ЗМІСТ СПІВПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ ТА АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ

Про матеріал
ЗМІСТ СПІВПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ ТА АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ. Обов’язки вчителя Спільна робота вчителя та асистента вчителя. Обов’язки асистента вчителя.
Перегляд файлу

 

 

ЗМІСТ СПІВПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ ТА АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ

 

Обов’язки вчителя

Спільна робота вчителя та асистента вчителя

Обов’язки асистента вчителя

Оцінювання. 

Оцінити навчальні потреби на основі даних про клас та про учнів, у тому числі з ЗПР ( класний керівник та вчитель предметник)

Обговорити можливості учня з ЗПР, його сильні та слабкі сторони. Відвідувати зустрічі зі складанням ІНП, ІПР.

Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку учня з ЗПР. Відвідувати зустрічі зі складанням ІНП,  ІПР.

Розробка програми.

Розробити індивідуальну навчальну програму на основі робочого плану та індивідуальних освітніх потреб учня.

Обговорити бажані результати для учня. Обговорити освітні, поведінкові та емоційні цілі. Участь у розробці ІНП, ІПР учня із ЗПР.

Брати участь у розробці індивідуальних навчальних програм та програми розвитку для учня з ЗПР. Оновлювати інформацію про учня в ІНП, ІПР.

Планування.

Планувати роботу на уроці та підбирати ресурси. Вибирати належний вид роботи згідно з ІНП. Визначити пріоритети.

Обговорити підготовку матеріалу та його зміну з огляду на потреби учня.

Допомогти у доборі та складанні матеріалів у розробці візуальних засобів.

Спостереження.

Розробити чітку систему організації навчально – виховного процесу, працювати відповідно до розробленої системи.

Обговорити досягнення учня. Обговорити та провести очікування щодо поведінки учня та встановлених у класі правил.

Працювати в межах встановлених шкільних правил, включаючи систему управління класом. Документувати спостереження щодо діяльності учня у щоденнику спостережень та повідомляти вчителя ( за потреби).

Навчання.

Виконувати план уроку, проводити навчання згідно з цим планом. Спостерігати за процесом навчання, за потреби – допомагати учневі з ЗПР.

Чітко висловити результати й обмінятись досвідом. Обговорити конкретні стратегії, діяльність та результати.

Проводити додаткові пояснювання учневі з ЗПР, адаптувати завдання, враховуючи можливості учня, корегувати його навчальну діяльність. Пояснювати учню елементи уроку. Вести спостереження.  Спостерігати як він закріплює матеріал.

Оцінка.

Слідкувати за прогресом учнів та оцінити його. Стежити за виконанням ІНП.

Обговорити спостереження. Обмінятись інформацією.

Спостерігати за поведінкою учня та надавати інформацію вчителю. Збирати та записувати дані для подальшої оцінки учня

Звіт.

Звітувати перед батьками та командою супроводу як формально, так і не формально

Обговорити інформацію про учня. Дотримуватись конфіденційності.

Звітувати перед учителями щодо сильних сторін учня, досягнень і потреб. Звітувати перед учителями щодо поведінки учня та її наслідків.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
11 березня 2023
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку