Презентація "Органи чуття"

Про матеріал

Презентація "Органи чуття"

Мета: Розвивати мовлення, сенсомоторні здібності у дітей; активізувати сенсорне сприйняття, стимулюючи аналізатори зору, слуху, дотику, нюху і смаку.Узагальнити і систематизувати уявлення дітей про основні відчуття людини: зір, слух, смак, нюх, дотик. Формувати вміння диференціювати запахи; активізувати мислення та увагу; формувати навички саморегуляції. Розвивати у дітей фантазію, пізнавальний інтерес, стабілізувати психічний стан; будувати припущення, робити висновки. Виховувати дбайливе і турботливе ставлення до свого організму.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подорож в країну відчуттів. Мета: Розвивати мовлення, сенсомоторні здібності у дітей; активізувати сенсорне сприйняття, стимулюючи аналізатори зору, слуху, дотику, нюху і смаку. Узагальнити і систематизувати уявлення дітей про основні відчуття людини: зір, слух, смак, нюх, дотик. Формувати вміння диференціювати запахи; активізувати мислення та увагу; формувати навички саморегуляції. Розвивати у дітей фантазію, пізнавальний інтерес, стабілізувати психічний стан;  будувати припущення, робити висновки.  Виховувати дбайливе і турботливе ставлення до свого організму.

Номер слайду 2

Доброго дня дітки , ви мене впізнали? Так я пес Патрон. Я допомагаю нашім захисникам знаходити взривні предмети, а ще я знаходити людей. В цьому мені допомагає мій слух ( вушка), та мій нюх ( носик). Діти, ви любите подорожувати? Сьогодні я пропоную вам відвідати місто Відчуттів. Сідайте на чарівні стільчики, які нас перенесуть в казкове  місто. Щоб відправитися в подорож, потрібно сказати, скільки органів чуття у людини і як вони називаються?

Номер слайду 3

У людини п’ять  органів  відчуттів: вуха, очі, ніс, язик, шкіра.

Номер слайду 4

Послухайте уважно та відгадайте загадку. На ніч два віконця. Самі закриваються,А зі сходом сонця. Самі відкриваються. 

Номер слайду 5

Молодці! Очі – це один з найцінніших органів відчуттів людини. Очі допомагають нам бачити. Є така приказка: «Очі – дзеркало душі». Так говорять не випадково: якщо заглянути в очі людині, можна дізнатися про її характер і настрої. Наприклад, очі можуть бути веселими, уважними. Скажіть, для чого людині потрібен цей орган?– Розрізняти колір, малювати, дивитися кіно, мультфільми і т. і.

Номер слайду 6

Я приготувала для ваших очей цікаве завдання.  Уважно подивіться і знайдіть 3  відмінності на картинках.

Номер слайду 7

Ну що наші очі знайшли відмінності у картинках?Тепер поспішаємо далі. Наступна зупинка:«Дружні пальчики» (виконується пальчикова гімнастика).

Номер слайду 8

Ви  добре потренували свої пальчики. Руки, пальці,шкіра-це орган почуття, а як називається почуття?  – Дотик. За допомогою пальців і шкіри ми можемо відчути  предмети на дотик. Наприклад пальчики можуть перевірити предмет  твердий він чи м’який, гарячий чи холодний, гладенький чи шершавий. Перевіримо чутливість ваших пальців з допомогою «чарівного  мішечка». Отже за допомогою рук, пальців і шкіри ми можемо перевірити предмети на дотик.

Номер слайду 9

Поспішаємо в дорогу далі.   Оля слухає у лісі,Як кричать зозулька,А для цього потрібніНашій Олі…(Вушка)

Номер слайду 10

За допомогою вушок ми розрізняємо різні звуки, мову людей, тварин. А тепер закрийте очі, покладіть руки на коліна.  Будьте уважні, скажіть, які звуки ви чуєте. (На проекторі звучать звуки різних тварин)-Отже ми переконалися, що наші вушка допомагають нам розрізняти різні звуки.

Номер слайду 11

Продовжуємо далі нашу подорож. Сопе, хропе, часом чхає,Сюди-туди зазирає,На морозі замерзає,Бо одежини не має.

Номер слайду 12

Ніс – це орган почуття, а як називається почуття? (Нюх). Навіщо людині нюх і як він допомагає нам у житті?З його допомогою розрізняють запахи. Проведемо експеримент: перевіримо, чи зможете ви визначити за запахом, що знаходиться в цих капсулах (з кіндера). Дидактична гра: «Відгадай за запахом». Отже, ми переконалися, що за допомогою носиків ми можемо дихати і  розрізняти запахи. – А тепер скажіть, які бувають запахи?  – Сильні і слабкі, приємні і неприємні, різкі і т. і.  – Може запах попередити  людину про небезпеку?– Можна відчути запах диму при пожежі, або коли на плиті щось підгоріло. Якщо продукти погано пахнуть – вони зіпсувалися і їх не можна їсти.

Номер слайду 13

Щоб ваші носи добре дихали, пропоную виконати дихальну гімнастику.

Номер слайду 14

Наступна зупинка – кінцева. Завжди він в роботі,Коли ми говоримо;А відпочиває,Коли ми мовчимо.

Номер слайду 15

Тепер давайте з’ясуємо навіщо нам язик? –  щоб їсти, розмовляти.– А ще,щоб відчути смак їжі. Розрізняють солодкий, кислий, солоний і гіркий смак. Смакові відчуття у всіх людей різні: одним подобається смак банана, а іншим – яблука. Деякі люблять солоне, інші – солодке. Але не все варто пробувати на смак. Наприклад, гуляючи в лісі, не можна пробувати незнайомі гриби або ягоди. Скажіть, що ще не можна пробувати на смак? (Не можна без дозволу дорослих пробувати ліки і незнайомі продукти)– Давайте пограємо. Визначте на смак, що, ви смакуєте. Дидактична гра: «Відгадай за смаком»

Номер слайду 16

Ну, що переконалися , що за допомогою язичка ми можемо не тільки розмовляти і їсти, але й відчувати смак їжі.І ось наша подорож підійшла до кінця. – Давайте згадаємо, які відчуття живуть в чарівній країні?(Зір, слух, смак, нюх, дотик.)–       Як ви думаєте, чи потрібні нам почуття?– Ви повинні берегти ваші органи відчуттів, доглядати за ними. Патрону дуже сподобалась наша подорож , тому зараз він пропонує повеселитись і потанцювати разом з ним.

Номер слайду 17

Спостереження за змінами в природі.( звернути увагу, як пахне повітря, як шумить листячко)Рухлива гра : « Підбіжи до дерева, яке я назву».2 половина дня. Сюжетно рольова гра : « Лікарня».https://www.youtube.com/watch?v=kl. Jh. EZu. QVI4

pptx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Презентації
Інкл
Додано
12 грудня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку