Тема: «Одягни ляльку на прогулянку»

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування Тема: «Одягни ляльку на прогулянку» Мета: уточнити уявлення дітей про одяг, взуття; удосконалювати вміння правильно називали предмети одягу, запам’ятовувати послідовність одягання на прогулянку; розвивати увагу, пам'ять, мову, мислення дітей, виховувати бажання допомагати іншим. Словник: активізувати словник дітей різними частинами мови: іменники (зима, назва одягу, взуття), дієсловами (одягати, гуляти, вдягатися, взуватися), прикметниками (червоні, зелені, біла, м’яка, тепла, холодно. Закріпити вміння дітей вживати назву одягу, взуття. Граматика: Формувати вміння будувати речення з 3-5 слів з прикметниками. Зв’язне мовлення: закріпити вміння дітей слухати і розуміти звернену до них мову дорослого; закріпити вміння дітей називати предмети одягу та взуття, розрізняти та вживати узагальнюючи слова: одяг, взуття; закріпити вміння дітей виконувати прості словесні доручення, відповідати на прості запитання за змістом повідомлення. Звукова культура мовлення: продовжувати вчити дітей читко вимовляти приголосні звуки української мови: «ч», «н», «м», «к» . Словникова робота: одяг, взуття, Маша, лялька, колготи, штани, шапка, кофта, плаття, шарф, рукавиці, туфлі, чоботи, одягати. Матеріали для заняття: лялька, ляльковий одяг, шуба, колготи (панчохи), шкарпетки, штани, кофта, шарф, рукавички, лялькове взуття, туфлі (капці) , чоботи, стіл, стільці. Індивідуальна робота: активізувати малоактивних дітей. Попередня робота: Д.Г «Що лежить у шафі», «Одягнемо ляльку на прогулянку» Хід заняття Вихователь: Зранку у віконечко Зазирнуло сонечко Добрий день! Промінцем погладило День, що розпочався Щоб у всіх вас вдався (Стук у двері , заходить лялька) Вихователь: - Діти, подивіться, хто завітав до нас? - Як звати цю ляльку? (відповіді дітей) - Лялька Маша прийшла запросити нас на прогулянку, ті що вдягнути не знає і просить вас допомогти. - Яка нині пора року? - На вулиці тепло чи холодно? - Чи можна ляльці йти зараз гуляти в платтячку ? - Чому не можна? - Що може трапитися? (відповіді дітей) Вихователь: - Так, все вірно, на вулиці дуже холодно і дує сильно вітер. Покажемо ляльці як дує вітер. Мовленнєва гра «Пісенька вітру» Зранку вітер прилетів у-у-у! у-у-у! Мов у дудочку дудів у-у-у! у-у-у! Грався з гілочками ш-ш-ш! ш-ш-ш! Нашу ляльку налякав ш-ш-ш! ш-ш-ш! Вихователь: Вітер ляльку налякав, а ще в неї руки змерзли. Давайте погріємо наші ручки разом з лялькою. Дихальна вправа «Погріємо ручки» (Діти вдихають носиком повітря, а ротиком повільно видихають на ручки 3 рази) Вихователь: Що лежить на столику? (одяг) Що ми одягаємо спочатку? (колготки) Якого кольору колготи? Доторкніться до колгот, які вони? Що ми одягаємо на колготи? (шкарпетки) Якого кольору шкарпетки? Які шкарпетки? (шкарпетки в’язані, м’які) Куди ми їх одягнемо? Що це ми одягаємо? (штани) Якого вони кольору? В штанах ляльці буде холодно чи тепло? Куди одягнемо штани? Потім ми одягнемо … ? (кофту) Якого кольору кофта? Яка кофта? Що ми одягнемо на голову? Куди ми одягнемо шапку? Яка шапка? (тепла, в’язана) Що ще ми одягнемо ляльці? (шарф) Якого кольору шарф? Ще одягнемо шубу? Яка шуба? (велика, тепла, хутряна) Що ще у нас залишилось? (рукавички) Якого вони кольору? Куди одягнемо рукавички? Фіз-хв: Як ми будемо гуляти? (крокують) Як ми будемо плескати в долоні? Як ми будемо бігати на вулиці? Як ми будемо крокувати на майданчик? Вихователь: Що ще ми не зробили? Що ще лежить на столику? (взуття) Ми одягнемо ось це? (туфлі) Що це? (туфлі) Якого кольору? Чи можна йти гуляти в туфлях? Чому? Що це за взуття? (капці) Чи можна взимку гуляти в капцях? Чому? Що треба взути? (чоботи) Що у мене в руках? Якого кольору? Чи можна в них йти гуляти? Вихователь: А тепер вже час малята нам на дворі погуляти (діти йдуть гуляти із лялькою)
Перегляд файлу

Конспект заняття

 з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування

Тема: «Одягни ляльку на прогулянку»

Мета: уточнити уявлення дітей про одяг, взуття; удосконалювати вміння  правильно називали предмети одягу, запам’ятовувати послідовність одягання на прогулянку; розвивати увагу, пам'ять, мову, мислення дітей, виховувати бажання допомагати іншим.

Словник: активізувати словник дітей різними частинами мови: іменники (зима, назва одягу, взуття), дієсловами (одягати, гуляти, вдягатися, взуватися), прикметниками (червоні, зелені, біла, м’яка, тепла, холодно. Закріпити вміння дітей вживати назву одягу, взуття.

Граматика: Формувати вміння будувати речення з 3-5 слів з прикметниками.

Зв’язне мовлення: закріпити вміння дітей слухати і розуміти звернену до них мову дорослого; закріпити вміння дітей називати предмети одягу та взуття, розрізняти та вживати узагальнюючи слова: одяг, взуття; закріпити вміння дітей виконувати прості словесні доручення, відповідати на прості запитання за змістом повідомлення.

Звукова культура мовлення: продовжувати вчити дітей читко вимовляти приголосні звуки української мови: «ч», «н», «м», «к» .

Словникова робота: одяг, взуття, Маша, лялька, колготи, штани, шапка, кофта, плаття, шарф, рукавиці, туфлі, чоботи, одягати.

Матеріали для заняття: лялька, ляльковий одяг, шуба, колготи (панчохи), шкарпетки, штани, кофта, шарф, рукавички, лялькове взуття, туфлі (капці) , чоботи, стіл, стільці.

Індивідуальна робота: активізувати малоактивних дітей.

Попередня робота: Д.Г «Що лежить у шафі», «Одягнемо ляльку на прогулянку»

 

Хід заняття

Вихователь: Зранку у віконечко

Зазирнуло сонечко

Добрий день!

Промінцем погладило

День, що розпочався

Щоб у всіх вас вдався

(Стук у двері , заходить лялька)

Вихователь: - Діти, подивіться, хто завітав до нас?

  • Як звати цю ляльку?

(відповіді дітей)

  • Лялька Маша прийшла запросити нас на прогулянку, ті що вдягнути не знає і просить вас допомогти.
  • Яка нині пора року?
  • На вулиці тепло чи холодно?
  • Чи можна ляльці йти зараз гуляти в платтячку ?
  • Чому не можна?
  • Що може трапитися?

(відповіді дітей)

Вихователь:  - Так, все вірно, на вулиці дуже холодно і дує сильно вітер. Покажемо ляльці як дує вітер.

Мовленнєва гра «Пісенька вітру»

Зранку вітер прилетів    у-у-у!  у-у-у!

Мов у дудочку дудів     у-у-у! у-у-у!

Грався з гілочками        ш-ш-ш! ш-ш-ш!

Нашу ляльку налякав    ш-ш-ш! ш-ш-ш!

Вихователь: Вітер ляльку налякав, а ще в неї руки змерзли. Давайте погріємо наші ручки разом з лялькою.

Дихальна вправа «Погріємо ручки»

(Діти вдихають носиком повітря, а ротиком повільно видихають на ручки 3 рази)

Вихователь: Що лежить на столику? (одяг)

Що ми одягаємо спочатку? (колготки)

Якого кольору колготи?

Доторкніться до колгот, які вони?

Що ми одягаємо на колготи? (шкарпетки)

Якого кольору шкарпетки?

Які шкарпетки? (шкарпетки в’язані, м’які) 

Куди ми їх одягнемо?

Що це ми одягаємо? (штани)

Якого вони кольору?

В штанах ляльці буде холодно чи тепло?

Куди одягнемо штани?

Потім ми одягнемо … ? (кофту)

Якого кольору кофта?

Яка кофта?

Що ми одягнемо на голову?

Куди ми одягнемо шапку?

Яка шапка? (тепла, в’язана) 

Що ще ми одягнемо ляльці? (шарф)

Якого кольору шарф?

Ще одягнемо шубу?

Яка шуба? (велика, тепла, хутряна)

Що ще у нас залишилось? (рукавички) 

Якого вони кольору?

Куди одягнемо рукавички?

Фіз-хв: Як ми будемо гуляти? (крокують)

Як ми будемо плескати в долоні?

Як ми будемо бігати на вулиці?

Як ми будемо крокувати на майданчик?

Вихователь: Що ще ми не зробили?

Що ще лежить на столику? (взуття)

Ми одягнемо ось це? (туфлі)

Що це? (туфлі) Якого кольору?

Чи можна йти гуляти в туфлях? Чому?

Що це за взуття? (капці)

Чи можна взимку гуляти в капцях? Чому?

Що треба взути? (чоботи)

Що у мене в руках?

Якого кольору?

Чи можна в них йти гуляти?

Вихователь: А тепер вже час малята нам на дворі погуляти

 (діти йдуть гуляти із лялькою)

 

 

docx
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
3390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку