Педагогічний подіум " Свято нових ідей"

Про матеріал
Свято проходить у формі "педагогічного подіуму". Педагогічний подіум є однією з форм обміну педагогічним досвідом, інноваційною діяльністю та впровадження результатів педагогічної праці. Він передбачає «показ моделей» різноманітних інноваційніх методів и технологій навчання, продуктивної діяльності педагогів, спрямованих на стимулювання активності учнів. Мета :«Підвищення ефективності освітнього процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій». Вчителі представляють на святі різноманітні форми та методи навчання , що дасть змогу створити педагогічний «банк даних сучасних технологій», які використовують наші вчителі
Перегляд файлу

Педагогічний подіум « Свято нових ідей»

Тема педагогічного подіуму: «Представлення стилів різноманітних форм та  методів навчання »

Мета:«Підвищення ефективності освітнього  процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій».

Заступник директора з НВР

Добрий день, колеги, учні , батьки! Мені дуже приємно бачити вас сьогодні на нашому святі, я сподіваюся на вашу співпрацю та активну інтелектуальну діяльність. Сьогодні ми з вами спробуємо систематизувати активні прийоми і методи, які застосовуються на уроках, а також створити педагогічний «банк даних сучасних технологій», які використовують наші вчителі. Свято проходитиме у вигляді педагогічного подіуму. Педагогічний подіум є однією з форм обміну педагогічним досвідом, інноваційною діяльністю та впровадження результатів педагогічної праці. Він передбачає «показ моделей» різноманітних  інноваційніх методів и технологій навчання,  продуктивної діяльності педагогів, спрямованих на стимулювання активності учнів.

СЛАЙДИ 1-2

Методична робота у школі -це пульс педагогічного життя, трансформатор педагогічних ідей.

МЕТОДИЧНА СЛУЖБА покликана задовольняти постійно зростаючі запити педагогічних працівників в їх професійному і творчому рості.

 У СВОЇЙ РОБОТІ ОПИРАЄМОСЬ на:

- педагогіку;

- практичний досвід;

- творчість педагогів

 НАШЕ  ЗАВДАННЯ

  • Створення інноваційного професійного поля, атмосфери співтворчості;
  • Формування педагога-дослідника;
  • Стимулювання процесу якісних змін у професійній діяльності педагога.
  • Поглиблення методичної підготовки,розвиток творчого потенціалу.

       Нові  методики і технології педагогічної діяльності на подіумі представлятимуть  педагогічні  працівники та їхні помічники – учні нашої школи .

Отже,ми будемо сьогодні називати вчителів модельєрами – педагогами. Вони будуть презентувати  для учасників подіуму свої педагогічні доробки у формі відеороликів, презентаційних меседжів, майстер-класів, дослідницьких робіт тощо. А всіх вас я буду   називати сьогодні шанувальники моди .

СЛАЙД 3

Люди завжди прагнуть до успіху, деяким щастить і вони легко добиваються поставлених цілей, інші постійно стикаються з невдачами. Що робить людину успішною? Розташування зірок, доля, талант? Секретом успіху володіє кожен, але знають про це мало, а застосовують одиниці

Заступник директора з НВР

Слово «мода»у перекладі з латинської «modus» трактується як міра, спосіб, правило, розпорядження, образ. Кожне з перерахованих значень передає єство цього поняття.

У контексті професійної освіти під модою в широкому сенсі слова розуміють панування в певний час у певному середовищі тих або інших концептуальних підходів до різних зовнішніх форм професійної підготовки.

Тож розпочинаємо  наше   дефіле!  Музика.

СЛАЙД 4

Заступник директора з НВР :Майстер-модельєр (педагог) – це той фахівець, з роботи якого починається багатоетапний процес створення сучасного зразка

І БЛОК

Зараз вас чекає дефіле вчителів початкових класів. Але спочатку пропоную переглянути відеоролик « НУШ : РАЙПІЛЬСЬКИЙ ФОРМАТ»

Відкриває показ модних колекцій вчителів  початкових класів  Радченко Н.Г.

Саме вона  придумує новий вигляд і форми моделі, добивається виразності її творчого рішення, створює прийоми професійного оформлення. При цьому вона спирається в своїй професійній діяльності на фундаментальні знання законів і виразних засобів композиції уроку. Сьогодні Наталя Григорівна презентує виріб , зроблений своїми руками.

Але спочатку запитання :  Шановна Н.Г. У вас раптово з’явився  мільйон гривень. Ваші дії:

а)  як завжди, усе віддам школі;

б) піду похвалюся до податкової;

в)  який приємний сон, але мені до школи пора!

 Виріб, який презентує Наталя Григорівна, виготовлений в одиночному варіанті, практично повністю вручну, при активній участі самого модельєра. Природно, що коштує цей виріб  недорого і може бути придбаний вчителями початкових класів  і не тільки./презентація виробу хенд- мей /

   А зараз я запрошую на подіум її учнів. Подивіться . які вони гарні, у новенькій формі. Що  ж це за форма? – давайте запитаємо у першокласників.(Першокласники показують дослід). Розповідь про предмет « Я досліджую світ».

СЛАЙД 6   ІІ БЛОК   

Запрошую на подіум  вчителя гуманітарного циклу Мельникову Олену Федорівну та її учнів.   Радченко Дар'ю та Хуторянську Аріну.

Але спочатку запитання :  Шановна О.Ф. Ваша подруга запропонувала вам разом піти на лікарняний. Ваші дії :

А) піду на лікарняний сама;

Б) закладу подругу;

В) нікуди не піду – все одно ніхто не повірить

 Цей блок називається « Декламаційний олімп». Як по- новому можна декламувати вірші? Якщо цікаво -подивіться, це повинно вас зацікавити /ВИСТУП УЧНІВ , НАГОРОДЖЕННЯ/

СЛАЙД 7 Танець – це вічний рух. Танці іноді лікують душу краще, ніж слова. В кожної людини є свій власний танець, який живе у її душі і в серці! Коли знаходиш людину, яку шукаєш – свою, єдину, тоді ваші танці переплітаються, створюючи прекрасний тандем. Прекрасний тандем ви побачите зараз, його створило ось це симпатичне тріо.

Я ЗАПРОШУЮ НА ПОДІУМ МОЛОДИХ ВЧИТЕЛІВ (ТАНЦЮВАЛЬНА ПАУЗА)

Я довела вам, що наші вчителі можуть не тільки добре навчати , а й танцювати? Приєднуйтесь!

СЛАЙД 8                ІІІ БЛОК – дослідницька робота

        А зараз на Вас чекає дефіле презентаційного меседжа «Як легким рухом руки навчальний процес перетворюється» .... у творчу лабораторію. Ви побачите майстерність професіоналів- вчителів і активність юних дарувань.

Запрошуємо вчителя фізики______________________та вчителя хімії ______________________.

Для вас я приготувала завдання. Продовжіть речення

1.У мене викликають симпатію люди, які ... ..
2.Найбільша радість для мене - це ...

( демонстрація дослідів)

           СЛАЙД 9  МУЗИЧНА ПАУЗА

Використовуючи прийоми конструктивного моделювання, можна за бажанням урізноманітнити свій «діловий гардероб» і внести новизну, яскравість, модний штрих, і відобразити свою індивідуальність. Внести новизну у свою діяльність на уроках музики вирішила Оксана Анатоліївна Овчаренко . Запрошуємо її на подіум./музика/. Вона розкаже вам як сказати «Ні» сірим робочим і представить  технологію орф- педагогіка на уроках музичного мистецтва . Названа ця технологія  на честь німецького  композитора та педагога Карла Орфа, який   розробив педагогічну систему виховання дітей, поєднавши творчість і мистецтво, створивши симбіоз мови, рухів, гри на музичних інструментах та музики.

На заняттях за Орф-методом дитина вчиться грати та співати,ритмічно рухатись,концентрувати та тренувати увагу, пам’ять, вчиться абстрактно мислити,спілкується з однолітками та дорослими.

Отже, вас чекає музика зі стаканчиками. ( Грають батьки , діти , вчителі)

А нашу музичну паузу продовжує учениця 4 класу Гусак Софія, яка паралельно з нашою школою навчаються ще і в Межівській мистецькій школі. Софія – дуже талановита дівчинка. Про це говорять її перші нагороди:

  • На Міжнародному фестивалі у Львові Софія зайняла ІІІ м. в номінації «естрадний вокал» та ІІ м. в номінації « соло.фортепіано»;
  • Приймала участь у фіналі обласного конкурсу «Z ефір»;
  • У Дніпрі 21.04.2019 р відбувся Всеукраїнський багатожанровий фестиваль « З Україною в серці». Софія представляла ММШ  і зайняла І м. в номінації соло молодша вікова категорія
  • У фортепіанному дуеті з Харламовою Вікторією вони теж зайняли І м.

СЛАЙД 10 ІV. БЛОК 

Фізкультурно – оздоровчу роботу у закладі представляє  вчитель фізичної культури___________________________________________     .
      СЛАЙД 11 « Незвичайний урок фізкультури»

V. БЛОК

На Вас чекає дефіле презентаційного меседжа « Нові технології у виховній роботі…» Сьогодні ми вирішили поговорити про шкільну форму. Пропонуємо фрагмент передачі  на тему : « Шкільний дрес – код»  або «Шкільна форма – стильно чи ні?»

СЛАЙД 12    СЦЕНКА « У САЛОНІ КРАСИ»

 

Заключна частина

Заступник директора школи:  Розглянувши роботу вчителів,наше зібрання постановляє:

 

§ 1. Поетапно посилати до США, Франції, Англії та інших країн найближчого й далекого зарубіжжя вчителів КЗО «Райпільська ЗШ І – ІІІ ступенів» Межівської  селищної ради» для обміну досвідом, щоб вони показали загниваючому заходу, як треба працювати з дітьми!

 

§ 2. Голові профспілки  вчителів  Хуторянському В.І.забезпечити кожного вчителя індивідуальним комплектом, модним одягом від кутюр, щоб закордонні колеги, зустрічаючи по одягу, могли проводити по розуму з почестями.

 

§ 3. Спонсорам школи направити в літній час вищеназваних учителів на заслання в місця, віддалені від Дніпропетровської області, строком на один місяць до яких-небудь канарейок, тобто на Канарські острови. А також взяти вчителів на повне забезпечення — життєве, довічне.

 

§ 4. Найкращому художнику  картинної галереї школи  розмістити портрети учителів на почесному місці, оскільки це портрети всього нашого суспільства.

 

§ 5. Вважати такими, що отримують Ліцензію на право працювати у нашій школі ……. 

 

Вирок остаточний. Оскарженню не підлягає. Вступає в дію з моменту оголошення.

 

Кожне дизайнерське рішення має свій стиль, педагогічний колорит і готове стати брендовою моделлю при ідеальному композиційному поєднані зусиль замовників, первинних споживачів (учнів), колег-дизайнерів у довершенні « модного твору».

Сьогодні на показі Ви мали можливість ознайомитися з різними методиками  професійної підготовки педагога. Гадаю , що ці методики вам сподобались і всі ви побачили , наскільки талановиті наші вчителі та їх учні.

А зараз звертають до вас , мої шановні колеги. Колекція щасливих миттєвостей на вашому трудовому шляху у кожного була різною: в одного – більша, в іншого - трішечки менша. Проте кожен ракурс вражав неповторністю, сяйвом дитячих посмішок, незабутніх моментів. Тож хочеться побажати вам, щоб галерея професійних перемог була у кожного з вас була надзвичайно великою, щоб вона постійно поповнювалася новими ракурсами, а самоосвітні кейси та портфоліо  – новими методами, прийомами, інноваціями, що у свою чергу сприятиме успішній реалізації компетентнісного підходу та модернізації навчально-виховного процесу. І хоча ви вважаєте себе компетентним вчителем, продовжуйте працювати над підвищенням своєї професійної майстерності. Пам’ятайте слова Сальвадора Далі: «Не бійтеся досконалості. Вам її не досягти».

 

А зараз я запрошую всіх на фотосесію

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 травня 2019
Переглядів
1204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку