Дата |
Організаційна та навчально – корекційна робота |
Співпраця з учителями - «предметниками», логопедом, психологом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Аналіз проведеної роботи |
Вересень |
Відвідування уроків згідно затвердженого розкладу, допомога учневі в опрацюванні навчального матеріалу, співпраця з учителем. |
Співпраця з учителем на уроках та позаурочний час. Бесіда з психологом про емоційний стан учня. Бесіда з логопедом, щодо звуковимови учня. |
Знайомство з батьками. Консультування батьків про розробку індивідуальних навчальних програм. Узгодження з батьками індивідуальної програми розвитку. |
Ознайомлення з посадовою інструкцією та з педагогічною літературою |
Складання розкладу уроків та графіку роботи. Участь у розробці індивідуальних навчальних програм. Розробка річного плану роботи. Ведення щоденнику спостережень |
|
Жовтень |
Відвідування уроків згідно затвердженого розкладу. Формування у учня образного мислення, уваги, пам’яті, дрібної моторики.
|
Співпраця на уроках з учителем, співпраця з логопедом, психологом. |
Проведення анкетування батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально – виховної роботи |
Ведення документації асистента вчителя. |
|
Листопад |
Відвідування уроків згідно затвердженого розкладу. Допомога учневі з виконанням завдань |
Бесіди з учителем про досягнення учня в навчанні. |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою |
Ведення документації асистента вчителя. |
|
Грудень |
Відвідування уроків, складання різних карток, схем для дітей з ООП. Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультації для батьків. Організаційна робота з батьками. Бесіда з батьками про правила поведінки на канікулах. |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Ведення документації асистента вчителя. |
|
Січень |
Відвідування уроків, мотивація учня до навчання. Проведення бесід різної тематики. Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери. Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. |
Співпраця на уроках та в позаурочний час з учителями. Бесіди з логопедом та психологом. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу. |
Співпраця з батьками та громадськістю. |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. |
Моніторинг навчальної діяльності учня за І семестр. Перегляд та доповнення ІПР. |
|
Лютий |
Відвідування уроків згідно розкладу. Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії.
|
Співпраця на уроках із класним керівником, практичним психологом, учителем-логопедом. |
Консультації для батьків. |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. |
Ведення основної документації асистента вчителя. |
|
Березень |
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Адаптація/Модифікація завдань для учня. |
Співпраця з учителями ( класним керівником та вчителем «предметником». |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою. |
Ведення основної документації асистента вчителя. |
|
Квітень |
Відвідування уроків згідно розкладу, допомога дітям з ООП в опрацюванні різного навчального матеріалу. Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. |
Бесіди з логопедом про успіхи учня. Співпраця з учителем-«предметником» |
Бесіди з батьками про успіхи дитини. |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. |
Ведення основної документації асистента вчителя. |
|
Травень |
Відвідування уроків, допомога дітям з ООП у виконанні завдань. Підвищення мотивації учня до навчання. Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Моніторинг навчальних досягнень учня. |
Співпраця на уроках та в позаурочний час з учителями. Бесіди з учителем-логопедом та практичним психологом. Аналіз проведеної роботи на кінець навчального року. Засідання КППС. |
Бесіди з батьками про проведену роботу з дитиною на кінець навчального року. |
Самоосвітня робота. |
Ведення основної документації асистента вчителя. Аналіз проведеної роботи, внесення даних до ІПР. |
|