«Педагогічна діяльність спрямована на забезпечення якості освітнього процесу»

Про матеріал
Однією зі складових успіху є здоров’я– дорогоцінний дар, яким наділяє людину природа. «Здоров’я - не все, але без здоров’я - нічого» на думку Сократа. Значно легше здоров'я втратити, ніж його відновити. Проблема здоров'я дітей сьогодні як ніколи важлива. Діти приходять до школи не просто вчитися, а вчитися добре. І дуже важливо з перших днів створити їм такі умови, щоб це бажання не згасло. Тому треба прагнути, щоб кожен вихованець повірив у свої можливості, радів дзвінку на урок, зустрічі з учителем, і найголовніше щоб було бажання вчитися. Тільки за таких умов учень зростатиме духовно і розумово. Саме тому ми вчителі, постійно впроваджуємо в навчально-виховний процес здоров'язберігаючі освітні технології.
Перегляд файлу

Виступ на засідання педагогічної ради

Вчитель початкових класів

Тема  «Педагогічна діяльність спрямована  на забезпечення якості освітнього процесу»

Однією зі складових успіху є здоров’я– дорогоцінний дар, яким наділяє людину природа. «Здоров’я - не все, але без здоров’я - нічого» на думку Сократа. Значно легше здоров'я втратити, ніж його відновити.

Проблема здоров'я дітей сьогодні як ніколи важлива. Діти приходять до школи не просто вчитися, а вчитися добре. І дуже важливо з перших днів створити їм такі умови, щоб це бажання не згасло. Тому треба прагнути, щоб кожен вихованець повірив у свої можливості, радів дзвінку на урок, зустрічі з учителем, і найголовніше щоб було бажання вчитися. Тільки за таких умов учень зростатиме духовно і розумово. Саме тому ми вчителі, постійно впроваджуємо в навчально-виховний процес здоров'язберігаючі освітні технології.

У нашому навчальному закладі питанню здоров’язбереженню приділяється велика увага, це не лише тематичні тижні, місячники, це постійна система роботи і заходів: вітамінні перерви, тематичні дні, кольорові тижні,  це застосування методики Базарного –конторки, це танцювальні перерви, це вправи для очей, це релаксуючі заходи, це квартування класних кімнат, прогулянки на свіжому повітрі, руханки, дні здоров'я та туристичні походи;

тощо.

Здоров'язберігаючі технології не є чимось невідомим, таємним, чудодійним. Здоров’язберігаюча технологія – це сприятливі умови навчання дітей у школі. Грамотно складений розклад уроків, сприятливий мікроклімат у класі, адекватність вимог та методик, збалансованість навчального і фізичного навантаження, використання на уроках та на перервах прийомів рухової активності, нейтралізації стресів, зв'язок навчального матеріалу з життям - це повсякденна діяльність вчителя. Напрямки реалізації здоров’язберігаючих технологій: фізкультхвилинки, руханки, музикотерапія; кольоротерапія, арт – терапія, аромотерапія аромолампи);Масажні мішечки; дерев’яні тренажери для ніг; вправи на дихання;цікаві перерви; заняття на свіжому повітрі; казко терапія; пальчикова, дихальна гімнастика; нейрогімнастика; вправи – енергізатори; ігротерапія;психорегулюючі вправи; вправи для психо-емоційного розвантаження; психологічні ігри; вправи для гармонізації півкуль кори головного мозку ; LEGO; релаксації Джекобсона ( зняття стресу)

 Отож, наша педагогічна діяльність спрямована  на забезпечення якості освітнього процесу і використання здоров'я зберігаючих технологій на уроках є невід’ємною частиною. Пропонуємо вам деякі практики ,які ми вчителі застосовуємо на своїх уроках.

Вправа 1

Пропоную вашій увазі тест « Стан нервової системи»

9 запитань

 + якщо «так»

– якщо ваша відповідь «ні» або якщо хочете відповісти «так», то фарбуйте червоним, а якщо «ні» - то зеленим.

1. Чи гримаєте ви дверима, коли незадоволені або розсерджені виходите з кімнати?

2. Чи дратують вас речі, що розставлені по кімнаті, і які ви постійно зачіпляєте,

проходячи повз них?

3. Чи втрачаєте ви контроль над собою в диспуті з іншими?

4. Чи перериваєте співрозмовника під час

розмови?

5. Чи розмахуєте руками під час розмови?

6. Ви не можете втримати кінчиками пальців аркуш паперу так, щоб він не тремтів?

7. Чи говорите іноді ви самі з собою?

8. Чи можуть вас образити незначні дрібниці?

9. Чи довго ви не можете заснути ввечері?

Інтерпретація:

• Якщо на всі запитання ви відповіли «так», про що сигналізує червоний колір, знайте,ваше нервове напруження переходить за межі.

• Якщо ви відповіли «так» 7 разів - помітна тенденція «жити на нервах», що до гарних наслідків не приведе.

Якщо серед ваших відповідей все таки переважає відповідь «ні» -, чи зелений колір, і тільки три так(три +) то можете вважати свою нервову систему в порядку.

Чарівна коробка

Це творчий спосіб розвитку впевненості в собі й _підвищення самооцінки.

Запитайте  «Як ти думаєш, хто найдивовижніша людина у світі?

• дочекайтеся відповіді і скажіть, Що чарівна коробка дасть їй відповідь на це

питання;

• запитайте що вона очікує побачити в коробці, і дозвольте їй зазирнути

всередину.

Після цього запитайте дитину, що вона відчуває, зазирнувши в коробку. Дитина може сказати, щовона зрозуміла, що кожна людина унікальна і в чомусь талановита.

Підсумок

Легенда  «Все в твоїх руках»

Послухайте легенду і подумайте: чого вона нас навчає? «Колись у давньому Китаї жив дуже розумний, але пихатий мандарин. Весь день він приміряв одяг та теревенив зі слугами про свій розум, згадував давню зустріч з імператором. Так минали дні, роки... Аж ось пішла по всій країні чутка, що неподалік кордону з'явився мудрець, розумніший від усіх на світі. Дійшло це і до нашого мандарина. Дуже розлютився він: «Хто може називати якогось там ченця найрозумнішою людиною у світі?!» Але вигляду нікому не подав, а запросив мудреця до себе у палац. Сам надумав обдурити ченця: «Я візьму в руки метелика, сховаю його за спиною і запитаю, що в мене в руках: живе чи мертве. І якщо чернець скаже, що живе - я роздушу метелика, а якщо мертве - я випущу його...» І ось день зустрічі. У пишній залі зібралося багато людей, усім хотілося подивитися на двобій найрозумніших людей у світі. Мандарин сидів на високому троні, тримав за спиною метелика і нетерпляче чекав ченця. Аж ось двері прочинилося, і до зали увійшов невисокий худорлявий чоловік. Він прямував до мандарина і сказав, що готовий відповісти на будь - яке його запитання. І тоді, криво посміхаючись, мандарин промовив: «Скажи - но мені, що я тримаю у руках: живе чи мертве?». Мудрець трохи подумав, усміхнувся і відповів: «Усе в твоїх руках!». Збентежений мандарин випустив метелика, і той полетів, радісно тріпочучи своїми яскравими крильцями».

- Чи так само і у вашому житті все залежить від вас?

 

 

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку