Міністерство освіти України
Луганський педагогічний інститут післядипломної освіти
Використання ЛЄГО на уроках
в початковій школі
Творчий проект
Криворотько Надії Іванівни,
слухача курсів
підвищення кваліфікації
вчителів початкових класів,
вчителя «КЗ ЛЗОШ І-ІІІ ст. №7»
Сєвєродонецьк
2018 рік
«Давайте знайомитись!»
(Предмет «ЯДС» Тиждень «Я – школяр»
Тема дня: «Хто я? Хто мої однокласники?»)
Діти вчаться:
Вправляти дітей у вміння з’єднувати цеглинки; розповідати про себе та свої вподобання; створювати позитивну атмосферу у класі та сприяти налагодженню товариських стосунків.
Основні завдання
-
Розподілити дітей на 2 групи, розсадити на килимки півколом.
-
Всередині розташувати цеглинки (набори по кількості дітей)
-
Перша дитина вибирає цеглинку будь якого кольору та називає своє ім'я.
-
Передає цеглинку сусідові, який бере цеглинку для себе і називає своє ім'я та з’єднує цеглинки одна до одної (у любій формі та послідовності).
-
Повторити вправу. Озвучувати можна свій настрій, улюблену іграшку тощо.
Завдання і запитання:
-
Що вийшло?
-
На що схожа ваша фігура?
-
Скільки цеглинок використали?
-
А скільки вас?
-
Назвати імена дівчат?
-
Назвати імена хлопців?
«Фантастична тварина»
(Предмет «ЯДС» Тиждень: «Осінь», «Як живуть тварини восени», «Ранкове коло»)
Діти вчаться:
Розвивати у дітей конструкторські вміння, винахідливість, уяву, зв’язне мовлення та уміння діяти за спільним планом.
Основні завдання
-
Поділити дітей на три команди. У кожної групи картки фантастичних тварин
-
Розташувати в колі для кожної команди набір цеглинок
-
Побудувати із цеглинок тваринку, якої не існує на Землі
(фантастичну тваринку) (10-15 хв.)
4. Скласти коротеньку цікаву історію про свою тваринку
(10-15 хв.)
Завдання і запитання:
-
Яка назва вашої тваринки?
-
Де вона може жити?
-
Чим харчується?
-
Чому вона фантастична?
«Кольорові башти»
(Предмет «Мистецтво»)
Діти вчаться:
Розвивати спритність, увагу, координацію рухів; сприяти вправлянню дітей у розрізненні цеглинок за кольорами.
Основні завдання
-
Діти відділяють цеглинки одна від одної і по домовленості вибирають одну цеглинку одного кольору
( групи по 6 осіб)
-
По команді «почати» кожна дитина за певний проміжок часу (10 хв.) вибирає цеглинку свого кольору і будує башту.
-
Пропонується побудувати башту з усієї кількості цеглин (10 хв.)групою.
-
спробувати ще раз побудувати ставлячи сторони цеглинок ребром для стійкості башти.
Завдання і запитання:
-
Якого кольору ваша башта?
-
Порахуйте кількість цеглинок?
-
Побудуйте башту в групі?
-
Чому падає башта?
-
За яких умов виходить стійка башта?
«Чарівні лінії»
(Предмет «Математика»)
Діти вчаться:
Вправлятися в умінні з'єднувати між собою деталі; формувати уявлення про прості властивості ліній; розвивати візуальну пам'ять, творчу уяву, дрібну моторику рук, самостійності.
Основні завдання
-
Згадати, що діти знають про лінії. Які бувають лінії (прямі, криві, ламані)
-
Діти самостійно малюють пряму, криву, ламану.
-
У парах будують за допомогою цеглинок пряму, криву, ламану.
-
Діти об’єднуються у групи. За певний час (10 хв.) будують пряму, криву, ламану.
Завдання і запитання:
-
За допомогою чого можна намалювати пряму лінію
-
Скільки цеглинок використали?
-
Чому лінія називається ламаною?
-
У кого вийшла найдовша лінія, порахуйте цеглинки.
-
Чи складно вам було побудувати лінії в команді?
-
Чому?
-
У кого найдовша?