Ознайомлення з соціумом, логіко-математичного розвитку та художньо-продуктивної діяльності (інтегроване) Тема: « Втрачене дитинство Оленки»

Про матеріал
познайомити дітей з лялькою Оленкою, надати їм інформацію щодо імені, віку, місця проживання, до кого приїхала у наше селище; дати поняття про статус «переселенець»; викликати бажання спілкуватися з лялькою; закріпити з дітьми поняття про права дітей: право на родину, право на житло, право на навчання та право на відпочинок; закріпити вміння дітей у порядковій та зворотній лічбі в межах 6; повторити назви геометричних фігур (трикутник, квадрат, коло, ромб); продовжувати вчити реалізовувати творчий задум у створенні образу: будинок із геометричних фігур; закріплювати навички роботи з пензлем, клеєм, серветкою; розвивати мислення, мовлення, уяву; допомогти дітям подолати психологічний дискомфорт, відчути тепло, захист, опору, безпеку, зміцнити тактильний зв'язок між батьками та дітьми; виховувати почуття взаємодопомоги, людяності.
Перегляд файлу

                КЗ «Краснопавлівський ЗДО (ясла-садок) комбінованого типу»

                                Лозівської міської ради Харківської області.

 

 

 

 

 

                                            Конспект онлайн заняття

Ознайомлення з соціумом, логіко-математичного розвитку та

художньо-продуктивної діяльності (інтегроване)

Тема: « Втрачене дитинство Оленки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                Підготувала

                                                              Вихователь

                                                                    Наталія Зливка

                                        

                                                       2024р

Програмовий зміст: познайомити дітей з лялькою Оленкою, надати їм інформацію щодо імені, віку, місця проживання, до кого приїхала у наше селище; дати поняття  про статус «переселенець»; викликати бажання спілкуватися з лялькою; закріпити з дітьми поняття про права дітей: право на родину, право на житло, право на навчання та право на відпочинок; закріпити вміння дітей у порядковій та зворотній лічбі в межах 6; повторити назви геометричних фігур (трикутник, квадрат, коло, ромб); продовжувати вчити реалізовувати творчий задум у створенні образу: будинок із геометричних фігур; закріплювати навички роботи з пензлем, клеєм, серветкою; розвивати мислення, мовлення, уяву; допомогти дітям подолати психологічний дискомфорт, відчути тепло, захист, опору, безпеку, зміцнити тактильний зв'язок між батьками та дітьми; виховувати почуття взаємодопомоги, людяності.

Матеріал: лялька персона, картинки для вправи «Обійми», презентація до заняття, геометричні фігури (великий квадрат, два маленьких квадрата, великий трикутник, коло, ромб), клей, пензлик та паперові серветки.

 I. Організаційний момент.

Вихователь: Доброго дня діти, подивіться, хто заглядає нам у віконце:

Сонечка промінчик щічки лоскоче,

Доброго ранку сказати тобі хоче,

Доброго ранку! Вдалого дня!

Бажає сонечко, бажаю вам я.

Давайте привітаємося один до одного і скажемо Добрий ранок.

Діти: Добрий ранок

 

 II. Основна частина.

Вихователь: Дітки, сьогодні я Вас хочу познайомити з дівчинкою, яка буде  ходити  до нашого садочка – це дівчинка Оленка, але вона дуже сором’язлива і буде мені говорити на вушко, а я вам буду переказувати те, що вона мені сказала.

Слайд 1

Дітки, ви знаєте, що у нас в Україні йде війна. З 24 лютого 2022 року вже минуло 1000 днів: 1000 днів стійкості, 1000 днів мужності, 1000 днів єдності.

Слайд 2

Наші мужні, сміливі воїни захищають нашу країну від ворога. Деякі з них загинули у бою. Ми завжди будемо їх пам’ятати, давайте вшануємо пам'ять хвилиною мовчання.

Слайд 3 ( хвилина мовчання)

Слава нашим героям, слава Україні.

Слайд 4

Багато руйнувань залишає після себе війна: зруйновані дома, школи, садочки.

Слайд 5

Ось і  Оленка мені каже, що вона  вимушена була покинути свій дім та переїхати в наше селище, де їй буде безпечніше ніж вдома. Тому ця дівчинка  є переселенка. Вона дуже сумує за своєю сім’єю. Оленку з братиком батьки вимушені були відвезти до бабусі з дідусем, а самі залишилися жити в зруйнованому будинку.

Вихователь: Дітки, а скажіть мені будь ласка, яке право було порушено для Оленки з братиком?

Вірно, порушено право на житло та родину.

Оленка, в які ти ігри полюбляла грати вдома з друзями? Дітки. Оленка мені каже, що :

Слайд 6

Оленка: влітку, коли ще в нашому селищі було спокійно,  ми з друзями   полюбляли ходити на дитячий майданчик, який знаходився біля нашого будинку. Ми  полюбляли гратися  з м’ячем , а саме грати в футбол.

Слайд 7

Але  одного разу граючись у футбол   м’яч  покотився  в напрямку  лісосмуги, яка знаходилася неподалік ігрового майданчика. Ми з друзями побігли шукати м’яч та знайшли його під кущем.

Слайд 8

 Але на цьому наша пригода не скінчилася. Ми потрапили в небезпечну ситуацію. Біля куща, де був наш м’яч, ми знайшли небезпечний предмет-це була міна. Ми з друзями знали, що робити в такому випадку. Весь час, коли ми жили в небезпечному місці нас навчали правилам поводження при знаходженні небезпечного предмету.

Слайд 9

Ми відійшли на безпечну відстань, викликали саперів , які знешкодили міну та віддали нам нашого м’яча. Ось така пригода трапилася з нами влітку.

Вихователь: Оленка, а наші дітки також знають ці правила. Давайте разом їх повторимо.

Слайд 10

Правило №1– будь уважним! (Треба пильно дивитись під ноги та навкруги)

Правило №2 - не підходь!   (не можна підходити близько до незнайомих предметів на вулиці, парках, ігровому майданчику, в лісі, біля зруйнованих будівль.)

Правило №3 – не чіпай!

Від спалаху камери на телефоні або дзвінка міна може розірватися!  Не  можна чіпати міну руками, запалювати сірники та швидко займисті речовини поряд з міною. Це небезпечно для життя.

Правило №4 – зателефонувати знайомими дорослим, або рятівникам  та  повідомити про знахідку.

Вихователь:Дітки, Оленка мені сказала, що вона дуже сумує за своєю родиною і хоче до них повернутися.

Слайд 11-15

  1. Вправа «Обійми»

Малята, а давайте виконаємо вправу, яка називається «Обійми».

Я вам буду показувати картинки, на яких зображені дитинчата із своїми матусями, а ви за моїми вказівками будете обіймати своїх матусь, які знаходяться поруч з вами. А я буду виконувати такі дії з Оленкою.

Молодці дітки, ми з вами допомогли Оленці уявити, що вона знаходиться поруч з мамою.

А знаєте, яке її найбільше бажання, до дня Святого Миколая, вона хоче, щоб їй допомогли відремонтували будинок і вони змогли, як і раніше жити щасливою родиною.

Давайте допоможемо Оленці здійснити її мрію.

Слайд 16-19

  1. Будування будинку з геометричних фігур

Перед вами зображені геометричні фігури та камінчики, які знадобляться для фундаменту. Наш фундамент буде складатися з двох рядків, на кожному камінчику позначена цифра від 1 до 6. Перший ряд ми викладаємо цифри в порядковій лічбі, а другий ряд ми викладаємо в зворотному порядку.  Молодці, з першим завданням ми впоралися, а тепер перед вами зображені різні геометричні фігури. Вам потрібно вибрати лише ті фігури, які знадобляться нам для відбудови будинку для Оленки та її родини. Діти підбирають потрібні геометричні фігури.

  1. Аплікація будинку з геометричних фігур

Подивіться, який гарний будинок у нас вийшов. Тепер Оленка з братиком можуть повертатися до своєї родини. Кожна дитина має право на своє житло, любов та родину.

III. Підсумок.

Дітки, а з ким ми сьогодні познайомилися?

Які права було порушено стосовно Оленки?

Чим ми допомогли Оленці?

А які правила ми з вами сьогодні повторили?

Вихователь: Діти, на цьому наше заняття закінчено. Я вважаю, що воно було цікаве та пізнавальне.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Зливка Наталія
Додано
12 грудня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку