зимуючі птахи»

Про матеріал
Конспект заняття з Ознайомлення з природнім довкіллям . Тема: «Зимуючі птахи» Мета: закріпити вміння дітей розпізнавати птахів нашої місцевості за зовнішнім виглядом, називати їх, звуко-наслідувати, закріпити знання про особливості зовнішнього вигляду, спосіб живлення птахів взимку, спосіб їх проживання; розвивати мислення, пам'ять, мову, увагу, пізнавальний інтерес до природи; виховувати дбайливе ставлення до зимуючих птахів. Словникова робота: голуб, синичка, ворона, горобчик, крихти хліба, насіння, зернятко, годівничка. Матеріали для заняття: годівничка, штучні птахи з паперу: голуб, ворона, синичка, горобчик; лялькові тарілочки, д.г «Заспіваємо як…», «Гостинці для птахів», «Хто прилетів», пеньок, ялинка, годівничка, чистомовка «Ми йдемо до лісу», вірш «Синичка», «Горобчик». Індивідуальна робота: активізувати малоактивних дітей. Попередня робота: д.г «Насіння для птахів», «Годівничка», «Хто прилетів», «Чим нагодуємо пташку» Хід заняття Вихователь:- Діти, я запрошую вас до зимового лісу, підемо? (відповіді дітей) - А що б було веселіше йти до лісу промовимо разом зі мною чистомовку. Чистомовка «Ми йдемо до лісу» Мо-мо-мо – ми до лісу йдемо. Рі-рі-рі – зима на дворі. Са-са-са – навкруги краса. Ас-ас-ас – гарний настрій в нас. Ли-ли-ли – ми до лісу прийшли. Д.г. «Хто прийшов до нас» Вихователь:- Хто сидить на ялинці? (горобчик) Ців-ців-ців, край вікна горобчик сів, Крильцями махає, сонце зустрічає - Де сидить горобчик? - А тут хто сидить ? (під деревом) - Де сидить ворона? - Якого кольору пір’я у ворони? - Ой, а тут хто? (синичка) Морозу не боїться маленька синиця, По сніжку стрибає, пісеньку співає. - Де сидить синичка? (на пеньку) - Якого кольору в синички животик? - А це хто тут? (голуб) - Де він сидить ? (біля пенька) (відповіді дітей) Вихователь:- А зараз ми побудемо птахами: Крильця пташки розправляють, Їх до сонця підіймають, Потім пташки полетіли На пеньочок хутко сіли. (діти сідають) Вихователь:- Відпочинимо, та пригадаємо , як співають птахи. Д.г «Не переплутай» - Як каркає ворона? (кар-кар) - Як цвірінчить горобчик? (ців-ців) - Як туркоче голуб? (гулі-гулі) - Як співає синичка? (цвінь- цвірінь) (відповіді дітей) Вихователь:- Як красиво співають птахи. Але птахи сумні, чому вони сумні? - Мабуть зголодніли! Давайте їх нагодуємо. (відповіді дітей) Д.г «Нагодуємо пташок» (годівничка) Вихователь: - Чим ми нагодуємо птахів? - Що ми насипемо в годівничку? - Що ми віднесли птахам? - Що лежить в цій тарілочці? - Чим ти годуватимеш птахів? - Що ще люблять їсти птахи? - Чим ти пригостила птахів? (відповіді дітей) ( діти приносять до годівнички зернятко, хліб, насіння ті насипають у годівничку відповідаючи на запитання вихователя ) Вихователь: - Кого ми зустріли у лісі? - Чим ми їх пригощали? - Чи добру справу ми зробили? Вихователь: - Побудемо і ми пташками - Пограємо в Р.г «Пташки літають»
Перегляд файлу

                                                                                                             Крикоця С.Г.,

                                                                                                  вихователь

                                                      Заклад дошкільної освіти№14(ясла-садок)

                                                                  м.Ізюм,Харківська область,Україна

Конспект заняття з

Ознайомлення з природнім довкіллям .

Тема: «Зимуючі птахи»

Мета: закріпити вміння дітей розпізнавати птахів нашої місцевості за зовнішнім виглядом, називати їх, звуко-наслідувати, закріпити знання про особливості зовнішнього вигляду, спосіб живлення птахів взимку, спосіб їх проживання; розвивати мислення, пам'ять, мову, увагу, пізнавальний інтерес до природи; виховувати дбайливе ставлення до зимуючих птахів.

Словникова робота: голуб, синичка, ворона, горобчик, крихти хліба, насіння, зернятко, годівничка.

Матеріали для заняття: годівничка, штучні птахи з паперу: голуб, ворона, синичка, горобчик; лялькові тарілочки, д.г «Заспіваємо як…», «Гостинці для птахів», «Хто прилетів», пеньок, ялинка, годівничка, чистомовка «Ми йдемо до лісу», вірш «Синичка», «Горобчик».

Індивідуальна робота: активізувати малоактивних дітей.

Попередня робота: д.г «Насіння для птахів», «Годівничка», «Хто прилетів», «Чим нагодуємо пташку»

Хід заняття

Вихователь:- Діти, я запрошую вас до зимового лісу, підемо? (відповіді дітей)

- А що б було веселіше йти до лісу промовимо разом зі мною  чистомовку.

Чистомовка «Ми йдемо до лісу»

Мо-мо-мо – ми до лісу йдемо.

Рі-рі-рі – зима на дворі.

Са-са-са – навкруги краса.

Ас-ас-ас – гарний настрій в нас.

Ли-ли-ли – ми до лісу прийшли.

Д.г. «Хто прийшов до нас»

Вихователь:- Хто сидить на ялинці? (горобчик)

Ців-ців-ців, край вікна горобчик сів,

Крильцями махає, сонце зустрічає 

- Де сидить горобчик?

- А тут хто сидить ? (під деревом)

- Де сидить ворона?

- Якого кольору пір’я у ворони?

- Ой, а тут хто? (синичка)

Морозу не боїться маленька синиця,

По сніжку стрибає, пісеньку співає.

- Де сидить синичка? (на пеньку)

- Якого кольору в синички животик?

- А це хто тут? (голуб)

- Де він сидить ? (біля пенька)

(відповіді дітей)

Вихователь:- А зараз ми побудемо птахами:

Крильця пташки розправляють,

Їх до сонця підіймають,

Потім пташки полетіли

На пеньочок хутко сіли. (діти сідають)

Вихователь:- Відпочинимо, та пригадаємо , як співають птахи.

Д.г «Не переплутай»

- Як каркає ворона? (кар-кар)

- Як цвірінчить горобчик? (ців-ців)

- Як туркоче голуб? (гулі-гулі)

- Як співає синичка? (цвінь- цвірінь)

(відповіді дітей)

Вихователь:- Як красиво співають птахи. Але птахи сумні, чому вони сумні?

- Мабуть зголодніли! Давайте їх нагодуємо. (відповіді дітей)

Д.г «Нагодуємо пташок» (годівничка)

Вихователь: - Чим ми нагодуємо птахів?

- Що ми насипемо в годівничку?

- Що ми віднесли птахам?

- Що лежить в цій тарілочці?

- Чим ти годуватимеш птахів?

- Що ще люблять їсти птахи?

- Чим ти пригостила птахів? (відповіді дітей)

( діти приносять до годівнички зернятко, хліб, насіння ті насипають у годівничку відповідаючи на запитання вихователя )  

Вихователь: - Кого ми зустріли у лісі?

- Чим ми їх пригощали?

- Чи добру справу ми зробили?

Вихователь: - Побудемо і ми пташками

- Пограємо в Р.г «Пташки літають»

 

docx
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
1482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку