Пам'ятка педагогу інклюзивного класу

Про матеріал
пам'ятка містить в собі рекомендації вчителям, які працюютьв класах, де є діти з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Види знань, умінь і якостей, якими мають володіти вчителі для успішної роботи в інклюзивному середовищі:

 

  • розуміння інклюзії та повага до розмаїття;
  • співпраця із зацікавленими сторонами

    (в тому числі батьками й фахівцями);

  • створення позитивного соціального клімату;
  • методи викладання, які узгоджуються з принципами інклюзії;
  • планування інклюзивного навчального процесу;
  • прагнення до неперервного професійного зростання.

 

Основні завдання для вчителів, що працюють у класі з інклюзивною формою навчання:

 

  • подолати психологічний бар'єр, усвідомити, що такі діти мають рівні можливості вчитися разом з усіма;
  • застосовувати особистісно орієнтовані методи навчання з урахуванням індивідуальних особливостей дітей з ООП;
  • застосовувати стимулюючу систему оцінювання навчальних досягнень учнів;
  • прагнути допомогти дитині з ООП відчути себе частиною колективу;

    створювати позитивну атмосферу в       класному колективі.

 

138011116226928487_2

 

 

 

 

 

Комунальна установа Сумська спеціалізована школа

І – ІІІ ступенів №17, м. Суми, Сумської області

 

 

 

 

 

Пам’ятка педагогу інклюзивного навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Суми - 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
22 березня 2020
Переглядів
1034
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку