ЗМІСТ СПІВПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ ТА АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ
Обов’язки вчителя |
Спільна робота вчителя та асистента вчителя |
Обов’язки асистента вчителя |
Оцінювання. Оцінити навчальні потреби на основі даних про клас та про учнів, у тому числі з ЗПР ( класний керівник та вчитель предметник) |
Обговорити можливості учня з ЗПР, його сильні та слабкі сторони. Відвідувати зустрічі зі складанням ІНП, ІПР. |
Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку учня з ЗПР. Відвідувати зустрічі зі складанням ІНП, ІПР. |
Розробка програми. Розробити індивідуальну навчальну програму на основі робочого плану та індивідуальних освітніх потреб учня. |
Обговорити бажані результати для учня. Обговорити освітні, поведінкові та емоційні цілі. Участь у розробці ІНП, ІПР учня із ЗПР. |
Брати участь у розробці індивідуальних навчальних програм та програми розвитку для учня з ЗПР. Оновлювати інформацію про учня в ІНП, ІПР. |
Планування. Планувати роботу на уроці та підбирати ресурси. Вибирати належний вид роботи згідно з ІНП. Визначити пріоритети. |
Обговорити підготовку матеріалу та його зміну з огляду на потреби учня. |
Допомогти у доборі та складанні матеріалів у розробці візуальних засобів. |
Спостереження. Розробити чітку систему організації навчально – виховного процесу, працювати відповідно до розробленої системи. |
Обговорити досягнення учня. Обговорити та провести очікування щодо поведінки учня та встановлених у класі правил. |
Працювати в межах встановлених шкільних правил, включаючи систему управління класом. Документувати спостереження щодо діяльності учня у щоденнику спостережень та повідомляти вчителя ( за потреби). |
Навчання. Виконувати план уроку, проводити навчання згідно з цим планом. Спостерігати за процесом навчання, за потреби – допомагати учневі з ЗПР. |
Чітко висловити результати й обмінятись досвідом. Обговорити конкретні стратегії, діяльність та результати. |
Проводити додаткові пояснювання учневі з ЗПР, адаптувати завдання, враховуючи можливості учня, корегувати його навчальну діяльність. Пояснювати учню елементи уроку. Вести спостереження. Спостерігати як він закріплює матеріал. |
Оцінка. Слідкувати за прогресом учнів та оцінити його. Стежити за виконанням ІНП. |
Обговорити спостереження. Обмінятись інформацією. |
Спостерігати за поведінкою учня та надавати інформацію вчителю. Збирати та записувати дані для подальшої оцінки учня |
Звіт. Звітувати перед батьками та командою супроводу як формально, так і не формально |
Обговорити інформацію про учня. Дотримуватись конфіденційності. |
Звітувати перед учителями щодо сильних сторін учня, досягнень і потреб. Звітувати перед учителями щодо поведінки учня та її наслідків. |