«Паперова магія» на тему: «Новорічна ялинка»

Про матеріал
розвивати творчі здібності дітей, образне мислення, естетичні почуття: форми, кольору, пропорції; вдосконалювати конструктивні здібності дітей під час роботи з паперу; закріпити вміння створювати композиції з форм, що одержали після згинання паперу різними способами. Розвивати здатність до аналізу розвитку дрібної моторики рук. Виховувати спостережливість, вміння працювати у колективі.
Перегляд файлу

 

 

                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       Звіт гуртка «Паперова магія»

                                       на тему:

                            «Новорічна ялинка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               ДНЗ №22

                                                                                                                       група ФФНМ     

                                                                                                                         вихователь:

                                                                                                                   Попелянець О. В

 

Мета: розвивати творчі  здібності  дітей,   образне   мислення,    естетичні   почуття: форми,   кольору,  пропорції;  вдосконалювати   конструктивні   здібності  дітей  під  час роботи з паперу; закріпити вміння створювати композиції з форм, що  одержали після  згинання паперу різними способами. Розвивати здатність до  аналізу розвитку дрібної моторики рук. Виховувати спостережливість, вміння працювати у колективі.

 

Матеріал: ноутбук; запис пісні «Свято наближається»; ялинка; маски ялинки; д/гра «Прикрасимо  ялинку»;    відео – презентації;    фотографії     «Новорічних іграшок»; смужки Кюїзнера;    папір, ножиці, клей; мультфільм «Маша і ведмідь».

 

 

Хід заняття:

Ігрова мотивація. Звучить   запис    мелодії   «Свято  наближається»  на    ноутбуці.

Вих.. Дуже   знайома  мелодія,  десь  я  вже  її  чула. І про яке  свято попереджає нас комп’ютер.

Організація полілогу.   Які   ви   знаєте   свята?  За  що  ви  їх   любите?   Які  свята приходять до нас взимку? Кого чекають малята у кожній оселі?

Презентація художнього твору Л. Гнатюка «Розсипа зима сніжинки»

                                             Розсипа зима сніжинки

                                             З новорічної торбинки…

                                             Ну а ми в своїй господі

                                             Хазяйнуєм недарма:

                                             Новорічні, різдвяні

                                             Йдуть до нас уже свята…

(Вихователь розсипає з торбинки паперовий сніг)

Постановка пошукової ситуації.

Вих.. А яка гостя і звідки приходить до нас, на усі новорічні свята? Так. Це ялинка! 

                                             Пухнаста, колюча, зелена,

                                             Приходить у гості до тебе й до мене.

                                             Ми будемо її прикрашати

                                             І Діда Мороза чекати,

                                             Він зайде хоча б на хвилинку

                                             І скаже: «Чудова ялинка!»

(Діти підходять до ялинки)

Вих.. Звідки ж вона до нас прийшла? Про що може розповісти? Спробуємо оживити ялинку за допомогою чарівної сніжинки.

                   Чарівна сніжинко, до малят доторкнись,

                   Дівчинка чи хлопчик на ялинку перетворись.

(Вихователь, промовляючи «чарівні слова», доторкується по черзі до кожної дитини. На кому закінчується слова – «перетворюється на «ялинку» - одягає нагрудники  ялинки.)

Розігрування вірша – діалогу М, Івенсен «Ялинка»

  • Ялинка пухнаста,

Зелена, голчаста!

 Де виросла?

  • В лісі.
  • Що бачила?
  • Лиса
  • Що в лісі?
  • Холод,

Берези голі,

Сусіди усі –

Ведмеді й зайці.

 

Створення проблемної ситуації.

Вих.. Нашій ялинці було холодно і сумно в лісі. Як її розвеселити?

(Орієнтовні пропозиції дітей: заспівати їй пісню, розповісти вірш, прикрасити іграшками, скласти подружок – ялинок.)

 

Д/гра «Прикрасимо ялинку»

Мета: розвивати вміння дітей діяти за вказівкою,

вміння орієнтуватися у просторі (вверху, внизу,

посередині). Збагатити словник назвами ялинкових

 прикрас.

(Діти прикрашають ялинку за даною вказівкою

педагога: зверху розміщуємо шари, посередині –

дзвіночки,  знизу –шишки та бурульки.)

Ігровий момент: Звучить відео повідомлення. Перегляд відео – презентації.

В нашому лісі живе ялинка.  Росте вона  край галявини в молодому лісі. А поруч ялинки ростуть  її сусіди — бе­різки та дуби. Усі вони ялинку дуже  люблять  та поважають. Шануємо і ми зелену красуню   лі­сові звірята — зайчик, лисичка, білочка. Зайчика та лисичку ялинка взимку захищала від за­метілі своїми пухнастими гілочками, а білочку годувала смачни­ми шишками.

Напередодні Нового року ми хочем прикрасити ялинку за її дружелюбність.

Але іграшок нема.

На порозі уже свято,

Гостей скоро зустрічати.

А на гілочках ялинки —

Ні гірлянди, ні сніжинки...

І ніхто, ніхто не чує,

Як ялинонька сумує

Ой, як швидко час біжить!

Любі діти допоможіть.

Вих. Як ми можемо допомогти звірятам?

Впр. «Коло думок» (діти висловлюють свої думки).

Вих.. Запрошую вас малята, до новорічної майстерні: викласти новорічну іграшку зі  кольорових смужок.

 Робота з смужок Кюїзнера.

(Діти викладають візерунки створюючи прикраси за бажанням, з власного досвіду:

 «ліхтарик», «Бантик», «Цукерка», «Зайчик»,

 «Сніжинка», «Човник» і т. д.)

Хвилинка цікавинка: – А ви знаєте, що ялинку

на Новий рік стали прикрашати дуже-дуже-дуже

давно.

Першими ялинковими прикрасами були живі

 квіти, яблуки, яйця, горіхи. кольорових 

стрічок, Згодом додалися солодощі та різдвяні 

свічки. Кожна новорічна іграшка щось  символізує:

  • Свічка – духовний світ;
  • овочі і фрукти - родючість в прийдешньому році;
  • дзвіночок - оберіг, що захищає від темних сил;
  • яйце – життя;
  • фігурні пряники і печиво – достаток.

 Пройшов час і почали виготовляти іграшки зі скла,

 паперу, пластика тощо.

Вих.. Але Новий рік не настане, поки ми не виготовимо

новорічних іграшок для звірят. Пропоную вам переглянути  які бувають новорічні іграшки.

Презентація «Новорічних іграшок»

(Діти переглядають фотографій., називають ялинкові прикраси.)

 

Артикуляційні вправи «Новорічна іграшка»

Мета: сприяти зміцненню артикуляційних м’язів.

                                 Новорічними іграшками милуємось,

(Діти широко відкривають рот, як під час вимовляння звука (а), виконують тривалий видих.)

                                 Всміхаємося, від душі радіємо,

(Розтягують губи у посмішку, подумки вимовляючи звук (і), повторюють тривалий видих.)

                                 Їх красі так щиро ми дивуємось,

(Округляють губи, як при вимові звука (о), знову повільно видихаючи.)

                                 Щоб рік Новий настав скоріше, мріємо.

(Стуляють розслаблені губи, закривають ротик.)

Вихователь: – Отже, я запрошую вас до нашої художньої майстерні. Пропоную вам виготовити новорічні іграшки. Ось погляньте, яка вона гарна. (Розгляд зразка)

Показ та пояснення.

  – Перед початком роботи нам слід добре підготувати свої пальчики.

Пальчикова вправа «Новорічна ялинка»

                                       Ми ялинку наряджали

                                      (Потягування на носках)

                                       Іграшки вгорі чіпляли.

                                      (Стрибки з піднятими руками.)

                                      Обважніли гілочки,

                                      (Махи руками.)

                                      Загойдались іграшки,

                                      (Обертання руками.)

                                      Задзвеніли: день – день –день.

                                      (Оплески)

                                       Ось він, новорічний дзвін!

                                      (Оплески внизу, вгорі, зліва, справа.)

 

Самостійна робота дітей.

Діти виконують роботи за столами під музичний

супровід.

Готові роботи вивішуються на ялинку.

Промовляння чистомовок:

               Вий – вий – вий - На порозі Рік Новий

               ми – ми – ми – іграшки робили ми

               Ни – ни - ни – дуже гарні вони

               ку – ку  – ку  – прикрашали ми ялинку

              ли – ли – ли - Щоб усі  раділи.

Вихователь.  – Які прекрасні новорічні іграшки

ви виготовили! Ми їх потім складемо в коробку і

 відправимо лісовим звірятам, адже скоро Новий рік.

 І на нас чекають цікаві події та сюрпризи. У мене

 для вас теж є подарунок. Пропоную подивитись

 ваш улюблений мультфільм «Маша і ведмідь»

 

                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 вересня 2021
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку