Річний план роботи асистента вчителя

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя. Організаційна та навчально – корекційна робота. Співпраця з учителями - «предметниками», логопедом, психологом. Робота з батьками та громадськістю. Методична та самоосвітня робота. Робота з документацією. Аналіз проведеної роботи.
Перегляд файлу

Дата

Організаційна та навчально – корекційна робота

Співпраця з учителями - «предметниками», логопедом, психологом

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

 

Робота з документацією

Аналіз проведеної роботи

Вересень

Відвідування уроків згідно затвердженого розкладу, допомога учневі в опрацюванні навчального матеріалу, співпраця з учителем.

 Співпраця з учителем на уроках та позаурочний час. Бесіда з психологом про емоційний стан учня. Бесіда з логопедом, щодо звуковимови учня.

Знайомство з батьками. Консультування батьків про розробку індивідуальних навчальних програм. Узгодження з батьками індивідуальної програми розвитку.

Ознайомлення з посадовою інструкцією та з педагогічною літературою

Складання розкладу уроків та графіку роботи. Участь у розробці індивідуальних навчальних програм.  Розробка річного плану роботи. Ведення щоденнику спостережень

 

Жовтень

Відвідування уроків згідно затвердженого розкладу. Формування у учня  образного мислення, уваги, пам’яті, дрібної моторики.

 

Співпраця на уроках з учителем, співпраця з логопедом, психологом.

Проведення анкетування батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально – виховної роботи

Ведення документації асистента вчителя. 

 

Листопад

Відвідування уроків згідно затвердженого розкладу. Допомога учневі з виконанням завдань

Бесіди з учителем про досягнення учня в навчанні.

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою

Ведення документації асистента вчителя. 

 

Грудень

Відвідування уроків, складання різних карток, схем для дітей з ООП. Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультації для батьків.

Організаційна робота з батьками.

Бесіда з батьками про правила поведінки на канікулах.

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Ведення документації асистента вчителя.

 

Січень

Відвідування уроків, мотивація учня до навчання. Проведення бесід різної тематики. Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери. Розвиток  навичок співпраці та уміння  працювати за зразком.

Співпраця на уроках та в позаурочний час з учителями. Бесіди з логопедом та психологом. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу.

Співпраця з батьками та громадськістю.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Моніторинг навчальної діяльності учня за І семестр. Перегляд та доповнення ІПР.

 

Лютий

Відвідування уроків згідно розкладу. Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії.

 

Співпраця на уроках із класним керівником, практичним психологом, учителем-логопедом.

Консультації для батьків.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

Ведення основної документації асистента вчителя.

 

Березень

Розвиток  навичок співпраці та уміння  працювати за зразком.  Адаптація/Модифікація завдань для учня.

Співпраця з учителями ( класним керівником та вчителем «предметником».

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою.

Ведення основної документації асистента вчителя.

 

Квітень

Відвідування уроків згідно розкладу, допомога дітям з ООП в опрацюванні різного навчального матеріалу. Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.

Бесіди з логопедом про успіхи учня. Співпраця з учителем-«предметником»

Бесіди з батьками про успіхи дитини.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Ведення основної документації асистента вчителя.

 

Травень

Відвідування уроків, допомога дітям з ООП у виконанні завдань. Підвищення мотивації учня до навчання. Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Моніторинг навчальних досягнень учня.

Співпраця на уроках та в позаурочний час з учителями. Бесіди з учителем-логопедом та практичним психологом. Аналіз проведеної роботи на кінець навчального року. Засідання КППС.

Бесіди з батьками про проведену роботу з дитиною на кінець навчального року.

Самоосвітня робота.

Ведення основної документації асистента вчителя. Аналіз проведеної роботи, внесення даних до ІПР.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
11 березня 2023
Переглядів
306
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку