П'ять підказок для ефективного управління класом
Найефективнішою стратегією управління класом є проведення захопливих уроків.
Так, проведення цікавих уроків є важливим елементом хорошого загального управління класом, але цього недостатньо.
Ми живемо у світі таким, який він є, а не таким, яким би нам хотілося. Яким би хорошим учителем ви не були, не кожен урок буде цікавим для кожного учня. Мало того, що зміст або процес можуть не досягти мети, наші учні відчувають стрес як у школі, так і за її межами, що впливає на те, як вони бачать і діють у світі - як і всі ми. Якщо в учня проблеми у стосунках, або його батьки сильно посварилися напередодні ввечері, або у неї болить зуб ,не говорячи вже за обставини в яких ми всі сьогодні знаходимось в країні якій іде страшна війна — усі ці проблеми можуть вплинути на те, як учень поводитиметься в класі.
Отже, які вказівки можуть бути для довгострокової та ефективної стратегії управління класом?
Ось мої пропозиції:
1. Викладайте цікаві уроки: це не все, що вам потрібно, але це важлива частина. На щастя, це можли сьогодні .А ще про викладння цікавих уоків можливо прочитати в книжці « Допомога учням мотивувати себе» у розділі під назвою «Що є найкращим, що ви можете зробити, щоб збільшити шанси на успіх уроку ?» у вільному доступі в Інтернеті.
2. Будуйте стосунки з учнями: Дослідження за дослідженнями виявили, що хороші стосунки з учнями важливі не тільки для управління класом, але й для успішності учнів. Подумайте про це – чи є у вас більше шансів зробити те, про що вас хтось просить, якщо ви довіряєте та любите цю людину, чи якщо у вас є негативні почуття до неї/нього? Крім того, знаючи інтереси, надії та мрії учнів, легше допомогти адаптувати уроки, щоб їх зацікавити.
3. Зосередьтеся на внутрішній мотивації: забудьте про будь-яку систему балів.. Численні дослідження показують, що зовнішня мотивація є ефективною для заохочення роботи, яка є механічною, але має негативний вплив на розвиток вищого рівня та творчого мислення Підкресліть чотири якості, які, як виявили дослідники, заохочують внутрішню мотивацію:
4. Вибачтеся, коли робите помилку: я прошу вибачення, коли помиляюся, і це трапляється часто . Вчителі люди, а люди роблять багато помилок. Ми не тільки можемо розрядити напружену ситуацію, вибачившись за нашу роль у виникненні проблеми, але й можемо стати чудовим прикладом для наслідування для наших учнів у поведінці в школі та поза нею.
5. Карайте лише тоді, коли це абсолютно необхідно: будуть випадки, коли негативні наслідки є доречними. Однак було також багато випадків, коли кожна фібра мого єства хотіла покарати, але стримування і, натомість, висловлювання того, що викликали у мене дії учні, та обговорення альтернативних способів дій у майбутньому часто призводили до явно кращих рішень . Проте, коли потрібен наслідок, запрошення учнів поділитися своїми ідеями щодо відповідних покарань може значно змінити довготривалі уроки, які вони несуть із собою .