Використання ЛЄГО на уроках в початковій школі

Про матеріал
В цьому матеріалі надано розробки для предметів: "ЯДС", "Мистецтво", "Математика" з використанням ЛЄГО. Вправи підібрано з метою розвитку критичного мислення здобувачів освіти НУШ.
Перегляд файлу

Міністерство освіти України

Луганський педагогічний інститут післядипломної освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання ЛЄГО на уроках

 в початковій школі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Творчий проект

Криворотько Надії Іванівни,

слухача курсів

підвищення кваліфікації

вчителів початкових класів,

вчителя «КЗ ЛЗОШ І-ІІІ ст. №7»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сєвєродонецьк

2018 рік

 

«Давайте знайомитись!»

(Предмет «ЯДС» Тиждень «Я – школяр»

Тема дня: «Хто я? Хто мої однокласники?»)

Діти вчаться:

  Вправляти дітей у вміння з’єднувати цеглинки; розповідати про себе та свої  вподобання; створювати  позитивну атмосферу у класі та сприяти налагодженню товариських стосунків.

Основні завдання

  1. Розподілити дітей на 2 групи, розсадити на  килимки півколом.
  2. Всередині розташувати цеглинки (набори по кількості дітей)
  3. Перша дитина вибирає цеглинку будь якого кольору та називає своє ім'я.
  4. Передає  цеглинку сусідові, який  бере цеглинку  для себе і називає своє ім'я та з’єднує цеглинки одна до одної (у любій формі та послідовності).
  5. Повторити вправу. Озвучувати можна свій  настрій, улюблену іграшку тощо.

 

      Завдання і запитання:

  •  Що вийшло?
  •  На що схожа ваша фігура?
  • Скільки цеглинок використали?
  • А скільки вас?
  • Назвати імена  дівчат?
  • Назвати імена  хлопців?

 

 

«Фантастична тварина»

(Предмет «ЯДС» Тиждень: «Осінь», «Як живуть тварини восени», «Ранкове коло»)

Діти вчаться:

Розвивати у дітей конструкторські вміння, винахідливість, уяву, зв’язне мовлення  та уміння діяти за спільним планом.

Основні завдання

  1. Поділити дітей на три команди. У кожної групи картки фантастичних тварин
  2. Розташувати в колі для кожної команди набір цеглинок
  3. Побудувати із цеглинок тваринку, якої не існує на Землі

(фантастичну тваринку) (10-15 хв.)

     4. Скласти коротеньку цікаву історію про свою тваринку

         (10-15 хв.)

 Завдання і запитання:

  • Яка назва вашої тваринки?
  • Де вона може жити?
  • Чим харчується?
  • Чому вона фантастична?

 

«Кольорові башти»

(Предмет «Мистецтво»)

Діти вчаться:

 Розвивати спритність, увагу, координацію рухів; сприяти вправлянню дітей у розрізненні цеглинок за кольорами.

Основні завдання

  1. Діти відділяють цеглинки одна від одної і по домовленості вибирають одну цеглинку одного кольору

( групи по 6 осіб)

  1. По команді «почати» кожна дитина за певний проміжок часу (10 хв.) вибирає цеглинку свого кольору  і будує башту.
  2. Пропонується  побудувати башту з усієї кількості цеглин (10 хв.)групою.
  3. спробувати ще раз побудувати ставлячи сторони цеглинок ребром для стійкості башти.

 

Завдання і запитання:

  • Якого кольору ваша башта?
  • Порахуйте кількість цеглинок?
  • Побудуйте башту в групі?
  • Чому падає башта?
  • За яких умов виходить стійка башта?

 

«Чарівні лінії»

(Предмет «Математика»)

Діти вчаться:

 Вправлятися в умінні з'єднувати між собою деталі;  формувати уявлення про прості властивості ліній;  розвивати візуальну пам'ять, творчу  уяву, дрібну моторику рук, самостійності.

Основні завдання

  1. Згадати, що діти знають про лінії. Які бувають лінії (прямі, криві, ламані)
  2. Діти самостійно малюють  пряму, криву, ламану.
  3. У парах будують за допомогою цеглинок  пряму, криву, ламану.
  4. Діти    об’єднуються у групи. За певний час (10 хв.) будують пряму, криву, ламану.

 

Завдання і запитання:

  • За допомогою чого можна намалювати пряму лінію
  • Скільки цеглинок використали?
  • Чому лінія називається ламаною?
  • У кого вийшла найдовша лінія, порахуйте цеглинки.
  • Чи складно вам було побудувати лінії в команді?
  • Чому?
  • У кого найдовша?

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 березня 2020
Переглядів
1127
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку