Про матеріал
Реалізація ідей педагогіки співробітництва в сучасному освітньому просторі
Сучасний науково-технічний прогрес не тільки не зменшує, а навпаки, збільшує роль творчої активності. Саме в творчості виявляється унікальна потреба людини в пошуку – її принципова ненаситність, бо потреба в пошуку – це потреба в постійній зміні самої людини. Справжня творчість сама себе стимулює і сама по собі є для людини нагородою.
Педагогіка співробітництва – напрям педагогіки, що включає собою систему методів і прийомів виховання і навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості. Серед авторів: В. О. Сухомлинський, Ш. А. Амонашвілі, І. П. Волков, І. П. Іванов, А. С. Макаренко, В. А. Караковський, С. М. Лисенкова, В. Ф. Шаталов та інші. За педагогікою партнерства учень – добровільний і зацікавлений соратник, однодумець, рівноправний учасник освітнього процесу, турботливий і відповідальний за його результати. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.