Година художника
Мета: Познайомити школярів із природнім явищем-веселкою, її кольорами; розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву; виховувати бережливе ставлення до природи та любов до праці.
Обладнання: кросворд, комп’ютер, аркуші паперу, фарби, фломастери, олівці.
Хід заняття.
І. Організаційна частина
Сьогодні ми з вами помандруємо у цікаву країну Малювання. Екскурсоводом буде, як завжди, добре відомий нам Пензлик. Ви, малюта, його вже добре знаєте.
ІІ. Основна частина
Та куди буде наша подорож – ви дізнаєтеся відгадавши кросворд
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
1 |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
2 |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
3 |
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
4 |
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
6 |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
7 |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
По горизонталі
1. Голі поля,
мокне земля,
дощ поливає.
Коли це буває?
2.Крил не має,
скрізь літає
та ще й куряву здіймає.
3. Я падаю на ваші хати.
Я білий-білий, волохатий.
Я прилипаю вам до ніг
І називаюсь просто…
4. Блакитне простирадло
Весь світ одягає.
5. Блиснула,
Зламалася,
Десь умить сховалася.
Не впіймати,
Не догнати,
Тільки одголос чувати.
6. Торох, торох, розсипався горох,
Почало світати — нема що збирати.
7. Кудись біжать булані
А поводи в них рвані,
Ні запрягти, Ні загнуздати,
Ні з батогом Їх перейняти.
По вертикали
1. Країна, якою будемо сьогодні подорожувати.
https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18
Молодці! Ви все правильно відгадали. Сьогодні з допомогою нашого друга Пензлика бу будемо створювати Веселку. А коли вона з’являється на небі?
Дійсно! Після дощика в сонячний день
А скільки кольорів має веселка?
А які?
Правильно
Сім художників
Були собі на світі сім друзів-художників, і всі семеро мешкали в одному містечку. А над тим містечком постійно висіли сірі хмари. І від них на все містечко падала велика сіра тінь. Не було видно небесної блакиті. Не було видно оранжевого сонця. Не було видно зеленого листя. Тому все, що малювали художники, було сірим. Адже вони ніколи не бачили яскравих барв.
І фарби в них були тільки сірі.
Та одного разу налетів на місто вітер і розігнав хмари. Вибігли художники на вулицю – очам не повірили:
Взяли вони сім відерок і сім пензликів та подалися у мандри. Довго блукали по світу й дивувалися всьому, що бачили. Адже, живучи в сірому місті, вони не знали, що на світі є червоний-червоний мак у зеленій траві, біла ромашка з жовтенькою серединкою; що сонечко вдень золоте, а ввечері – пурпурове…. Про все дізналися художники, все запам’ятовували. Якось піднялися вони на високу гору. Глянули вниз – усе як на долоні: і річки, і луки, і ліси… замилувалися красою художники й почали мріяти:
І тільки-но отак сказали, як у небі з’явилась барвиста веселка.
А потім зникла… але то нічого, бо коли її підуть шукати інші художники, вона знову з’явиться й подарує їм свої нові кольори. Щоб кожен зміг намалювати, що тільки забажає: червоні маки, оранжеве сонечко, жовту кульбабку, зелене листячко, блакитне небо, синій дзвіночок, фіолетову фіалку.
5. Малювання веселки
А зараз ми з вами намалюємо красиву веселку. Не забувайте, що вона має 7 кольорів
ІІІ. Заключна частина