Вікторина
Сучасні професії»
Мета: ознайомити учнів із сучасними професіями, їх значення; розвивати бажання обрати необхідну, корисну та бажану справу; виховувати шану до праці людей
Обладнання: ілюстрації до загадок
Хід заняття
І. Організаційна частина
Сьогодні ми з вами пригадаємо основні професії нашої країни, ваших батьків та подумаєте: « А ким же ви хочете стати в майбутньому?»
ІІ. Основна частина
Її давно корівки знають,
Веселим муканням стрічають.
І за її нелегкий труд
Все молоко їй віддають.
ДОЯРКА
Золоті у нього руки:
Робить зачіски й перуки,
Підстриже і пофарбує,
Гарний настрій подарує.
ПЕРУКАР
исне вчасно гальма й газ,
Відвезе усюди нас.
Для доріг він хлопець свій!
За кермом сидить…
ВОДІЙ.
Інструмен бере у руки —
Линуть чисті, ніжні звуки.
Люди кажуть: «Це талант!»
Добре грає ...
МУЗИКАНТ.
Біга пензлик по тканині,
Підкоряючись людині,
А людина творить свій.
Не повторний світ живий.
Художник
Він для кожної людини
Ліки має й вітаміни,
Прочита рецепт уважно,
Що і як робить підкаже.
Аптекар
Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує –
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури?
(лікар)
Хто одежу шиє всім:загадка про професыю швачки
І дорослим, і малим,
Дружить з голкою й тканиною,
Строчить швейною машиною.
(Швачка)
У театрі грає ролі:
Нині- вчителя у школі,
Завтра буде інша роль-
То бідняк він, то король.
Актор
Як приходимо у клас,
Там чекає він на нас.
Вчить писати і читати,
І невтомно працювати.
Вчитель
Захищати у суді всіх радий
Наш умілий ...
(Адвокат.)
Темної ночі, ясним днем
Він бореться з вогнем.
В касці, ніби воїн славний,
На пожежу поспішає...
(пожежний)
Цеглу він кладе в ряд,
Будує садок для хлопців
Не шахтар і не водій,
Будинок нам збудує...
(будівельник)
На своєму посту стоїть,
Він стежить За порядком.
Строгий сміливий офіцер.
Хто він?
(Міліціонер)
У фільмах трюки виконує,
З висоти на дно пірнає
Підготовлений актор.
Швидкий, сміливий...
каскадер
А які професії у ваших рідним мам та тат?
(Діти по черзі дають відповідь на дане запитання)
Сьогодні ви почули про багато різних професій. Подумайте, ким ви хочете стати в майбутньому. Але про це не говоріть в голос. Давайте спробуємо намалювати вашу улюблену професію. А коли малюночки будуть готові, то по черзі виходите до дошки, щоб решта учнів змогли побачити і відгадати
ІІІ. Заключна частина
Сьогодні ви великі молодці. Ми славно потрудилися на занятті. Ви пригадали важливі професії, а головне, пдумали ще раз над професією, яка вам не лише сильно подобається, а яку ви хотіли б обрати у своєму житті.