П’ятигірський ліцей
Тетіївської міської ради Київської області
Педагогічний б р и ф і н г –
Б – баланс
РИ – ритм
Ф – факт
І – інформація
Н – новація
Г – голос
\
Педагогічний брифінг
Перспективи розвитку закладу освіти
в контексті інноваційних змін в освітній галузі
Директор
Єншина Наталія
2020 рік
Особливості проведення брифінгу
Підготовка до педагогічного брифінгу
При проведенні педагогічного брифінгу поєднуємо саму технологію брифінгу з такими інтерактивними формами як робота в групах, робота у великій групі, вправами для релаксації.
Підготовка до брифінгу триває 3-4 дні. За цей час педагогам надсилається інформація щодо його проведення у формі прес-релізу ( інформаційний бюлетень про певні події, що передбачаються (англ. press ... ) із зазначенням теми та основних аспектів, які мають бути висвітлені.
P. S. Прохання до колег принести декілька фото з літньої відпустки, щоб створити колективний колаж ( з окремих фотознімків колективне фото) «Літній колаж. Наша відпустка».
Паралельно персонально можуть бути запрошені представники органів місцевого самоврядування.
Методика проведення:
І БЛОК
Спікер (керівник закладу освіти) готує короткий виступ
( мультимедійну презентацію). Якщо виникає необхідність у висловлюванні
різних думок або підкресленні одностайності щодо певної позиції, на брифінгу можуть виступати кілька представників (заступники директора, завідувач філії). В такому разі головною є перша доповідь, що розкриває тему, задає тон сприйняття інформації, решта ж виступів доповнюють її, тим самим підкреслюючи одностайність.
( 20 хвилин)
ІІ БЛОК
Бліц – запитання присутніх до спікерів.
Заздалегідь обирають модератора – особу, що забезпечує, щоб кожна людина, яка бажає поставити запитання була почута.
( 10 хвилин)
ІІІ БЛОК
Колектив поділяється на групи (3-4), в залежності від кількості обговорюваних питань. Сформулювавши завдання щодо питань модератор пропонує підгрупам обговорити його. Кожна група обирає протоколіста
( записує важливі думки, ідеї під час обговорення) та спікера (виступає від групи із ). Всі педагоги мають бути готовими до змістовного обговорення ( за 3-4 дні перед початком заходу вчителі знайомляться з питаннями, які будуть винесені на брифінг, опрацьовують літературу з даної проблеми).
( 30 хвилин)
ІV БЛОК
Робота у загальній групі.
Вправи:
( 15 хвилин)
ТЕМА: Перспективи розвитку закладу освіти в контексті інноваційних змін в освіті
МЕТА: накреслити основні орієнтири розвитку закладу освіти на новий навчальний рік; обговорити важливі аспекти розвитку ліцею; працювати над зміцненням позитивного психологічного мікроклімату в колективі
Тривалість: 1год – 1 год 20 хв
Пропоновані аспекти для обговорення
Реформа НУШ в дії.
Завдання для групи: визначте, на вашу думку, позитивні ( + ) та негативні (– ) сторони впровадження НУШ
Інклюзивна освіта: рівні можливості – рівні права
Завдання для групи: визначте, на вашу думку, позитивні моменти впровадження інклюзивного навчання в закладі освіти і труднощі на шляху впровадження
Якісне харчування – здорові діти
Завдання для групи: що, на вашу думку необхідно для організації в закладі освіти повноцінного якісного харчування дітей, складіть нове шкільне меню (тижневе) з точки зору дитини.
Створення комфортного освітнього середовища
Завдання для групи: які кроки, на вашу думку, необхідно зробити для створення в закладі комфортного освітнього середовища
Групи по черзі представляють результати своєї роботи
Робота у загальній групі
Вправа «Педагогічна валіза» ( що необхідно взяти з собою в «подорож» - в новий навчальний рік, а що просто «викласти», щоб не переобтяжувати себе) запропонована для мотивації вчителя до роботи, запобігання емоційному вигоранню педагогів, позитивного настрою.
На магнітній дошці чи стенді розміщуємо малюнок валізи, педагоги на кольорових стікерах позначають свої креативні ідеї, цілі, задуми на новий навчальний рік та прикріплюють їх на малюнок). В кінці навчального року «розберемо» нашу валізу і проаналізуємо, чи здійснилися наші сподівання, чи потрібні «речі» ми взяли у «подорож».
Вправа «Шоко-Смак» ( мікрофон) для створення позитивного настрою, зміцнення психологічного мікроклімату в колективі,
добре вплине на адаптацію до робочих буднів.
Присутні вчителі по черзі беруть з цукерниці шоколадну цукерку і діляться приємним спогадом з літнього відпочинку, починаючи словами « Мій приємний спогад пов'язаний з ….»
( Цікава ситуація, зустріч, прочитана книга, щасливий день, здійснення давньої мрії, незабутня подорож, найбільший успіх ваш, ваших учнів, власних дітей, кращий фільм, пам’ятний вікенд, ваша перемога тощо )
Вправа «Літній колаж. Наша відпустка».
(зібране з фотознімків, які принесли бажаючі, колективне фото). На тлі малюнка розміщуємо фотознімки.
Це нагадає присутнім про незбутні дні літньої відпустки, подарує чудовий настрій, дасть колективу заряд позитиву.