Педагогічний подіум « Свято нових ідей»
Тема педагогічного подіуму: «Представлення стилів різноманітних форм та методів навчання »
Мета:«Підвищення ефективності освітнього процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій».
Заступник директора з НВР
Добрий день, колеги, учні , батьки! Мені дуже приємно бачити вас сьогодні на нашому святі, я сподіваюся на вашу співпрацю та активну інтелектуальну діяльність. Сьогодні ми з вами спробуємо систематизувати активні прийоми і методи, які застосовуються на уроках, а також створити педагогічний «банк даних сучасних технологій», які використовують наші вчителі. Свято проходитиме у вигляді педагогічного подіуму. Педагогічний подіум є однією з форм обміну педагогічним досвідом, інноваційною діяльністю та впровадження результатів педагогічної праці. Він передбачає «показ моделей» різноманітних інноваційніх методів и технологій навчання, продуктивної діяльності педагогів, спрямованих на стимулювання активності учнів.
СЛАЙДИ 1-2
Методична робота у школі -це пульс педагогічного життя, трансформатор педагогічних ідей.
МЕТОДИЧНА СЛУЖБА покликана задовольняти постійно зростаючі запити педагогічних працівників в їх професійному і творчому рості.
У СВОЇЙ РОБОТІ ОПИРАЄМОСЬ на:
- педагогіку;
- практичний досвід;
- творчість педагогів
НАШЕ ЗАВДАННЯ
Нові методики і технології педагогічної діяльності на подіумі представлятимуть педагогічні працівники та їхні помічники – учні нашої школи .
Отже,ми будемо сьогодні називати вчителів модельєрами – педагогами. Вони будуть презентувати для учасників подіуму свої педагогічні доробки у формі відеороликів, презентаційних меседжів, майстер-класів, дослідницьких робіт тощо. А всіх вас я буду називати сьогодні шанувальники моди .
СЛАЙД 3
Люди завжди прагнуть до успіху, деяким щастить і вони легко добиваються поставлених цілей, інші постійно стикаються з невдачами. Що робить людину успішною? Розташування зірок, доля, талант? Секретом успіху володіє кожен, але знають про це мало, а застосовують одиниці
Заступник директора з НВР
Слово «мода»у перекладі з латинської «modus» трактується як міра, спосіб, правило, розпорядження, образ. Кожне з перерахованих значень передає єство цього поняття.
У контексті професійної освіти під модою в широкому сенсі слова розуміють панування в певний час у певному середовищі тих або інших концептуальних підходів до різних зовнішніх форм професійної підготовки.
Тож розпочинаємо наше дефіле! Музика.
СЛАЙД 4
Заступник директора з НВР :Майстер-модельєр (педагог) – це той фахівець, з роботи якого починається багатоетапний процес створення сучасного зразка
І БЛОК
Зараз вас чекає дефіле вчителів початкових класів. Але спочатку пропоную переглянути відеоролик « НУШ : РАЙПІЛЬСЬКИЙ ФОРМАТ»
Відкриває показ модних колекцій вчителів початкових класів Радченко Н.Г.
Саме вона придумує новий вигляд і форми моделі, добивається виразності її творчого рішення, створює прийоми професійного оформлення. При цьому вона спирається в своїй професійній діяльності на фундаментальні знання законів і виразних засобів композиції уроку. Сьогодні Наталя Григорівна презентує виріб , зроблений своїми руками.
Але спочатку запитання : Шановна Н.Г. У вас раптово з’явився мільйон гривень. Ваші дії:
а) як завжди, усе віддам школі;
б) піду похвалюся до податкової;
в) який приємний сон, але мені до школи пора!
Виріб, який презентує Наталя Григорівна, виготовлений в одиночному варіанті, практично повністю вручну, при активній участі самого модельєра. Природно, що коштує цей виріб недорого і може бути придбаний вчителями початкових класів і не тільки./презентація виробу хенд- мей /
А зараз я запрошую на подіум її учнів. Подивіться . які вони гарні, у новенькій формі. Що ж це за форма? – давайте запитаємо у першокласників.(Першокласники показують дослід). Розповідь про предмет « Я досліджую світ».
СЛАЙД 6 ІІ БЛОК
Запрошую на подіум вчителя гуманітарного циклу Мельникову Олену Федорівну та її учнів. Радченко Дар'ю та Хуторянську Аріну.
Але спочатку запитання : Шановна О.Ф. Ваша подруга запропонувала вам разом піти на лікарняний. Ваші дії :
А) піду на лікарняний сама;
Б) закладу подругу;
В) нікуди не піду – все одно ніхто не повірить
Цей блок називається « Декламаційний олімп». Як по- новому можна декламувати вірші? Якщо цікаво -подивіться, це повинно вас зацікавити /ВИСТУП УЧНІВ , НАГОРОДЖЕННЯ/
СЛАЙД 7 Танець – це вічний рух. Танці іноді лікують душу краще, ніж слова. В кожної людини є свій власний танець, який живе у її душі і в серці! Коли знаходиш людину, яку шукаєш – свою, єдину, тоді ваші танці переплітаються, створюючи прекрасний тандем. Прекрасний тандем ви побачите зараз, його створило ось це симпатичне тріо.
Я ЗАПРОШУЮ НА ПОДІУМ МОЛОДИХ ВЧИТЕЛІВ (ТАНЦЮВАЛЬНА ПАУЗА)
Я довела вам, що наші вчителі можуть не тільки добре навчати , а й танцювати? Приєднуйтесь!
СЛАЙД 8 ІІІ БЛОК – дослідницька робота
А зараз на Вас чекає дефіле презентаційного меседжа «Як легким рухом руки навчальний процес перетворюється» .... у творчу лабораторію. Ви побачите майстерність професіоналів- вчителів і активність юних дарувань.
Запрошуємо вчителя фізики______________________та вчителя хімії ______________________.
Для вас я приготувала завдання. Продовжіть речення
1.У мене викликають симпатію люди, які ... ..
2.Найбільша радість для мене - це ...
( демонстрація дослідів)
СЛАЙД 9 МУЗИЧНА ПАУЗА
Використовуючи прийоми конструктивного моделювання, можна за бажанням урізноманітнити свій «діловий гардероб» і внести новизну, яскравість, модний штрих, і відобразити свою індивідуальність. Внести новизну у свою діяльність на уроках музики вирішила Оксана Анатоліївна Овчаренко . Запрошуємо її на подіум./музика/. Вона розкаже вам як сказати «Ні» сірим робочим і представить технологію орф- педагогіка на уроках музичного мистецтва . Названа ця технологія на честь німецького композитора та педагога Карла Орфа, який розробив педагогічну систему виховання дітей, поєднавши творчість і мистецтво, створивши симбіоз мови, рухів, гри на музичних інструментах та музики.
На заняттях за Орф-методом дитина вчиться грати та співати,ритмічно рухатись,концентрувати та тренувати увагу, пам’ять, вчиться абстрактно мислити,спілкується з однолітками та дорослими.
Отже, вас чекає музика зі стаканчиками. ( Грають батьки , діти , вчителі)
А нашу музичну паузу продовжує учениця 4 класу Гусак Софія, яка паралельно з нашою школою навчаються ще і в Межівській мистецькій школі. Софія – дуже талановита дівчинка. Про це говорять її перші нагороди:
СЛАЙД 10 ІV. БЛОК
Фізкультурно – оздоровчу роботу у закладі представляє вчитель фізичної культури___________________________________________ .
СЛАЙД 11 « Незвичайний урок фізкультури»
V. БЛОК
На Вас чекає дефіле презентаційного меседжа « Нові технології у виховній роботі…» Сьогодні ми вирішили поговорити про шкільну форму. Пропонуємо фрагмент передачі на тему : « Шкільний дрес – код» або «Шкільна форма – стильно чи ні?»
СЛАЙД 12 СЦЕНКА « У САЛОНІ КРАСИ»
Заключна частина
Заступник директора школи: Розглянувши роботу вчителів,наше зібрання постановляє:
§ 1. Поетапно посилати до США, Франції, Англії та інших країн найближчого й далекого зарубіжжя вчителів КЗО «Райпільська ЗШ І – ІІІ ступенів» Межівської селищної ради» для обміну досвідом, щоб вони показали загниваючому заходу, як треба працювати з дітьми!
§ 2. Голові профспілки вчителів Хуторянському В.І.забезпечити кожного вчителя індивідуальним комплектом, модним одягом від кутюр, щоб закордонні колеги, зустрічаючи по одягу, могли проводити по розуму з почестями.
§ 3. Спонсорам школи направити в літній час вищеназваних учителів на заслання в місця, віддалені від Дніпропетровської області, строком на один місяць до яких-небудь канарейок, тобто на Канарські острови. А також взяти вчителів на повне забезпечення — життєве, довічне.
§ 4. Найкращому художнику картинної галереї школи розмістити портрети учителів на почесному місці, оскільки це портрети всього нашого суспільства.
§ 5. Вважати такими, що отримують Ліцензію на право працювати у нашій школі …….
Вирок остаточний. Оскарженню не підлягає. Вступає в дію з моменту оголошення.
Кожне дизайнерське рішення має свій стиль, педагогічний колорит і готове стати брендовою моделлю при ідеальному композиційному поєднані зусиль замовників, первинних споживачів (учнів), колег-дизайнерів у довершенні « модного твору».
Сьогодні на показі Ви мали можливість ознайомитися з різними методиками професійної підготовки педагога. Гадаю , що ці методики вам сподобались і всі ви побачили , наскільки талановиті наші вчителі та їх учні.
А зараз звертають до вас , мої шановні колеги. Колекція щасливих миттєвостей на вашому трудовому шляху у кожного була різною: в одного – більша, в іншого - трішечки менша. Проте кожен ракурс вражав неповторністю, сяйвом дитячих посмішок, незабутніх моментів. Тож хочеться побажати вам, щоб галерея професійних перемог була у кожного з вас була надзвичайно великою, щоб вона постійно поповнювалася новими ракурсами, а самоосвітні кейси та портфоліо – новими методами, прийомами, інноваціями, що у свою чергу сприятиме успішній реалізації компетентнісного підходу та модернізації навчально-виховного процесу. І хоча ви вважаєте себе компетентним вчителем, продовжуйте працювати над підвищенням своєї професійної майстерності. Пам’ятайте слова Сальвадора Далі: «Не бійтеся досконалості. Вам її не досягти».
А зараз я запрошую всіх на фотосесію