Педагогіка співробітництва.

Про матеріал
Реалізація ідей педагогіки співробітництва в сучасному освітньому просторі Сучасний науково-технічний прогрес не тільки не зменшує, а навпаки, збільшує роль творчої активності. Саме в творчості виявляється унікальна потреба людини в пошуку – її принципова ненаситність, бо потреба в пошуку – це потреба в постійній зміні самої людини. Справжня творчість сама себе стимулює і сама по собі є для людини нагородою. Педагогіка співробітництва – напрям педагогіки, що включає собою систему методів і прийомів виховання і навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості. Серед авторів: В. О. Сухомлинський, Ш. А. Амонашвілі, І. П. Волков, І. П. Іванов, А. С. Макаренко, В. А. Караковський, С. М. Лисенкова, В. Ф. Шаталов та інші. За педагогікою партнерства учень – добровільний і зацікавлений соратник, однодумець, рівноправний учасник освітнього процесу, турботливий і відповідальний за його результати. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Реалізація ідей педагогіки співробітництва в сучасному освітньому просторіА. Мороз

Номер слайду 2

Педагогіка – наука про мистецтво співробітництва. Співробітничати з учнями означає поважати їх, цінувати, уміти поступатися своїми бажаннями, потребувати їх, і бути потрібними їм. С. Соловейчик

Номер слайду 3

Педагогіка співробітництванапрям педагогіки, що включає собою систему методів і прийомів виховання і навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості.

Номер слайду 4

Основні ідеї педагогіки співпраціідея важкої мети (С. Лисенкова, В. Шаталов) ідея опори (Є. Ільїн, І. Іванов, С. Лисенкова,  В. Шаталов) ідея навчання без примусу (Ш. Амонашвілі, С. Лисенкова, В. Шаталов)ідея вільного вибору (Ш. Амонашвілі, І. Волков, С. Лисенкова, В. Шаталов) ідея випередження (І. Волков, С. Лисенкова, Б. Никитин, В. Шаталов)ідея великих блоків (І. Волков, П. Ерднієв, І. Іванов, В. Шаталов, М. Щетинин) І т.д.

Номер слайду 5

Педагогіка співробітництва передбачає перехід від педагогіки вимог до педагогіки відносин. Це означає, що дещо змінюється стиль відносин вчителя та учнів: не забороняти, а спрямовувати;не управляти, а співкерувати; не примушувати, а переконувати; не командувати, а організовувати;не обмежувати, а надавати свободу вибору

Номер слайду 6

Номер слайду 7

pptx
Додав(-ла)
Мороз Алена
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
16 жовтня 2019
Переглядів
1453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку