Педагогічне портфоліо вчителя англійської мови

Про матеріал
Педагогічне портфоліо вчителя англійської мови із проблемою , над якою працюю, темою самоосвіти
Перегляд файлу

Портфоліо

 вчителя англійської мови

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\лондонs.jpg

 

 

 

 

Фон для телефона: Лондон, рисунок, Англия, городОсновні відомості:

Дата народження:

Посада: вчитель англійської мови

Освіта:

-

-

Педагогічний стаж:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скачать обои осень, небо, листья, облака, мост, река, фон, Англия, Лондон,  здания, желтые, Великобритания, Темза, Биг-Бен, архитектура,  Вестминстерский дворец, раздел город в разрешении 640x1136 

 

 

 

 

Моє кредо:

Тільки співпраця учителя з

учнем здолає бар’єри

і дасть

результат.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мій повсякденний девіз:

 

Тільки співпраця учителя з

учнем здолає бар’єри

і дасть

результат.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\учні69.jpg

 

 

 

Моє педагогічне кредо

 

«Поважай і розумій дитину, тоді  вона відповість тобі тим же»

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\учніііі.png

 

 

 

 

На своїх уроках розвиваю

8 інтелектуальних здібностей учнів:

*Розкутість, невимушеність;

*Гнучкість, мислення, здатність змінити свою думку;

*Оригінальність, нестереотипність;

*Точність у відпрацьовуванні кожної деталі;

*Цікавість;

*Швидке орієнтування у  складній ситуації;

*Уява і фантазія;

*Почуття комфорту поміж складного і незвичного.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\depositphotos_124489336-stock-illustration-teacher-and-students-in-classroom.jpg

 

Методична проблема, над якою працюю:

Сучасні методи викладання англійської мови. Використання ІТ технологій на уроках англійської мови

Фахова тема:

Використання інформаційно-комунікаційних технологій, як шлях підвищення пізнавальної активності учнів на уроках англійської мови.

IMG_20210218_105707_1.jpg

 C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\англійська  карртин.jpg

 

Інформаційні технології – вимога сьогодення, що дає можливість створити суспільство, що засноване на знаннях. Вони стрімко увірвалися в усі сфери нашого життя, стають такою ж реальністю, як телефонний зв'язок чи подорожування літаком і спрощують спілкування та співробітництво. Суспільство, яке дбає про своє майбутнє, має усвідомити колосальні можливості, привнесені новими інформаційними технологіями та навчитися грамотно застосовувати їх насамперед в освіті.

«Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, окрім усього іншого, є обов’язковою передумовою формування інформаційного суспільства у широкому розумінні», – зазначив Василь Кремень

Нам доводиться навчати нове покоління дітей, які з народження оточені різною сучасною технікою, люблять і вміють користуватись нею, тому їм легше поринути в процес навчання, якщо вчитель говорить до них «їхньою мовою», даючи можливість показати учням свої знання не тільки в нашому предметі, а й показати себе у володінні технічними засобами, а також проявити художній хист

 

 

 

 

 

Практичний досвід викладання англійської мови свідчить про те, що на сучасному етапі навчання іноземних мов значну увагу необхідно приділяти застосуванню мультимедійних технологій, у яких одночасно використовують тексти, графіку, відеоматеріали, звукові ефекти, анімацію. Все це є сукупністю аудіо та візуальних ефектів разом з інтерактивним програмним забезпеченням, які впливають на емоційні та понятійні сфери, сприяють більш ефективному засвоєнню мовного матеріалу. Поєднання візуального зображення, тексту і звукового супроводження надає можливість для комплексного розвитку навичок мовної діяльності учня під час вивчення іноземної мови . Загальновідомо, що ефективність навчання збільшується у разі використання наочних ілюстрацій, а мультимедійні засоби об’єднують відео-, аудіо-матеріали, ілюстрації, таблиці тощо на одному носії

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\завантаження.jpg

 

 

 

 

 

Також зазначимо, що Інтернет природно увійшов у життя людей і є одним з найефективніших засобів, що допомагають значно урізноманітнити процес навчання і ефективно здійснювати головну мету в навчанні іноземних мов — оволодіння іншомовним міжкультурним спілкуванням через формування й розвиток міжкультурної комунікативної компетенції. На уроках англійської мови за допомогою комп’ютера можливо вирішувати цілу низку дидактичних задач, а саме

формувати навички і уміння читання, використовуючи безпосередньо матеріали інтернет-мережі різного рівня складності;

вдосконалювати уміння аудіювання на основі аутентичних звукових текстів, пісень, кіно-епізодів; вдосконалювати уміння писемного мовлення, поповнювати свій словарний запас (як активний , так і пасивний) лексикою сучасної іноземної мови, яка відображує певний етап розвитку культури народу, соціальний і політичний устрій суспільства;

  збагачувати школярів культурологічними знаннями, які включають в себе мовленнєвий етикет, особливості поведінки різних народів в умовах спілкування, особливостей культури та традицій країни, мова якої вивчається;

вдосконалювати знання з граматики за допомогою виконання тестів у режимі online;

  формувати стійку мотивацію пізнавальної діяльності учнів на уроках;

формувати навички глобального мислення

прививати потребу у використанні англійської мови з метою справжнього спілкування.

http://enjoy-the-english-land.wikispaces.com/file/view/ENGLISH_IS_FUN.jpg/160839569/ENGLISH_IS_FUN.jpg

 

 

Для реалізації всіх цих задач у своїй педагогічній діяльності я використовую наступні комп’ютерні програми Microsoft Word, Microsoft Power Point, Mozilla Firefox, Windows Media Player, також платформу Google Class та Google Meet, Viber, додаток Youtube під час дистанційного навчання.

 На своїх уроках для здійснення наглядної підтримки процесу навчання здебільшого застосовую освітній потенціал мультимедійних презентацій. Вони відрізняються за видами мовленнєвої діяльності (навчання читанню, письму, аудіюванню), за аспектами мови (лексика, граматика, фонетика), а також за видами опор (змістова, смислова, вербальна, ілюстративна). Мультимедійні презентації використовуються при введенні та закріпленні лексичного, граматичного, країнознавчого матеріалу, у якості опор при навчанні монологічного та діалогічного мовлення. Використання презентацій сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу, завдяки використанню анімації з’являються можливості виділення найбільш значущих елементів за допомогою кольору, шрифту, додавання фотографій, схем, таблиць.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\завантаження (1).jpg

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 січня
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку